poniedziałek, 7 stycznia 2019

USTAWY /USTAWKI ?/

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok VIII  -  Nr 2 (1082)





               Przez część mojego życia zajmowałem się mało atrakcyjnym zawodem gryzipióra, urzędnika który wówczas nazywał się nawet godnie - St. referent w obszarze spraw technicznych co oznaczało starego i poczciwego zaopatrzeniowca. Ja pracowałem w dużym komforcie gdyż nie biegałem po firmach próbując kupować rzeczy których wówczas nie było.
Ja siedziałem sobie w ciepełku i konstruowałem umowy małe i duże oraz pisałem zamówienie na węgle, koksy i paliwa płynne. Każda strona takiego dokumentu nosiła moją czytelną parafkę. Nie dopuszczam myśli, że mój kierownik powędrowałby do dyrektorów czy Gł. Księgowego i nie umiał odpowiedzieć na proste pytanie – kto to pisał.

            W naszym kochanym rządzie dobrej zmiany+ nawet tak prostych i podstawowych zasad się nie przestrzega. Publikuje się np. w Biuletynie Informacji Publicznej projekt ustawy i nikt nie wie kto jest autorem tego projektu. Stoi przed gremium sejmu jakiś poseł-słup i tłumaczy, że on nie jest autorem projektu a jemu dali tylko do odczytania /chwała Najwyższemu, że umie czytać/. Jest jeszcze gorzej – był np. projekt ustawy o przemocy w rodzinie do autorstwa której nikt nie chciał się przyznać. Ponieważ to zakrawało na groteskę to z sań trzeba było na pożarcie wilkom zrzucić jakąś ofiarę. Znalazła się wiceminister i sama się przyznała. Projekt wycofano i .........nie wycofano bo dalej jest w procesie legislacyjnym. Inny numerant rządowy stwierdził, że projekt rządowy ukazał się przypadkowo opublikowany wraz z numerem porządkowym ?.

 

                
                Równie ciekawym przypadkiem są ławki niepodległości i dziś nikt nie wie kto je zaprojektował /ponoć p. Marta Rosiak z Jaworzna, w jakim trybie a jedynie wiadomo że wywalono sporo naszych pieniędzy to znaczy po 30.000 na sztukę. Ławki mają światełka LED /nie wiem czy migające/ skan kodu QR /po jaka cholerę?/ ładowarkę/już się widzę ładującego przez 2h telefon/oraz patriotyczne info a z boku napis niepodległa. Nawet w największym koszmarze lub po niejednym Mamrocie nie wymyśliłbym takiego potworka. Za grube niedopatrzenie uważam brak naszego krzyża katolickiego.
Komuś zupełnie porąbało się w łbie lub nie wie do służy ławka.





4 komentarze:

  1. "I znów Wam się narażę"
    Oj tam oj tam Czy to ważne kto pisał?
    a/ja wiem, a jak poskrobiesz, poszukasz, znajdziesz jak na dłoni/
    b/pewno parafki są, tyle ze liczne i nieczytelne/
    Ważne pod kogo pisał wchodząc w d... bez wazeliny
    Gdy Sejm przyjął konwencję antyprzemocową. Prawica krzyczała: "Niszczycie naród!"
    Andrzej Duda powiadał Będę apelował do prezydenta Komorowskiego, aby tej ratyfikacji nie dokonywał, jeśli ta konwencja zostanie dziś przyjęta, ponieważ jest to akt szkodliwy –
    Według partii Jarosława Kaczyńskiego chodzi w niej o zwalczanie tradycji i wprowadzenie do polskiego prawa nowych, niebezpiecznych pojęć.
    Wrobel i Kempa jednym głosem oświadczały
    Jestem dumna, że jestem Polką. Jestem dumna, że jestem chrześcijanką. Wy chcecie zniszczyć tradycję, która chroni przed przemocą. Niszczycie naród
    Niezrzeszony Zbigniew Girzyński ostrzegał zaś przed "mordowaniem cywilizacji chrześcijańskiej" oraz islamem, który wkracza do Europy.
    Konwencja o zapobieganiu przemocy nie podobała się również Kościołowi, który uważał , że dokument „zbudowany jest na ideologicznych i niezgodnych z prawdą założeniach, których w żaden sposób nie można zaakceptować”.
    Ci zaś co byli za, za argument brali wielka liczbę "Zielonych kart" będących w posiadaniu Policji udowadniając iż ta Konwencja jest potrzebna i słuszna.
    Likwidacja znacznej liczby tych Kart /bo jeden wp... to nie przemoc/dałaby argumenty.prawicy w/w iż mieli racje i możliwość kolejnego stwierdzenia na forum Europy
    Przez 8 kolejnych lat....a jak my ...co mamy potwierdzenie w dokumentach Policji, przemoc w rodzinie spadła o....% Tak byczo jest.
    Wiec nie pytaj kto pisał, tylko spytaj dla kogo i komu chcieliśmy "zrobić dobrze"
    PS
    O ławkach Ci jeszcze napisze jak rozkminię na co i po co, komu jest potrzebny, ten kod QR.No i te światełka LED
    Póki co ostrzegam!Nie siadaj na tym "tablecie" i nie ładuj komórki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga o braku krzyża ze wszech miar słuszna. A jeśli chodzi o przemoc i jej zwalczanie - nie tylko PiS ma tej kwestii za uszami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadkrólik Unijny8 stycznia 2019 10:50
    "Uwaga o braku krzyża ze wszech miar słuszna".
    I Ty to tak na poważnie ??

    OdpowiedzUsuń
  4. https://i2.wp.com/naszezapiski.pl/wp-content/uploads/2019/01/Niepodleg%C5%82a.jpg?resize=768%2C1088

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>