piątek, 1 grudnia 2017

OKIEM EMERYTA (143)

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok VI  -  Nr 110 (989)


- Flesz (18)





Odcinek 143 - czyli - Pawłowicz zdziera maski z pisu


       Nie wiem, chyba pozwę Pawłowicz do Sądu Pracy za bezprawne przerwanie mi urlopu.


       Wiedziałem, że trudno mi będzie nie zasiadać do klawiatury. Miałem jednak nadzieję, że chociaż tydzień uda mi się wypocząć i powrócić do jakiegoś spokoju ducha. Niestety, uwielbiana przez wszystkich poseł Krycha dala znowu popis swych możliwości. Swoją drogą nie doceniałem jej. Wydawało mi się, że przekroczyła już wszystkie granice. Ale Polak jak się zaweźmie - szczególnie po dobrym śniadaniu - to i na księżyc piechotą dotrze.

       Otóż na posiedzeniu sejmowej komisji poseł Krycha wypowiedziała się. I to jak!!



       "Z powodu umowy politycznej będę głosowała tak jak mój klub, natomiast podzielam w pełni pogląd pana ministra Warchoła i uważam, że zapis jest wprost jaskrawie sprzeczny z konstytucją w swoim brzmieniu."





       Co spowodowało, że wyjawiła WIELKĄ TAJEMNICĘ pisu? Co prawda, dla mnie to żadna tajemnica, ale jeszcze żaden pisowiec tak otwarcie nie powiedział, że w dudzie ma Konstytucję, że jedyne co się dla nich liczy to polityczny interes?

       Mam dwie hipotezy.

       1 - Może z centrali poszedł sygnał, że powoli przestajemy udawać i pokazujemy gdzie mamy suwerena. Nie dziwiłbym się temu, gdyż jak mówi motto mojego bloga - "Gdy mówisz prawdę, nie musisz sobie niczego przypominać". Widocznie ogrom kłamstw w pisie spowodował, że zapchała im się pamięć. Co prawda zawsze można usunąć "zbędne pliki", ale jak tu pamiętać, które są ważne, a które mniej ważne? Więc zaczęto mówić prawdę.

       2 - Sytuację wyjaśnia powyższe zdjęcie. Przy pomocy niewinnie wyglądającego wachlarz, poseł Krycha straciła rozeznanie w sytuacji i panowanie nad językiem.

       Przyznam, że bardziej podoba mi sie hipoteza pierwsza, jedna bardziej prawdopodobna jest druga.

       No i jak tu wysiedzieć na urlopie?









27 komentarzy:

  1. Tośmy się jakby mimowolnie wstrzelili "w temat".
    Kłaniam uprzejmie

    https://georgeponimirski.blogspot.com/2017/12/eteryczna-krystynka-o-niewatpliwej-vis.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwi nic Kościołkowi tez uwazaja :suwerena: za idiotów
    Oto kolejny przykład
    "XXVI Rocznica Powstania Radia Maryja: Rozpoczęła się...... Koronka do Miłosierdzia Bożego.
    Uczestnicy spotkania mogli również obejrzeć spektakl „Trąbo nasza, wrogom grzmij”
    Moze ktos przytomny wyjaśni mi jak te dwa pojęcia do siebie pasują?
    Tylko nie tłumaczcie mi ze "grzmieli miłosiernie"

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak "współbrzmią" - "Nie zabijaj" i błogosławienie podczas przysięgi wojskowej broni [niekiedy jeszcze poradzieckiej] przez kapelana? Jeden masowy spektakl więcej...

    OdpowiedzUsuń
  4. A pani Krysia, pani Krysia,
    Na komisjach brylowała nie od dzisiaj,
    Nawet z Sejmu urządziła se jadalnię,
    Co nam jeszcze pani Krysia palnie?!
    Czy do rymu, czy do dupy, cóż,
    Już w kieszeni się otwiera nóż...

    Kiedy już będzie po pispptokach, to pani Krysia będzie sobie mogła nieźle dorobić - strasząc niegrzeczne dzieci i to w samo południe!!!

    Chyba jeszcze usłyszę
    O Pawłowicz Krysze,
    Nauki u niej pobiorę
    Jak zostać profesorem
    I ileż kasy mam wydać,
    By tego nie było widać?!

    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Klaterku!
      Czytam i od razu widzę ją w całej krasie.

      Usuń
    2. "I ileż kasy mam wydać,
      By tego nie było widać?!
      I ileż kasy mam wydać,
      By tego nie było widać?!"

      - Nic z tego. Buractwo nie jest wyuczalne. Z tym trzeba się urodzić.

      Usuń
    3. Wyrazy współczucia, Leszku! Wielka zaiste jest moc mowy wiązanej...

      Usuń
    4. Tetryk56
      Dziękuję, widzę, że mnie rozumiesz. Mam nadzieję, że ta wizja może mi co prawda wybić z głowy "urlop", ale nie zepsuje mi snu.

      Usuń
  5. Sądzicie, że ta hołota przejmuje się Waszymi drwinami? Ja odnoszę wrażenie, że to ich raczej cieszy, że dzięki temu mogą w pełni pokazać, gdzie mają społeczeństwo. Popatrzcie tylko na ich zacięte we wrogości i pogardzie gęby. Buta, pogarda i lekceważenie... Ulegnną tylko sile...Ironizujcie dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że epoka błaznów - faworytów władzy dawno już minęła. Nikomu też nie chce się porywać z motyką na słońce... Na wykopki bardziej się przyda!

      Usuń
    2. @Leszek K.
      Dotarł do Ciebie mój mail?!

      Usuń
    3. A małpia radość na obliczu 0,5 Najgenialniejszego Bliźnika, gdy się go publicznie znieważa, to niby skąd i z czego się bierze?

      Usuń
    4. Wysyp humorystów na blogu jak wczoraj wiernych na klęczkach przed Mesjaszem Tadeuszem Toruńskim, co to "Ruszył Słońce, wstrzymał płaską Ziemię, a klęczącego śląskiego Klęczona pogbłogosławił w ciemię]". Oto Art oraz Klater śmieszy stwierdzeniem, że "epoka błaznów - faworytów dawno już minęłą"...
      Herr Klater! - Opole [dawniej Oppeln], PiStiwal PiSenki [dawniej Festiwal Piosenki w Opolu], "PanJanek" oraz pewna Wiecznie Młoda Dziewica Wielkokrotnego Użytku, oraz Pewien Tłumok udający, że śpiewa i że artysta [a to tylko dyskopolomatoł]... A i jeszcze pan-Towarzysz Andrzej Wolski, a jeszcze Pan-poeta Rymkiewicz... Poemat o Jarosławie Kaczyńskim to jednak nie Broniewskiego "Poemat o Stalinie, bo tamten [je*ał pies treść, ale forma, panie, forma jaka piękna!!!]. A i jeszcze pan profesor Śpiewak i nowy przedmiot uniwersyteckiej miary "Socjologia Jarosława Kaczyńskiego"... A i jeszcze... A nie chce mi się...


      P.S. A na wykopki to lepsze by były dobre kamasze z juchtu, z tępymi czubami, co to jak przywalisz, to kość pierdzinkowa w drobiazgi!

      Usuń
    5. Nie chodziło ci aby o Marcina Wolskiego, panie Hrabio?
      Poza wszystkim, to są błazny użytkowe, niechby który z nich spróbował wspomnieć jak ongiś Stańczyk, o głupocie wypuszczania niedźwiedzia...

      Usuń
    6. SYGNALISTA NARODOWY

      Jasne, argument siły zawsze ma przwagę nad siłą argumentu. Tylko wytłumacz mi o jakiej "sile" mówisz. Gdzie ją widzisz? Na razie "siłą" dysponują nasi rodzimi faszyści. A ja nie za bardzo mam ochotę iść ich drogą. Za stary jestem na "gry uliczne" - co nie znaczy, że nie biorę udziału w demonstracjach. A jak wiesz, ze "spacerowiczów" dyktatorek nic sobie nie robi.
      Więc piszę, piszę, piszę ....
      Może ktoś przeczyta? Może jakiś młody? Może pomyśli? Może przypomni mu się to przy urnie?
      Niech każdy więc robi to co potrafi. Jeżeli uda Ci sie zorganizować "siłę" - chwała Ci. A ja będę dalej "ironizował". Może w ten sposób przyspożę Ci narybku do Twojej "siły".

      Usuń
    7. Do Tetryka:
      Ależ naturalnie - Marcin [niegdysiejszy autor wyjątkowo ciekawych krótkich form z gatunku science fiction]. Za pomyłkę przepraszam.

      Usuń
  6. Andrzeju Art-Klaterze, kto i gdzie dziś używa motyki do wykopków? Może w zapóźnionych cywilizacyjnie krajach "V Świata"... A małpa gotowa wyprowadzić nas z Europy do ostatniej dziesiątki tej grupy "cywilizacyjnej".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie znasz smaku ziemniaczków z własnej działki wykopanych własną motyczką.......

      Usuń
    2. @Pater S...







      @Pater Simplicissimus
      Użyłem tu, Pater Noster, bardzo prostej metafory...
      Arthus Clatterus Spinosusimus



      Usuń
  7. Hipoteza nr 1 (o pokazywaniu gdzie mają tak prawdziwie suwerena), jest najbardziej prawdopodobna, bo Ameryka (czyli ten wzorzec pisiorów) już dała przykład jak wydymać swoich wyborców. I to jest dowód na to, że nasi "obrońcy" uciskanych i ciemiężonych, czyli PiS, nie wystąpią przed szereg i z pewnością będą nadal brali przykład ze swego idola zza oceanu. To tylko kwestia czasu i ...nocnych kolejnych głosowań. Gościnna "czarna dupa" zaprasza na pokoje. A lud pisowski już się tam pcha z radością i wali drzwiami i oknami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bo nie znasz smaku ziemniaczków z własnej działki wykopanych własną motyczką.......". Żartowniś z Piotra Opolskiego... humorysta. "Ziemniaczki" na ŚLĄSKU - zapewne okraszone smakowicie Tablicą Mendelejewa i warzone w smogu tylko o 1800% przekraczającym dopuszczalne normy... Ich wünsch`guten Appetit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ........i to właśnie lubię. Nieważny temat notki......... no ale jak Ci ulżyło ?!.
      a propos dane z niebiesiech.

      Usuń
    2. Sygnalizuję uprzejmie Panu Leszkowi, że Pan Piotr nie lubi przegrywać - ale kto lubi... Dane nie z niebios tylko z piątkowego ostrzeżenia dot. smogu podanego w Onecie [Kraków - 1200% - Śląsk 1800%]... Inni też mogą niekiedy mieć rację... I co ulżyło?

      Usuń
    3. No proszę i mamy sygnalistę. Leszku, mam nadzieję, że mnie nie zrugasz.
      Do Sygnalisty - Pan Piotr wie, że wystarczy zmienić zasady naliczania czegoś, procent od czegoś, mieć odpowiednie dane bo wszyscy maja jakieś interesy.
      Przykład znany bo Opolski.
      Zapotrzebowanie na energię elektryczną nie zwiększa się pomimo zwiększenia urządzeń do poboru energii. Zgadnij kto twierdzi że trzeba energetykę rozwijać a kto że nie.
      Przestępczość spada. Zgadnij kto twierdzi że trzeba więcej policji a kto twierdzi, że nie.
      etc, etc, etc.
      Wiesz może co to lobbing ?.

      Usuń
    4. Oczywiście, że mamy. Zawsze mieliśmy, tylko "TA WADZA" chce ten "fach" swoiście "ucywilizować" oraz "uszlachetnić" [a może nawet z czasem uszlachcić?].
      Na razie zasygnalizowałem Pan Adriana, panią S(t)raSzydło, pana "Płaszczaka" i kilka sztuk z tego "towarzystwa". Adresatem mych sygnalizacji jest bliżej im nieznany Rozum. Czy chcesz być następny?
      Trzym sie...
      Wiesz może, co to jest mobbing?

      Usuń
  9. A ja z Wami drodzy tu piszący idę o zakład.No co zakładacie sie?
    /Ja po wysłuchaniu dzisiejszej konferencji prasowej "Niezłomnego szeryfa Ziobry" ./nie mam czasu dla panstwa na dalsze tłumaczenie albowiem obowiązki?mnie wzywają powiedział do dziennikarzy/
    Oraz podjętych działaniach przez CBA w Warszawskim urzędzie gdzie aresztowano iluś tan .chyba 27 "urzędników"
    Ide o zkład ze szykuje sie do aresztowania pani Prezydent tylko...szukają prokuratora ktory by sie odważył
    Juz sie mówi ze brak dowodów swiadzy o tyn ze przestępstwo i przestępcy byli doskonale zorganizowani i wyszkoleni/no i pewno maja niszczarki/
    Jesli w nowych przepisach ustalono, prokurator może aresztować kazdego ze względu na "interes społeczny" i jego "pomyłki sa usprawiedliwione" to jakie jeszcze przesłanki sa przeciw
    Posadzi sie Hanke,Miastu da komisarza,a po kilkunastu latach i kilkunastu procesach uniewinni.
    No kto sie założy iz nie taki jak pisze bedzie ciąg zdarzeń.


    OdpowiedzUsuń
  10. Leszek Kowalikowski4 grudnia 2017 16:35
    Pisałem odpowiedź i gdy już chciałem Ci ją opublikować - zniknęła. Napisałem więc ponownie i gdy dałem komendę "Opublikuj" - zniknęła.
    Więc lakonicznie:1. Jeszcze nie mają siły - mają tylko zaczątek przemocy instytucjonalnej -w tym policyjnej i administracyjnej.
    2. Remedium: OBYWATELSKIE NIEPOSŁUSZEŃSTWO. Póki nie jest za późno. A jeszcze nie jest...

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>