czwartek, 4 lutego 2021

BEZ TYTUŁU



 GDAŃSK-OPOLE  -  Rok X  -  Nr 08 (1274)










KIM SĄ RZĄDZĄCY POLSKĄ?


     Teraz mam już pewność, że żyję w państwie, którym rządzą idioci i bezczelne chamy.


     Trzeba bowiem być idiotą, by dowodzić, że zakaz aborcji ma służyć kobietom, bo dzięki temu będą mogły one pożegnać się z narodzonym i umierającym dzieckiem. Co prawda ja jestem mężczyzną i w sprawie takiej jak poród nie jestem wyrocznią, ale nie mieści mi się w głowie, by kochająca matka świadomie decyduje się na donoszenie ciąży po to, by zobaczyć cierpiące potworne męki dziecko i by pomiędzy jednym zastrzykiem morfiny a drugim „pożegnać” swego potomka, oraz by potem w spokoju wynikającym ze spełnienia katolickiego obowiązku przyglądać się mękom umierania. Taki scenariusz zbawienia mógł wymyślić tylko idiota lub sadysta.

     Tylko idioci otwierają szkoły i po tygodniu zastanawiają się co zrobić z nauczycielami – szczepić, czy nie szczepić.

     Przypomnę – szkoły zamknięto by przerwać „transmisję wirusa”. Nie wiem na jakiej podstawie uznano iż obecny czas nie będzie niósł zagrożenia dla dzieci i nauczycieli. Do tej pory obowiązywała narracja, że dopóki nie będzie szczepionek, musimy poddać się ostremu rygorowi sanitarnemu. Ale nie miałem pojęcia, że już sam fakt pojawienia się szczepionek w kraju spowoduje wycofanie się wirusa ze szkół. Wynika z programu rządowego, że w szkołach nie trzeba szczepić, wystarczy w gablocie powiesić opakowanie po szczepionce.

     Sam, z własnej nieprzymuszonej woli nigdy nie podjąłbym się roli adwokata lewicy. Jednak to, co kurwizja zrobiła z wywiadem pani Senyszyn, to jest bezczelne chamstwo.

     Pani Senyszyn powiedziała, że jest za prawem do aborcji w przypadku trwałych i nie dających szans na przeżycie wad płodu. Jeżeli jednak prawica koniecznie chce zakazać aborcji w takich przypadkach, powinna zastanowić się nad zgodą na eutanazję dla potwornie cierpiących noworodków.

     I cóż robi kurwizja? Podnosi wrzask oburzenia, że lewicy mało jest aborcji, że jeszcze żądają eutanazji. I tu połączyły się dwa wątki tego felietonu. Nikt w kurwizji nie zrozumiał tego, co powiedziała pani Senyszyn, ergo – pracują tam sami idioci. Dodatkowo idioci ci w chamski sposób manipulują jej wypowiedzią pomijając fragment mówiący o warunkowości – albo aborcja, albo eutanazja. Oczywiście myślący człowiek od razu dostrzeże, że jest to krytyka sytuacji do jakiej doprowadzili niemiłościwie nam panujący.

     Istnieje jeszcze jeden przymiotnik określający rządzących. Jest to katofundamentalizm. W państwie nieopresyjnym, w państwie demokratycznym wszystkie światopoglądy (oprócz powszechnie uznanych za zbrodnicze) powinny mieć równe prawa.

     Co to znaczy? Znaczy to tylko tyle (a może aż tyle), że podstawą prawa nie mogą być dogmaty religijne, że prawo powinno być tworzone w oparciu o szacunek dla wszystkich obywateli, więcej – wszystkich ludzi.

     Dostaję odruchów wymiotnych od ciągłego powtarzania o chrześcijańskich fundamentach państwa i narodu, o wkładzie kościoła katolickiego w umacnianie naszej państwowości. Ja nie neguję pewnych pozytywnych przykładów w tych dziedzinach. Tak samo cierpię, gdy słyszę z ust rządzących i ich wyznawców odmieniane przez wszystkie przypadki słowo „patriotyzm”. Doszło do tego, że do miana patriotów zaczęto zaliczać morderców dlatego tylko, że zostali skazani przez komunistyczny wymiar sprawiedliwości.

     W jakim kierunku może zdążać państwo pod „takim przewodem”? Nie będę tego rozwijał, aby nie wykrakać. Czy tak być musi? Czy tak będzie?

     Nie są to pytania łatwe ani przyjemne. Odpowiedź na nie zależy bowiem od ludzi, którzy pójdą do urny wyborczej i tam w samotności, za zasłoną będą próbowali znaleźć na nie odpowiedź.

     Ja niestety jestem optymistą tak na 48%. Dlaczego? Popatrzcie na sondaże. Prezydent oświadcza, że policja jest wzorem dla całej Europy, bo na protestach kobiet nikogo nie zabiła – a w sondażach mu rośnie.


     Premier oświadcza nie mrugnąwszy nawet okiem, że odnosimy same sukcesy, że inni nam „zazdraszczają” i chcą się od nas uczyć – a ja q...a nie mam na dentystę. Prezesa kraju tak wszyscy kochają, że aż 80 radiowozów musi go bronić przed zagłaskaniem na śmierć. Ale w sondażach im rośnie! Jeżeli ludzie będą tak głosować, jak odpowiadają na sondaże – to ja chyba wystąpię do ONZ o przyznanie mi statusu bezpaństwowca.

     Jaka jest szansa, że do wyborów ludzie zmądrzeją? Nawet gdyby była duża – to na kogo mają zagłosować? Czy Hołownia ma szansę zostać „czarnym koniem”.


     Ja na niego nie będę głosował, wbrew mojemu wcześniejszemu „zauroczeniu” tym facetem. Ale jeżeli ktoś ma takie parcie na szkło, że pędzi na wywiad do bosego mądrali – Cejrowskiego – i tam daje się złapać w aborcyjną pułapkę to nie ma szans na to by wyrósł z niego rasowy polityk. Od teraz Hołownia będzie kojarzony jako człowiek dla którego aborcja w każdym przypadku (nawet ze względu na zagrożenie życia matki) jest morderstwem. Kto myśli tak samo, niech na niego głosuje.

     PS.

     Dlaczego felieton jest bez tytułu? Uważam tytuł za bardzo ważną część każdej publikacji. W tytule nie da się streścić niczego, jednak powinien on w jakimś stopniu określać poglądy piszącego. A w tematach poruszonych powyżej mam poglądy takie, że mógłbym je prezentować jedynie po godzinie 22:00. Blog jednak jest dostępny w sieci – jak to dzisiaj się określa – 7*24/h.










10 komentarzy:

  1. Dzień dobry

    Nie zgadzam się z twierdzeniem.

    To nie są idioci tylko ZORGANIZOWANA GRUPA PRZESTĘPCZA, która dzięki IDIOTOM i LENIOM zdobyła w Polsce władzę!

    Wszystko co robią (nawet to co wydaje się idiotyczne) jest celowym działaniem aby uzyskać więcej władzy i więcej pieniędzy dla siebie i swojej organizacji!
    A to, co mówi niedorzecznik lub przekazują (zgodnie z otrzymanymi sms-ami) przedstawiciele organizacji przestępczej jest zwykłym robieniem wody z mózgu IDIOTOM oraz przekonywanie LENI, żeby siedzieli i nadal nic nie robili...

    To nie ONI są idiotami, tylko MY, bo nie potrafiliśmy powstrzymać mafii przed opanowaniem Polski!

    Krzysztof z Gdańska

    p.s. znalazłem w necie tekst, który bardzo dobrze obrazuje polskich IDIOTÓW:

    Pomimo iż las z dnia na dzień stawał się coraz mniejszy, drzewa z uporem głosowały na siekierę, bo miała drewniany trzonek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację Krzysztofie. Wielokrotnie już pisałem, że pis policzył i wyszło mu iż większość rodaków to idioci i że to właśnie oni mogą mu dać władzę.

      Ten felieton przedstawia stan moich nerwów i równoległe miał być prowokacją.

      Usuń
    2. Zgadza się, to mafia morderców i złodziei, a Goebbels tańczy w piekle hopaka z radości, że takiego następcy jak Kurski się doczekał.
      Pomyślności.

      Usuń
    3. Obawiam się, że naszą ostoją pozostała Unia Europejska, która jeszcze może cokolwiek na tych bandytach wymusić. Jeżeli to sie nie uda to wcześniej czy poxniej znajdziemy się w sytuacji przedrobiorowej.O porozumieniu wewnątrz kraju można zapomnieć, chyba żę ktos jeszcze lepiej podbechta lud który postawi szubienice bo inaczej takich ludzi jak Kaczyński, Ziobro, Macierewicz, Święczkowski, Targalski, wraz z kilkudziesięcioma bandytami z Policji, złodziei ze spółek skarbu państwa, SKOKów i różnych plebiaków, misiewiczów wyeliminować sie nie da a postępowanie zgodnie z jakimkolwiek prawem toczyłoby się latami.
      Widzę ciemność !!!

      Usuń
    4. W mieście w którym się urodziłam i przeżyłam ponad pół wieku, przed budynkiem w którym mieściła się moja szkoła podstawowa, do dziś właz do kanalizacji zamknięty jest solidną żeliwną klapą z napisem Breslau (obecnie wydziały pedagogiki i psychologii Uniwersytetu, róg Joannitów i Dawida). Może się zdarzyć Piotrze, że znowu będziemy musieli, wraz z całym Śląskiem i innymi ziemiami, "wrócić do macierzy", by żyć w demokracji. To śmiech, ale mocno przez łzy.
      Pomyślności.

      Usuń
  2. w.i.e.s.i.e.k5 lutego 2021 15:56

    A gdzież tam Leszku !
    Oni czerpią i to pełnymi garściami z historii.Gorzej, ze z faszystowskich Włoch i Niemiec.
    Tam tez zdobywano, sympatie społeczeństwa, a w szczególności klasy robotniczej,ulgami, dodatkami, pracą wczasami
    No i karmiąc masy ,oprócz propagandy, wysoką kulturą.Stad tez odbywające się często w samych zakładach pracy koncerty muzyczne i chóralne itp.
    Oni tez mieli wszystko "narodowe" wraz z "Narodowym Programem Odrodzenia"
    Nie wiem czy to przypadkiem, lub nie, ale w "Polsat History" lib "Dokument" biegnie audycja cykliczna "życie w hitlerowskich Niemczech" warto wiec oglądnąć by mieć porównanie.
    Jak tam wygladaly początki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy "przyjemność" mieć do czynienia z dwoma współpracującymi ze sobą mafiami - świecką; pisowsko-złodziejsko-nazistowską oraz kościelną; parafialno-ciemnogrodzko-złodziejsko-nacjonalistyczną. Różnica między nimi? - Pozorna tylko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę optymizmu, Leszku!
    Ponoć rząd planuje skrócić o połowę kolejki do szczepienia. Ma już nawet sposób: zadekretuje zmniejszenie zalecanego dystansu do jednego metra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a to w ramach kolejnej tarczy, tym razem skierowanej do kieszonkowców.

      Usuń
  5. w.i.e.s.i.e.k7 lutego 2021 21:49

    Dedykuje
    Wojciech Młynarski
    Ballada o przyszłości chirurgii

    Profesorowi Wojciechowi Noszczykowi

    Zamiast wątpliwych sensacji wiru
    Niech widz prawdziwej sensacji liźnie
    Oto, co wyznał mi pewien chirurg
    Już w posttotalitarnej ojczyźnie

    Wpadł do mnie facet o wczesnej porze
    Miał jasne oko, miłą prezencję
    I szepnął cicho, panie doktorze
    Proszę mnie wyciąć inteligencję
    Ja odbąknąłem cicho - a ma pan
    Owszem doktorze, mam dosyć sporą
    I przez to ciężki kac mnie dołapał
    Jak w krąg spojrzę diabli mnie biorą
    Choć wokół niby piękne przemiany
    I Polska weszła na nowa drogę
    Z inteligencja moją, kochany
    Spokojnie na to patrzeć nie mogę
    Bo z jednej strony piękne wspomnienia
    Gdyśmy mądrości nieśli proporce
    Jesieni ludów będąc natchnieniem
    Iskrą, zarzewiem, pochodnią, wzorcem
    A z drugiej strony buźki jak z buszu
    Męty wszelkiego autoramentu
    Czas dla cwaniaków, raj dla chytrusów
    I dno dla pełnych inteligentów
    Ja na to patrzeć nie mogę, ach nie
    Z inteligencja mą nazbyt czułą
    Niech pan ją wytnie, niech pan ją ciachnie
    Bym dostosował się do ogółu

    Tu mu zadałem pytanie wartkie
    Rzekł chirurg, ciągnąc swą opowiastkę
    Mam wyciąć całą? Zostaw pan ćwiartkę
    Lub może jeszcze lepiej - szesnastkę

    Więc wykonałem zabieg udany
    Bez komplikacji, potknięć, kolizji
    Wkrótce mój pacjent zrobił się znany
    Często widuję go w telewizji
    Jak on gulgocze tam koncertowo
    Jak oponentów bezwzględnie kruszy
    Mówi, ja swoją mam podmiotowość
    I łatwo mnie się jej nie naruszy
    Rwie się do czynu, rwie się do głosu
    Mówi - pluralizm, mówi - dziedzictwo
    I z świetlistego czerpiąc etosu
    Założył właśnie nowe stronnictwo
    Tu chirurg skończył, pomilczał troszkę
    I dodał - patrz pan, na co nam przyszło
    A jam pomyślał - o rany boskie
    Oto chirurgia, która ma przyszłość
    I szybko wziąłem chirurga adres
    Bo ja też odkąd wiatr przemian zawiał
    Czuję wciąż nową psychiczną zadrę
    Gdy widzę co się wokół wyprawia

    U znajomego przeto chirurga
    Inteligencję mą puszczę kantem
    Zostawię jedną trzydziestodrugą
    By szans mieć więcej, jak pacjent tamten

    Lecz mi ten chirurg, wstrętny konował
    Darmo zefirkiem nadziei powiał
    Bo przedtem siebie sam zoperował
    I ma zostać wiceministrem zdrowia

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>