niedziela, 15 lipca 2018

WYWIAD KTÓRY BOLI.

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok VIi  -  Nr 45 (1040)







               Warto przeanalizować wywiad Donalda Tuska chociaż by pod kątem merytoryki i braku chamstwa, którym charakteryzują się jego przeciwnicy. Nie po raz pierwszy rzeczowe i spokojne argumenty nie znajdują odpowiedzi a jedynie falę nienawiści nie mającego się nijak do treści wywiadu.
Do ogólnego obiegu charakteryzującego dzisiejszą władzę winien wejść termin
                        KLEPTOKRACJA 

na określenie wielu form okradania państwa czyli nas obywateli. 500+, 300+ czy inne genialne programy nie będą przykrywką dla praktyk gangu przestępców zwanych Prawo i Sprawiedliwość.
Warto przeczytać wywiad

Oto wyrazy bezradności -













38 komentarzy:

  1. Memy pokazują słabą kondycję ludzkiego umysłu. Nie myślimy z braku przyzwyczajenia, czy dlatego, że w głowie mamy uszkodzone, bo wyprane urządzenie mózgowe?
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę, aby te memy były produkowane z porywów serca czy głębokich przekonań; raczej są przejawami kampanii, której zleceniodawcy postawili na chamstwo jako profil trafiający do najszerszej grupy odbiorców...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ultro, Tetryku !.
    Moge zrozumiec najpodlejsze memy ale nie widziałem aby ktoś Kaczyńskiego łączył z Niemcami, ruskimi, żydami itp. Hejterzy antytuskowi już nie wiedzą co wymyślić jeszcze bardziej obraźliwego, rozrzut fantastyczny, który tylko świadczy o słabości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobało się ? Mnie tez ! Spokojne racjonalne i wyważone Jak przystało na polityka wielkiego formatu.
    Matko moja a jak się to spodobało "żelaznemu elektoratowi dobrej zmiany?" Nie moze byc tyle pracy nad nimi,tyle wpychania w głowy iz Tusk zdrajcą jest i reprezentuje cudze interesy.
    A On o Polsce i jak to chciał porozmawiać z najlepszym premierem z premierów o "Ustawie o IPN" a ten go olał, bo nie dostał zgody z Nowogrodzkiej./a może już miał wytyczne z Mosadu i uznał ze "nie warto rozmawiać"Oto tajemnica wiary.
    A ja idę o zakład i stawiam pieniądze, przeciwko orzechom, iż już już szykuje się akcja, grilowania Tuska.
    Aby końcowe zdanie było po stronie PIS Bo już od Stirlitza wiadomo iż "człowiek zapamiętuje ostatnie zdanie"
    A nóżkami przebiera i lokuje się w "pozycji start"panna Wasserman.To ta od "afery Amber Gold"
    Specjalista od grilla.
    Juz wiec szykuje się wezwanie Tuska przed tą komisję "w trybie ekspresowym a niezwłocznym" by "dać mu szkołę"
    Szkoda, iż zabraknie tam posła Suskiego/tego od carycy Katarzyny/A i tak spodziewam się, iż będzie kupa śmiechu, z przewagą kupy.
    Acha i jeszcze jedno.Modna nazwa grilowanie,to:
    "Nachalne, tendencyjne, a często wręcz niegrzeczne zadawanie pytań, dręczenie tym kogoś, przez co ten ktoś odczuwa dyskomfort, wygląda tak, jak gdyby… przypiekało się daną osobę na grillu… "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie mówiłem !!
      http://www.newsweek.pl/polska/polityka/donald-tusk-wezwany-na-przesluchanie-w-sprawie-amber-gold,artykuly,430190,1.html
      W piątkowym wywiadzie Donald Tusk krytykował PiS i rzucił wyzwanie Jarosławowi Kaczyńskiemu. W niedzielę Małgorzata Wasserman ogłosiła datę przesłuchania szefa Rady Europejskiej przez komisję śledczą ds. Amber Gold.

      Usuń
  5. Wiesku - zapomniałem o "spokojne" a jak dla mnie jest to bardzo wazne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo juz zdarzyliśmy się przyzwyczaić do retoryki, tych od dobrej zmiany.Nawet widoczna i bijąca, nie w oczy ale w pysk, hipokryzja przestaje suwerenowi przeszkadzać .Gdy wyraźne kłamstwa nam można wciskać i nikt nie powie "sprawdzam" a jak już, to z taką jakąś nieśmiałością, prostujemy a nie protestujemy.Spokojne i wyważone słowa i argumenty umykają nam, jak jakieś dziwolągi.
    Martwi mnie jedno jeszcze, totalny brak kojarzenia zdarzeń i zjawisk, nawet u żurnalistów.
    Wszyscy widzieliśmy i słyszeliśmy wyczyny Piotrowicz,gdy przyniosła listy proskrypcyjne na "przesłuchania kandydatów do SN i jakie tam zadawała pytania /wypisz wymaluj z czasów komuny/
    I nikt ani a to nikt nie pomyślał, albo i nie odważył się zadać pytania
    Przepraszam ,jeśli ta pani z takimi argumentami występuje publicznie i odważa się je artykułować w świetle kamer, telewizji. Gdy zapisane sa wszystkie czyny i rozmowy. To jakie pytania, zapadają,jakie argumenty sa przytaczane w ciszy gabinetów i bez świadków Jakie i o jakie kryteria oparte, są decyzje personalne.
    Przecież to czysty bolszewizm !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piotrze,
    Naprawdę mi przykro, ale nadal wydajesz się czegoś nie rozumieć.
    Państwo ma pewne priorytety i poprzez ściąganie podatków i inwestowanie tychże podatków stara się je realizować.
    Obecnie dla państwa polskiego priorytetem jest odbudowa polskiej struktury społecznej opartej na wspólnych obyczajach i moralności oraz patriotyzmie.
    Żydzi woleliby oprzeć państwo polskie na prawie, bo prawo można wykręcać w różne strony, twórczo interpretować, a oparcie wspólnoty społecznej na moralności i porozumieniu, ogranicza możliwości łowienia w mętnej wodzie przepisów.
    To że PiS jedzie po bandzie, a nawet poza bandą to wszyscy widzą, ale ta retoryka kłamstwa, chamstwa i blagi czemuś służy, a mianowicie odzyskaniu suwerenności we własnym państwie.
    To jednak nie znaczy „Polska dla Polaków”: Polska jest otwarta dla wszystkich, którym ten tradycyjny polski model społeczeństwa odpowiada i wydaje się, że takich jest wielu i w Europie i na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaha - "retoryka kłamstwa, chamstwa i blagi czemuś służy, a mianowicie odzyskaniu suwerenności we własnym państwie".
    Faszyzm to jest to.
    /Złodziejstwo służy wzbogaceniu się a zabijanie jest ograniczaniem przeciwników/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bardziej mi przykro.
      Proste słowa: faszyzm, rasizm, itp. prostym ludziom (prostakom) służą do uproszczonego porządkowania rzeczywistości: wyżej Cię ceniłem!
      Według ciebie rzeczywistości nie trzeba rozumieć – wystarczy ją uporządkować: nie zgadzam się!

      Usuń
    2. Szanowny Piotrze jedno powiem i z takim ludźmi przychodzi nam obcować.
      Takiego steku bzdur,niekonsekwencji dawno nie czytałem !czy ten facet/babka/nie jest przypadkiem ojcem chrzestnym/matka ustawy o IPN?
      Powiedz sam Jak facet widzi funkcjonowanie państwa pisząc.
      "Państwo ma pewne priorytety i poprzez ściąganie podatków i inwestowanie tychże podatków stara się je realizować".
      Jak od kogo w jakiej wysokości i jak często?Na jakiej zasadzie? Czy to ma być powszechna "opłata solidarnościowa" czy powszechna ściepa, zbierania na tace, po kościołach./bo do funkcjonariuszy KrK mamy chyba zaufanie/
      A to wszystko oparte na wspólnych obyczajach i moralności oraz patriotyzmie.
      Nie nie na prawie albowiem tylko "Żydzi woleliby oprzeć państwo polskie na prawie, bo prawo można wykręcać w różne strony"
      Matko moja miej nas w swej opiece !!

      Usuń
    3. Anonimowy16 lipca 2018 11:12
      Matko moja
      Gdzie się tacy ludzie chowają!!!!???
      On gdyby w jego miejscowości bandyci robili podkop do miejscowego banku uwierzyłby w ich tłumaczenie "ze właśnie zabezpieczają namoknięte fundamenty a jak po zakończeniu w podzięce zrobią jeszcze parking przed bankiem".Nie ważne ze buźki jakieś takie zakapiorów a cześć ma stale zasłonięte twarze.Aby innych nie zarazić grypa??Naiwność to, czy??

      Usuń
  9. Ananimowy
    A jak głupi myślałem iz "państwo o prawo oparte jest"
    Ty zaś twierdzisz "odbudowa polskiej struktury społecznej opartej na wspólnych obyczajach i moralności oraz patriotyzmie.'
    Czyli co ?Czyli jak
    Wspólne obyczaje ? A jakie i czyje?
    Moralności ?Jakiej i o co opartej O Kodeks Karny czy 7 przykazań gdzie powiedziane jest Nie zabijaj.
    A morderstw mamy ile chcesz.Gdzie powiedziane Nie kradnij a z uczciwością jest jak widzisz.Moze o Koran a może o Talmud? Wybór mamy wielki tylko zadecydujmy co wybieramy i który z nich lepszy.Bardziej uniwersalny.
    Patriotyzm ?A wzorowany na kim ? Na ludziach z AK i ich rozumieniu Polski i patriotyzmu,NSZ czy modnych dziś Żołnierzy Wyklętych.?
    Czy to wszystko ma być wyrażone na piśmie zebrane skodyfikowane Czy jako przekaz ustny propagowane będzie przez urzędników dobrej zmiany ?Lub prze babcie i dziadków "genetycznych patriotów"
    "Proste słowa: faszyzm, rasizm, itp. prostym ludziom (prostakom) służą do uproszczonego porządkowania rzeczywistości"
    Nie nie do porządkowania ale przypomnienia zjawisk które się działy i dlaczego !!
    Bo niestety spisane sa czyny,rozmowy i słowa.
    Słuchasz Morawieckiego /starszego/,Piotrowicza i innych reformatorów powtarzających a co gorsza wcielający w czyn, to co rozpoczął kiedyś "pan z wąsikiem" I z czym ma się to kojarzyć jak nie z faszyzmem.
    Tak to wtedy wyglądało
    http://studioopinii.pl/wp-content/uploads/2018/07/c-users-piotr-pictures-saved-pictures-sedziowie-j.jpeg
    I nie jest mi przykro bo przerażasz takim wyobrażeniem państwa i jego norm prawnych.
    Od tysięcy lat ludzie się głowili jak skodyfikować życie społeczne tak by było zrozumiane przez ludzi rożnych ras i religii.I jakoś działało
    Ty zas chcesz to "uporządkować" w oparciu o bajdy,klechdy,bajania i przekazy ustne ?
    Napisz choć iz jesteś doradcą w rządzie albo zajmujesz wysokie stanowisko w min od sprawiedliwosci.To zrozumiem, choć się załamię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się, że europejski punkt widzenia w prawie - kontynentalny i anglosaski - jest dominujący obecnie na świecie - rozszerza swój zasięg wraz z wojnami, stosunkami handlowymi, itd. Jednak godna przypomnienia jest chińska „kultura wstydu” i japońska „kultura hańby”, gdzie mniejszą, lub w ogóle żadną rolę odgrywa sąd, a główną własne przeżycia wewnętrzne związane z naruszeniem zwyczajowych zasad. Jest to o tyle ciekawe, że prawo (prawo naturalne) w tym obszarze w równej mierze pochodzi z zewnątrz człowieka i z jego wnętrza (istoty, natury), przy tym to drugie (prawo wewnętrzne, moralność) nie jest prawem boskim wcale, albo tylko w małym stopniu, a raczej jest związane z tradycją i kultem przodków . W starożytnej kulturze Dalekiego Wschodu ideałem było zachowanie równowagi (kosmicznej) - równowagi przepływów, równowagi między dawaniem i otrzymywaniem, a w Europie starogreckie ideały: prawda, sprawiedliwość, dobro i piękno.

      Usuń
    2. Jeśli wśród prawych i sprawiedliwych ludzi "pierwszego sortu" lepszych z najlepszych,przebranych i wybranych,"ludzi dobrej zmiany"nie przyjęła się "kultura wstydu" czy"kultura hańby" a liczne ,zbyt liczne przypadki, iz tak jest, o tym świadczą/chyba nie muszę wymieniać nazwisk/To jak chcesz to zaszczepić maluczkim,ludziom drugiego sortu.Gdy nawet hierarchowie KrK nie dają dobrych przykładów?
      Edukować gdzie ?W szkole na lekcjach religii ?Czy obozach "reedukacyjnych"Bo nie harcerskich.Bo tam to się dzieje mimo, iz oni z ZHR.
      Zapoznaj sie z "chińską kultura wstydu"i wyjaśnij dlaczego tych "wstydliwych" masowo tam rozstrzeliwują na stadionach i to publicznie A kara smierci u nich nie została zniesiona ,W przeciwności do tej "bezbożnej Europy"
      Japonska "kultura hańby"tez godna jest przypomnienia, bo wykorzystana przez propagandzistów, pozwoliła na stosowanie tortur,masowe stosowanie broni bakteriologicznej w Chinach czy wyżynanie całych zdobytych miast.O traktowaniu jeńców nie wspomnę .Służyła jedynie do "walki do krwi ostatniej"Łącznie z samobójstwami wojskowych i cywilów
      Tak że dziękuje ci serdecznie, za takie wzorce.
      Zejdz człowieku wreszcie na ziemię bo i zawłaszczona przez Rzymian "Kultura Helleńska" z ich prawda,sprawiedliwością dobrem i pięknem,nie wstrzymywała ich od masowych mordów,podbijania krajów a i utrzymania imperium.
      Dziękując za "wykład" który nic nie wnosi do rzeczywistości,proszę o przykłady jak to tamte "kultury" zmieniły człowieka i świat.Bo coś tam słyszałeś,czytasz ale z porównywaniem z rzeczywistością masz wyraźny kłopot

      Usuń
    3. Młodzieńcze,
      Podałem ci przykład Chin i Japonii, bo chodzi mi o Konfucjusza i buddyzm, także buddyzm zen.
      W tym właśnie problem, że jeśli my Polacy jesteśmy inni, nie mówię lepsi, od innych nacji to właśnie tym.
      My sięgamy do podstaw moralności, bo z wszystkiego innego nasz kraj okradziono.
      Oczywiście, niektórzy historycy dawno pisali, że gdy nasza polska kultura szła w kierunku pogłębionej moralności, kraj spotykała klęska cywilizacyjna, ale moim zdaniem to tylko dlatego, że jeśli wpadłeś między wrony musisz krakać jak i one: anioł między diabłami się nie uchowa.
      Jednak co byś nie powiedział jesteśmy w tym zakresie wzorcem dla innych.
      Powiem Ci więcej: nasz system edukacyjny odziedziczony po PRL od wykształcenia podstawowego do doktorskiego prowadzi do coraz silniejszego kwestionowania postaw moralnych, tak że na wyższych stopniach zawodowo- naukowych tradycyjna moralność jest wyśmiewana, i to jest problem, bo rozwiązując problem nie musisz, a nawet jest to niemile widziane, brać pod uwagę ograniczeń moralnych.
      A właśnie wspólnota moralności i obyczajów prowadzi do wzrostu zaufania społecznego, który jest konieczną podstawą wzrostu ekonomicznego BEZ OPARCIA GO NA TAKICH PIERWOTNYCH ZAWODACH JAK KURESTWO (PROSTYTUCJA) CZY MAGIA (WRÓŻENIE) – co się dzieje np. w USA.

      Usuń
    4. Anonimowy17 lipca 2018 10:51
      Skad piszesz i co oglądasz ? Z księżyca ??
      Napisac
      "My sięgamy do podstaw moralności, bo z wszystkiego innego nasz kraj okradziono."
      Gdy rzeczywistość skrzeczy, to odwaga,cynizm czy głupota?
      "Marszałek Sejmu Marek Kuchciński pobiera tysiące złotych na paliwo i taksówki, choć niemal całą dobę dysponuje służbową limuzyną z ochroną - wzorzec nr 1 dla Polaka
      W 2017 r. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wydała na nagrody 918 tys. złotych
      Całą pulę zgarnęło 17 osób, m.in. Beata Szydło, Anna Maria Anders, Maciej Wąsik, Rafał Bochenek.
      Jak wskazuje "Rzeczpospolita", cały budżet na nagrody w KPRM trafił w ręce wąskiej elity polityków związanych z PiS.
      Pozostali ministrowie otrzymali swoje nagrody - od 65 do 82 tys. złotych na osobę - ze środków własnych ministerstw.Wzorzec nr 2 dla Polaka
      Podam ci jeszcze ,iż po zaznajomieniu się tymi "rewelacjami"strasznie i mnie strasznie wzrosło.
      Bo jak wiesz
      "właśnie wspólnota moralności i obyczajów prowadzi do wzrostu zaufania społecznego, który jest konieczną podstawą wzrostu ekonomicznego"
      Jak widzisz i tu sie z tobą muszę zgodzić nawet. Może tylko, wśród rządzących
      " tradycyjna moralność jest wyśmiewana, i to jest problem, bo rozwiązując problem nie musisz, a nawet jest to niemile widziane, brać pod uwagę ograniczeń moralnych".
      A oni lepszy sort przecież ,dobrani wybrani i prześwietleni i nic nie robią jak "poświęcają sie całym życiem dla nas i myślą "jak nam zrobić dobrze"
      Czy oni sięgnęli już do podstaw moralności?Czy sięgnęli juz dna i całymi garściami czerpią to "co jest na dnie".
      I dalej
      "proszę o przykłady jak to tamte "kultury" zmieniły człowieka i świat.Bo coś tam słyszałeś,czytasz ale z porównywaniem z rzeczywistością masz wyraźny kłopot"
      Twoje
      "gdy nasza polska kultura szła w kierunku pogłębionej moralności, kraj spotykała klęska cywilizacyjna"
      Proszę o przykłady Bo w moim "młodzieńczym" umyśle kojarzy mi się to z jednym.
      Im bardziej w kraju "posługiwaliśmy się" pogłębioną moralnością,to nas spotykały same klęski?
      Czyli należy popełniać wszystkie sk...jakie zastosowano do nas i na nas.
      Ciekawe rozumowanie
      Oczywista oczywistość,wysoce przystające do nauk Krk, doktryny katolickiej a na pewno znajdujące odzwierciedlenie w Pismach i homiliach JP II.
      I tu mi się pomieszały wzorce w ktorych przodujemy.


      Usuń
    5. Spokojnie, „nie od razu Kraków zbudowano”, odbudowa moralności potrwa, wszyscy jesteśmy zarażeni wirusem komunizmu, jak w rodzinie alkoholika.
      Trzeba patrzeć, widzieć i zwracać uwagę, bo „nie wszystko złoto co się świeci”.
      Ale naprawa państwa się już zaczęła, i to dobrze.
      Najbardziej cieszy, że władza i lepiej lub gorzej wywiązuje się z obietnic wyborczych i zaczyna reagować na krytykę społeczną.

      Usuń
  10. Anonimowy17 lipca 2018 11:56
    Jak to powiadał Wałesa"
    "Mówisz chłopu święte słowa a on na to moja krowa" albo z innej beczki "Dziad swoje Baba swoje".
    Przecież ty nie potrafisz dać ani jednego przykładu tej "dobrej roboty"Choć jednego!
    Banały,typu
    "Najbardziej cieszy, że władza i lepiej lub gorzej wywiązuje się z obietnic wyborczych i zaczyna reagować na krytykę społeczną."
    skieruj bezpośrednio np do zrobionych w konia niepełnosprawnych ,czy lekarzy rezydentów.i reszty zadowolonych Tych co im np "dali po pincet" /ale od drugiego/ a do dziś jeszcze nie zdołali się zorientować, ze te "pincet" dziś pomniejszone o dewaluacje i ceny jest o 107 zł "mniejsze"

    "Kon jakie jest każdy widzi"Ty jeszcze nie.
    Pozostaj wiec w swym błogostanie Upadek będzie boleśniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemcy południowe.
      Przed sadem jabłkowym stoi stolik z kilkudziesięcioma butelkami cydru. Obok szyld z napisem - butelka kosztuje tyle i tyle, wrzuć pieniądze do puszki, dziękuję. Właściciela ani sprzedawcy nigdzie nie widać, od czasu do czasu przejdzie jakiś spacerowicz. W otwartej puszce ok. 30 EUR, które każdy może sobie spokojnie wyjąć, jednak nikt tego nie robi.
      Smålands län, lasy, łąki, luźno rozrzucone domki. Przystanek autobusu szkolnego, wokół stoją/leżą rowery, żaden nie przypięty, czekają kilka godzin na swoich właścicieli wracających ze szkoły.
      Smålands län, przyjeżdżamy jak co roku, cześć , jak się masz, nasz domek gotowy? Tak, rano tam byłem ( 3 km), wszystko gra, jakby co, to klucz zostawiłem jak zwykle w drzwiach....
      W-pa Bornholm (Dania), wakacje. Skarbonki - otwarte na oścież, żeby bez problemu można było zapłacić i wziąć sobie resztę. Rozlokowane przy drogach (poza miasteczkami) podczas, gdy domki sprzedawców oddalone o kilkadziesiąt-kilkaset metrów od nich. Podobnie w centrach miasteczek - skarbonki pośród intensywnego ruchu turystycznego wystawione przed sklepami. Oczywiście towar wystawiony obok nich. Wszystko odbywa się bez kontroli, w zaufaniu. Taka samorodna oddolna samoobsługa ver. 2.0 stworzona w obywatelskim społeczeństwie godnym zaufania...
      Dania, Płw.. Jutlandzki, duże gospodarstwo rolne , przy samej szosie stoliczek pod parasolem, na stoliczku świeże jajka w kartonikach 10 szt. opatrzone ceną, cześć sprzedana, bo stojąca obok przezroczysta skarbonka napełniona do połowy. Gospodarza ani widu, bo ma robotę w polu. Obsłuż się sam , dziękuję. Bierzesz jajka, płacisz, jedziesz dalej.
      To jest właśnie różnica między "z ateizowanym, zdechrystianizowanym Zachodem" , a " bogobojną" katolicką Polską, chodzącą w procesjach na kolanach i stawiającą kilkudziesięciometrowe pomniki Chrystusa.

      Usuń
    2. Słusznie mówisz!, masz rację, a do czego to prowadzi: a do tego co ma teraz Szwecja, gdzie policja krzyczy na cały świat: „Pomóżcie!”, bo nie może sobie poradzić z obcymi najeźdźcami, obcą kulturą, która wcale nie myśli się przystosować, lecz chce narzucić swój szariat.
      Tu wcale nie chodzi o religię, lecz o rozumienie świata i rzeczywistości.
      Oni też przestali ten świat rozumieć, więc wpuścili hołotę i teraz się dziwią i są zabijani, gwałceni i nadal nic nie rozumieją.
      I nie mów, że my Polacy jesteśmy moralnie niżej od nich, wręcz przeciwnie – ale nas zniszczyły wojny i komunizm, bo wymordowano nam polskie elity etyczne i intelektualne.
      Na szczęście są tacy, którzy korzystając z rządów PiS próbują odtworzyć polskie społeczeństwo według wzorów historycznych.
      Wielu zamiast rozumieć i zmieniać świat na lepsze porządkuje go według etykietek: faszyzm, rasizm, itd. – przykro powiedzieć, ale są to ludzie prymitywni.

      Usuń
  11. Wybacz ale to jest?"3,14 -nie o Szopenie" banały, banały banały i ani jednego przykładu.Zwyczajna prymitywna propaganda, podlana sosem własnego ego.Ze wiesz lepiej.
    Tak miedzy nami te twoje gadanie o sytuacji w Szwecji, to taka "3-cia prawda góralska"
    Pamiętaj o jednym iż sa ludzie którzy tam maja swoich przyjaciół i rodziny a twoje "rewelacje"można sprawdzić "u źródła "i to natychmiast.Wiec nie nawijaj makaronu na uszy!!
    Czy wyście propagandziści zwyczajnie już zgłupieli Ze nas uważacie za za durniów i to prymitywnych.Gdy w każdej chwili siedząc nawet na d.we własnym domu można sprawdzić wasze "prawdy oczywiste"Stuknij sie wreszcie w łeb człowieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, Ty naprawdę nie słyszałeś o islamskich "no-go zones" w Szwecji?!

      Usuń
  12. O tak, pojawił się artykuł, zresztą namiętnie „szerowany” na polskim Facebooku, z informacją, że 77 proc. gwałcicieli w Szwecji to muzułmanie. Sprawdziłem ten tekst. Okazało się, że źródła, z których autor czerpał dane, to były prawicowe portale, blogi oraz gazeta. Cytowano też anglojęzyczny artykuł, powołujący się na informacje od szwedzkich policjantów, „którzy chcieli pozostać anonimowi”. Szukałem, sprawdzałam i okazało się, że rzeczywiście wzrosła w Szwecji liczba przestępstw na tle seksualnym, ale przyczyną nie jest zwiększony napływ imigrantów, tylko fakt, że w 2005 roku w Szwecji rozszerzono definicję przestępstwa seksualnego.
    Teraz zalicza się do tej kategorii nie tylko gwałty, ale również zaczepki, molestowanie werbalne, publiczne obnażanie się itp.
    W ogóle nie ma w Szwecji takich statystyk, które mówiłyby, ilu gwałcicieli to imigranci z Syrii, ilu to Polacy i wreszcie, ilu jest w tej grupie rdzennych Szwedów. Ani ilu gwałcicieli to katolicy, muzułmanie czy wyznawcy Hare Kriszna. W statystykach można za to wyczytać, że ponad połowa sprawców gwałtów była pod ......wpływem alkoholu. Trudno nie skojarzyć z tym faktu, że ....muzułmanie alkoholu nie piją.
    Właśnie. Trzeba uważać, co się czyta w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież Szwedzi specjalnie z tych statystyk zrezygnowali, żeby ukryć prawdę przed swoim społeczeństwem, bo niby rasizm!

      Usuń
  13. Nie ma dziś w Europie stref „no-go”, co sugerują polscy politycy, a dzielnice biedy w Paryżu lub Brukseli nie są wylęgarnią terroryzmu. Politycy powtarzają nieprawdy, które wymyśliła telewizja Fox News i za które oficjalnie przepraszała
    Zła sława francuskich dzielnic imigranckich uznawanych za strefy zamknięte, niebezpieczne, a nawet wylęgarnie terroryzmu rozpoczęła się w 2005 roku, kiedy doszło do zamieszek na niektórych przedmieściach Paryża
    Wtedy to amerykańska telewizja Fox News ogłosiła, że 751 francuskich tzw. zones urbaines sensibles (ZUS) to strefy „no-go”, do których nie zapuszczają się ani policjanci, ani tym bardziej turyści. Dziennikarze Fox News twierdzili, że w ZUS-ach prawo Republiki Francuskiej ustępuje prawu szariatu, a mieszkający tam obywatele francuscy o imigranckich korzeniach zasilają szeregi dżihadystów. Jeden z ekspertów telewizji, Steve Emerson, komentował, że takie „państwa w państwie” istnieją nie tylko we Francji, ale również w Wielkiej Brytanii, Niemczech i w Szwecji. A Birmingham, drugie co do wielkości miasto Zjednoczonego Królestwa, zamieszkują wyłącznie muzułmanie.
    Tydzień później telewizja dementowała własne informacje i wystosowała oficjalne przeprosiny. Przyznała, że ani we Francji, ani w Wielkiej Brytanii,Niemczech czy Szwecji, nie ma stref „no-go”, zamkniętych dla nie-muzułmanów.
    Jesli dajesz sie nabierać na historyjki wymyślone przez propagandzistów Koncernów Zbrojeniowych/powielane i przez naszych polityków/ ,które dziś zarabiają na ochronie przed "muzułmańskim zagrożeniem"to twoja sprawa.I nie chodzi tu o broń, ale o urządzenia kontrolujące i monitorujące Na ktorych produkcje te Koncerny się przerzuciły.A to sa miliardy w zakupach w Stanach czy Europie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd Ty czerpiesz tą propagandę?!
      Cały świat Europa, Azja, Ameryka, Australia ma problem z agresją muzułmańską, a Ty jakbyś nic o tym nie wiedział!
      Naprawdę nic nie słyszałeś o 200 milionach ofiar indyjskich w skutek najazdu islamskiego?!
      A dla islamu nic się nie zmieniło, ta sama doktryna wojny od 7. wieku!
      No przecież masz internet, spytaj jakiegoś Hindusa, chyba umiesz trochę po angielsku?!
      O broni składowanej w Europie w meczetach, też nie słyszałeś?!
      O zbrodniach z użyciem noża, atakach kwasem na kobiety, gwałtach?!
      O zastraszaniu śmiercią „niewiernych” (nieislamskich) dzieci w szkołach?!

      Usuń
    2. Anonimowy18 lipca 2018 11:30
      "200 milionach ofiar indyjskich w skutek najazdu islamskiego?"
      Człowieku z wyoranym mózgiem O czym ty piszesz ? To ze
      Tylko kiedy??/
      „Według niektórych kalkulacji, populacja subkontynentu indyjskiego zmniejszyła się o 80 milionów pomiędzy rokiem 1000 (podbój Afganistanu) a 1525 (upadek Sułtanantu Delhijskiego)”. (Koenrad Elst, cytowany na stronie Pipesa).
      Co najmniej 28 milionów Afrykanów zostało zniewolonych na muzułmańskim Bliskim Wschodzie. Według szacunków, co najmniej 80 procent ludzi złapanych przez handlarzy ginęło przed dotarciem na rynek niewolników. Uważa się zatem, że przez 1400 lat najazdów arabskich i muzułmańskich w Afryce mogło zginąć 112 milionów osób. Gdy dodamy do tego ludzi sprzedanych w niewolę, całkowita liczba afrykańskich ofiar saharyjskiego i wschodnioafrykańskiego handlu niewolnikami może przewyższać 140 milionów.” (John Allembillah Azumah, autor „The Legacy of Arab-Islam in Africa: A Quest for Inter-religious Dialogu
      I ty masz odwagę posługiwać się "faktami" z przed tysiącleci.To teraz dla ciebie stanowi argument???
      Ja jeszcze do tego dodałbym,By wzmóc argumenty.Ofiary afrykańskie. Ofiary indyjskie. Ofiary europejskie. Dodajmy ludobójstwo Ormian. Następnie, mniej znane, ale bez wątpienia liczne ofiary Azji Wschodniej. Doliczmy jeszcze dżihad muzułmanów w Chinach, napadniętych w 651 r. Dodajmy grabieże Chanatu Krymskiego na Słowianach, szczególnie na ich kobietach.A ze to było przed lub w roku 651 kto by tam sprawdzał.
      "

      Usuń
  14. Zachęcam do oglądnięcia/było w TVN/.audycji "Europa otoczona wianuszkiem strachu" nakręconą przez niezależnych dziennikarzy śledczych z Francji
    Moze i tobie ona otworzy oczy na problemy tzw uchodźców
    Czarno na białym udowodnili oni iz liczba uchodźców w Europie wyssana jest z palca /do czego na wizji przyznał się jej głosiciel.
    Ze większa ilość ludzi ze wschodu przybywa do Europy normalnie legalnie samolotami posiadając wizy niż przybywa łodziami.
    A wszystko to rozgrywają koncerny zbrojeniowe którym nagle z braku większych wojen spadły dochody z produkcji i sprzedaży broni a przerzuciły się na produkcje zabezpieczeń płoty z czujnikami ruchy,kamery ,czujniki ruchu w terenie,maszty monitorujące a nawet drony.Nic nie dające a pozwalające wykrywać promilowa działalność "przemytników" przekraczających granice.
    Dla USA dzień przełomu to 11 września który został wykorzystany do ograniczenia mającego wielu-setna tradycje, ruchu pracowników sezonowych, z Meksyku ktorych teraz uznano za terrorystów
    Na wprowadzeniu zabezpieczeń koncerny zarobiły już bilony dolarów, sama godz lotu drona to 12 tys dolarów a godz jego lotu 12 tysięcy dolarów..a lata ich jednocześnie 10/Czarno na białym to wyartykułowano gdyż cytowali sprawozdania senackich komisji i odpowiednika naszego NIKu.
    Pokazali tez senatorów i ekspertów ktorych kampanie wyborcza suto opłacały koncerny zbrojeniowe
    To samo i takie same koszty wykazali w Europie tyle ze koszty te "idą" w euro.
    To te koncerny i podległe im telewizje i prasy publikują i starają się okazać jednostkowe przypadki "złego zachowania"uchodźców jako powszechne.
    Cel utrzymanie strachu opinii publicznej która się przecież domaga ochrony i nakazuje rządom nowe systemy zabezpieczeń psu na buty się zdających.
    Moze sie uda te audycje odnaleźć lub byc moze juz widziałeś? ?
    Ja zas podejrzewałem naszych o celowe straszenie.Nie ma uchodźców,nie ma dodatkowej roboty A to co robimy widać ze h gruchy obijamy nie widząc np problemu faszystów.Forsa leci suweren się domaga była premier straszy płaczem po dzieciach a my zacieramy ręce.Nie dołożyli nam roboty
    Jesli się uda oglądnij a gwarantuje iz w wyniku przedstawionych i stawianych do oczu liczb i dowodów wiele się wyjaśni.Zarządzanie strachem to przecież znana i powszechna metoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie!
      Po to są nam wmuszani tzw. Uchodźcy, a w rzeczywistości imigranci muzułmańscy, żeby zwiększyć RZECZYWISTY! Poziom zagrożenia, i żeby ludzie się upomnieli o zwiększone środki ochrony!

      Usuń
  15. Anonimowy18 lipca 2018 11:43
    Rece opadają z szelestem!!
    Masz internet, może znasz choć jeden język obcy pobuszuj po internecie aby się przekonać jak to jest.To co napisałem a ty uznałeś zw wymuszanie to efekt działania koncernów zbrojeniowych mających swe macki wszędzie Prasie i w rządach a nie siła sprawcza sa muzułmanie Oni sa tylko pretekstem.Bo o duże pieniądze tu chodzi
    Rece opadają z szelestem gdy jesteś zdolny napisać
    "Ale naprawa państwa się już zaczęła, i to dobrze.
    Jaka naprawa i z kim, ze złodziejami ? Wpierw krzyczący "wystarczy nie kraść"az 3 sąsiednie państwa krzyczały, a gdy usiedli na stołkach i zasiedlili gabinety kradną, z państwowej kasy bez opamiętania.Bo czymże innym jest przyznawanie sobie dodatków do pensji/bez żadnego trybu/czy słynne już nagrody przyznawane bez słowa uzasadnienia.Wymienić ci nazwiska?
    Z kim z ludźmi bez moralności i zasad?
    Bez żenady pobierający dodatki za używanie własnych samochodów i zużyte paliwo kiedy jak żywo samochodu nie posiadali albo maja d...py wożone samochodem służbowym przez cała dobę i to z ochroną SOP Wymienić ci nazwiska
    Co mam sądzić o jednej posłance przynoszącej na naradę "listy proskrypcyjne" i bez żenady nimi się posługujące.Jedli to tak wygląda publicznie i w świetle kamer to jak i jakie sensacje padają na w zaciszu gabinetów Jakie decyzje zapadają
    Wymienić ci jeszcze "czyny i rozmowy" tych wszystkich z pierwszych stron gazet.Nami kierujący i stojący na czele "dobrej zmiany"
    I ty masz jeszcze,czelność i to, w obliczu faktów napisać
    "odbudowa moralności potrwa, wszyscy jesteśmy zarażeni wirusem komunizmu, jak w rodzinie alkoholika".
    Głupi jesteś naiwny czy beneficjentem dobrej zmiany,nawet w warstwie propagandy
    Jeśliś głupi to pewno wmówiłbyś by nam iż "banda włamująca się do banku poprzez rozbitą ścianę tylko ociepla jego ściany"Bo przecież na rusztowaniu wiszą banery z logo PIS no i nieodzowny krzyż.A twarze maja zasłonięte.No bo przecież się "kurzy" Albo napiszesz,zgodnie ze swoja logika.
    Wręcz przeciwnie, oni tylko chcą się dołożyć do wspornej kasy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sorry, Ty nic nie wiesz!
    Po to właśnie cię zachęcam abyś porozmawiał z Hindusem, żebyś nie musiał opierać się na książkach historycznych.
    Zresztą tak jak napisałem doktryna islamu jest ta sama i sposób działania jest ten sam od 7. wieku.
    A o problemie Royingas słyszałeś?
    To Muzułmanie i to samo: szalona zupełnie bezmyślna rozrodczość pedofilska, zalewanie demograficzne indii, bangladeszu, czy myanmaru, zabijanie niewiernych i typowa dla semitów taqqiya, oszustwa, że to oni sami są ofiarami.

    OdpowiedzUsuń
  17. "żebyś nie musiał opierać się na książkach historycznych."
    Spalic wszystkie książki a najlepiej całe biblioteki.
    Na stos z nimi Bo my wiemy lepiej prowadzac"politykę historyczna"
    Ciemny lud ma wiedzieć to co my chcemy by wiedział??Ciemnym ludem,od wieków wiadomo łatwiej się rządzi A kraść wtedy możemy "bo nam się należy""Bo my som kombatanci od 12 roku życia""Genetyczni patrioci"I my wiemy lepiej co się suwerenowi należy
    Dajemy"po pincet"by wzmóc "rozrodczość i chwalimy się pod niebiosy,a u innych "to szalona zupełnie bezmyślna rozrodczość pedofilska".
    A kogo to obchodzi?A kto to zna ?
    Wiara islamu opiera się na pięciu podstawowych artykułach, zwanych także filarami (arab. arkan ad-din). Są to: szahada - wyznanie wiary; hadżdż - pielgrzymka do Mekki; zaka - jałmużna; saum - post; sala - modlitwa kanoniczna.I nie nakazuje terroryzmu
    Trzeba i porozmawiać z Hindusem by i to wiedzieć
    Wydarzenia, które rozgrywają się na Bliskim Wschodzie, oraz skala i umiędzynarodowienie
    islamskiego terroryzmu pozostawiły w cieniu akty przemocy dokonywane
    przez wyznawców innych religii. Każda bowiem z wielkich religii ma swoje ekstremalne
    nurty – żeby nie powiedzieć „fundamentalizmy”które prowadzą do radykalizacji
    wiernych i wyzwalają agresję.
    A u nas to nie? Wystarczy udać się na "pielgrzymkę Rodzin Maryja" albo zobaczyć jak u nas wygląda "terroryzm antyaborcyjny lub"in vitro"albo ostatnio modne "szczepienia"
    Ze to nie ta skala? Ale to same imię Jak faszyzm i komunizm.Liczą się metody.Potem przychodzą skutki.
    "

    OdpowiedzUsuń
  18. Tetryk5618 lipca 2018 22:41
    Trzeba się poświecić dla Ojczyzny ! Trzeba się poświecić by byle kretyn nie uznał iz "ciemny lud"kupuje wszystko i nie widzi nie słyszy a co gorsza nie mówi czy pisze.
    Ja mu o złodziejach w rządzie a on "spokojnie nie od razu Kraków zbudowano"Czyli spokojnie będziemy kraść więcej.
    Nie ma nic gorszego na te zarazę niż obojętność.Wiec trzeba pisać.Inni tez czytają.Wiec do roboty chłopie

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. W zasadzie to ja czekam aż gospodarz wywali naszą dyskusję, bo mnie zawsze wywala!
    2. Gratuluję znajomości erystyki Schopenhauera, tyle że on tam pomieszał uczciwe metody dyskutowania z nieuczciwymi, bo jemu chodziło raczej o wygranie dyskusji, niż o dojście do prawdy- a co Ty z tego stosujesz?, a np. przejaskrawienie i dyskusja z tezami, które sam mi wkładasz w usta;
    3. Co do książek – czytaj!, ale trzeba wiedzieć, że to co tam zawarte opisuje pewien stan z przeszłości, a rzeczywistość jest dynamicznie zmienna, i dlatego kieruję cię do hindusa, żebyś poznał stan aktualny, jakbyś nie wiedział jak to zrobić to najprościej przez twittera!
    4. Oczywiście widzę, że pisowski katolicyzm często służy do zasłonięcia gołej dupy, np. w sprawie muzułmańskiego uboju rytualnego;
    5. Wiedza o islamie na poziomie Wikipedii!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19 lipca 2018 10:28
    Dyskusja ??
    Nie pochwalaj sobie!Ja tylko chciałem wykazać i wykazałem, jak to w swoich tekstach opierasz się na
    zaleceniach"Krótkiego Kursu WKPB PIS"przeznaczonego dla jego członków i lektorów.A tam jak byk stoi minn.
    Jesli nie masz odpowiedzi zweksluj lub pomiń, temat.
    Ja ci o złodziejach w rządzie i niegodziwościach wśród ludzi z najwyższych szczebli ty o "zagrożeniach muzułmańskich"
    Propozycja "rozmowy z Hindusem"Kuriozalna
    A on, ile i jak mi odpowie "o nagrodach przyznawanych samym sobie w rządzie"czy brak elementarnego poczucia godności, w wyłudzaniu nienależnych sobie korzyści.Ludzi z wierchuszki.
    On wie co to godność,uczciwość i przyzwoitość !!Oni nie.
    Przecież ze wstydu bym się spalił, iż to ludzie z partii którą sami nazwali"prawi I sprawiedliwi" a i zasiadają Sejmie Senacie czy Rządzie
    A prokurator Stanu Wojennego niejaki Piotrowicz głośno by potępił "Bo tu jest Polska " a brudy pierzemy we własnym domu.
    "Dyskusja" z tobą to jak nie przyrównując "świni z cielęciem !"/jak mawia suweren/Otwartym pozostaje sprawa kto jest kim
    PS
    Zaiste napisać komuś kogo się nie zna" Wiedza o islamie na poziomie Wikipedii!"można wtedy gdy on tygodniowe "wczasy" spędza w Hurghadzie lub innym kurorcie.
    Zapamiętaj sobie raz na zawsze, iż w czasach słusznie minionych,ludzie z własnej woli /bo pieniądze/ lata całe spędzali na kontraktach w krajach muzułmańskich i żyli wśród tamtych muzułmańskich społeczności.
    I dlatego zaczepki rożnego rodzaju, przebywających u nas muzułmanów.Rodaków krzyczących "brudas,brudas"budzi u mnie nie tylko odrazę ale sprzeciw Bo krzyczy to człek jadący w śmierdzącym potem tramwaju i autobusie zmieniający skarpetki i odzież raz w tygodniu, bo wtedy się kąpie a do tego z rozsmarowanym na własnej sempiternie g... Bo używa papieru toaletowego, zamiast się "podmywać"jak oni.
    Wiec zamiast używać "siły wszystkich strachów" w stosunku do społeczności której nie znasz i mieć jej za złe, zapoznaj się i to dobrze z historia własnego narodu.I to z ta ciemną Bo widać ze jej nie znasz.
    Leszka przepraszam za cierpliwość Ale jak mus to mus !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mozliwość dodawania komentarzy zakonczona.

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>