wtorek, 24 kwietnia 2018

TUSK /NADAL/ BOLI !!

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok VII  -  Nr 28 (1023)








1. Na pasku TVP INFO „Tusk nie interesował się organizacja lotu”.
2. TVP INFO przekazywała relacje z przesłuchania Donalda Tuska z kilkudziesięcio sekundowym opóźnieniem.
Wyborcy PIS-u nie zrozumieją i tak nigdy kłamstwa czy poślizgu  (dlaczego?); a z resztą ta moja pisanina i tak nie dla nich.





               Tym razem Donald Tusk przemknął niemal cichaczem czym wytrącił broń wielu przeciwnikom.
Oczywiście wg PIS-owskiej mafii przesłuchiwany kluczył, nic nie pamiętał a co za tym idzie nie przyznał się do zbrodni na prezydencie tysiąc-lecia i oczywiście w porozumieniu z Putinem. Co prawda nie to było przedmiotem przesłuchania ale w ten temat próbował wjechać przedstawiciel rodzin pokrzywdzonych mecenas Hamburger /czy jakoś tak się nazywa/.



Czy ma sens pastwić się nad chamstwem pani Kochanowskiej czy próby zadawania pytań nie na temat mecenasa Hamburgera ?.

Za komentarz niech wystarczy fakt, iż sędzia prowadzący ani razu nie zwrócił uwagi Donaldowi Tuskowi za unikanie lub niemerytoryczne odpowiedzi.
Na koniec obie strony stwierdziły, że przesłuchanie niczego nie wniosło a obrońcy ministra Arabskiego nie zadali żadnego pytania świadkowi. Zamiast wzywania na przesłuchania identyczne zeznanie można było przeczytać z roku 2011, które odczytał sędzia w czasie przesłuchania.




          Jest oczywistym, że Jarosław Kaczyński /zawsze dziewica/ nie może być szczęśliwy, bo były premier Donald Tusk nie miał i nie ma pozytywnej opinii o „Prezydencie Tysiąclecia” i potwierdził zdanie o nim niezbyt dosłownie przytaczając
cytat J. Palikota per dupa wołowa.
Wychodzi prawda o żołnierzach wyklętych/przeklętych, o „sprawiedliwych wśród narodów świata”/z siekierami w rękach/ tak i historia osądzi Lecha Kaczyńskiego, którą
wraz ze swoimi akolitami  poczyta sobie w pierdlu Jarosław Kaczyński /zawsze dziewica/















14 komentarzy:

  1. Uwaga techniczna: wyświetlaj filmiki w nieco większym formacie, żeby można było korzystać ze sterowania głośnością.
    I skąd w ogóle pomysł na film, którego tekst odczytuje automat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tetryk56 ! PiS się rozkraczy na aferze GetBac'u. Afera Amber Gold przy niej to mały pikuś. Bank pana premiera BZ WBK jakoś dziwnie szybko chce zmienić nazwę obecną na Santander Bank Polska. Kilka innych banków poleciało na Giełdzie - na samo dno. Jak to wszystko wybuchnie to Polska padnie finansowo - gorzej jak Grecja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętacie jaki to krzyk się podniósł, w kraju,ilu było oburzonych, gdy jeden z supermarketów w swej reklamie napisał "nie dla idiotów" Oburzeni idioci krzyknęli, w świętym oburzeniu "obrażany jest naród" /bo my jesteśmy większością!!/MY NARÓD !!
    Nie dla idiotów był "Raport z katastrofy smoleńskiej"bo mądry wie iż pisany był przez fachowców dla fachowców, a użyte,w pospiechu/bo wszyscy użytkownicy tego samolotu czekają niecierpliwie na wynik badan by dokonać zmian przeglądów ect w samolotach tego typu będących nadal w użytku/ sformułowania lub skróty
    myślowe nawet "żargonowe" zrozumiałe sa dla fachowców.
    Kto chce więcej niech się podszkoli, lub szuka innych źródeł.
    A idioci dalej się cieszą i bija brawo "ale mu dosolił" jak "mecenas" spytał Tuska, kto zlecił remont tego samolotu w Samarze i jaki był zakres tego remontu.Przyznam iz czekałem na dalsze pytania .Nazwiska mechaników i ich pochodzenie do 7 mego pokolenia i czy nie byli notowani w IPN
    Poszedłby dalej, gdyby wiedział iż ten samolot był po tym wielokrotnie użytkowany, a zgodnie z instrukcja HEAD wielokrotnie przebadany pirotechniczne i to przy pomocy psów.
    I tu zachodzi pytanie Czy Tusk nakazał sprawdzić lub sam sprawdzał rodowód tego psa i czy przypadkiem nie jest to pies, którego dalekim krewnym by Szarik z 4 pancernych /a ten ma ruski rodowód/
    Kraj idiotów, bo nikt nie pomyśli, że stawiane przy tym są zarzuty wprost, funkcjonariuszom BOR, iż nie dopełnili obowiązków i to setki razy.
    Błasika który meldował "gotowość do lotu" nikt nie tyka Byc może dlatego iż był "przy napity" czyli wczorajszy ,a pijak w Polsce to "święta krowa"
    Nikt nie protestował, gdy wystawiono za ciężkie miliony bilbordy/promujące Polskę/gdzie stało o procentowym niezadowoleniu z sadów suwerena.
    Nikt nie powiedział Czy was pojeb.bo akurat, w tej materii od wieków, z rozstrzygnięć sądów jest więcej niezadowolonych, niż zadowolonych Bo nawet ci co "wygrali sprawę" tez sa niezadowoleni, bo spodziewali się więcej, niż sąd nakazał lub orzekł.
    Ten kraj jest pełen idiotów i nic mego sądu nie zmieni,reszta to ci którym to "wisi i powiewa"Bo moja chata z kraja" Jakoś sobie poradzę, jak radziłem dotąd.
    Piotr próbuje walczyć nadal pisząc i śląc listy/na Berdyczów/Ot ostatni Don Kichot "z Opola" lub rzucając "perły miedzy wieprze"

    OdpowiedzUsuń
  4. Leszku + Piotrze !!! Wpadłem tylko na chwilę do domu - podlać kwiatki i dokonać zakupów i zaraz wracam na działkę. Zajrzałem do internetu - a tu "bęc" - zostałem "zbanowany" dożywotnio przez Piotra, bo jestem podobno "inteligentnym trollem". Skoro tak - to zgodnie z angielską zasadą - każdy "skazaniec" ma prawo do "ostatniego słowa" - (ang. have the last word) i tak było "ever forever" - zawsze i na zawsze. No to coś tam na koniec napiszę, aby tradycji stało się zadość a Piotr miał frajdę - czyli satysfakcję. Jest mały problem z tym słowem "ban" lub "banowanie". Po angielsku "ban" to "zakaz" lub "prohibicja" - ale wiem, że Piotr nie zna angielskiego - natomiast zna język niemiecki. Po niemiecku słowo "bahn" (czyt."ban"), znaczy "kolej", a słowo "bahner" (bahnenarbeiter) - znaczy "kolejarz" (na Śląsku zamiast "bahner" mówią "baniok"). No i mamy problem - "po jakiemu" myślał Piotr - jeżeli myślał przy tym "bahnowaniu". Nic to - w "ostatnim słowie" coś tam...coś tam wymyślę - za Piotra. Wracam w niedzielę "na podwieczerz" - to albo w niedzielę, albo w poniedziałek napiszę te końcowe "epitafium". Miłego dnia Panowie GODPODARZE !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie uzyłem słowa "ban" czy coś pokrewnego.
      Niektórzy tak mają, że coś sobie wymyślą aby na tym budować swoja narrację.

      Usuń
    2. Sobiepan Sobiepan25 kwietnia 2018 11:16
      A Ty "nie nerwujsia" tylko wpierw poczytaj https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie jak i ja poczytałem
      I bijąc się w piersi stwierdziłem "cholera ma chłop racje" tyle ze na swoja "okoliczność łagodzącą" mogę powołać,wrodzone matołectwo,i to ze młodym będąc byłem walczący i zły, dziś na starość tylko wq ...ny.
      Poczytam to raz jeszcze i raz jeszcze bo "po pierwszym czytaniu" obawa mnie jakaś " najszla"bo nie bardzo to kumam, a Piotr do tego, bardzo lubi poruszać tematy"za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia,lub tzw "mylące" Np .Moje zakręty " albo "Tusk /nadal/boli."
      Gdyby napisał "dysk nadal boli" to moze bym wiedział "co tu biega" ale Tusk? Kogo i czego?
      Czyli poczytaj co Ci radzę bos i Ty inteligentem obwołan I wreszcie zacznij oszczędzać bo wiedziesz życie rozrzutnie wielce.Policzyles ile to Cie kosztują te doloty do domu by "podlać kwiatki" albo porobić zakupy/.pewnie w supermarkecie bo taniej/.
      No chyba ze jesteś na etacie rządu i "dolatujesz" na nasz koszt albo Ci się znów "lapła" nagroda.A to przepraszam.

      Usuń
    3. Bo wykasowałeś.

      Usuń
    4. Potwierdzam, gdy chciałam odpowiedzieć Sobiepanowi, to możliwość komentowania było już wyłączona. Jak wywnioskowałam zbyt żartobliwie podeszliśmy do tematu.
      Przedszkolakiem już nie jestem, tupać nóżkami więc nie będę. Nawet to co o tym myślę zachowam dla siebie.
      Pomyślności.

      Usuń
    5. Ikko, miałem tak samo...

      Usuń
  5. Wyborcy PIS-u nie zrozumieją i tak nigdy kłamstwa czy poślizgu (dlaczego?)
    Tez mi pytanie!To nie wiesz iż oni są dobierani i specjalnie "szkoluni"
    Wojciech Młynarski/zanim zmarł/ nam to uświadomił
    " Wydział Bezprawia"

    "Gdy przez chmury zły deszczyk przeciekł
    i paskudny wiaterek zawiał,
    na pobliskim Uniwersytecie
    powołano Wydział Bezprawia.

    Planowano: Katedrę Chamstwa,
    Samodzielny Zakład Cynizmu,
    Kursy Plucia, Teorię Kłamstwa
    i myślenia bez sylogizmu.

    Jak na „białe" mówi się „czarne"
    wkuwać miały chłopięta pilne
    w planie było Bezprawie Karne,
    jakoż i Bezprawie Cywilne.

    Inicjator tej fantasmagorii
    z polikami na kształt dwóch schabów
    rzekł — chłopaki, dosyć teorii,
    od pojutrza robimy nabór!

    Niech brzmi radosny chór
    i niech nie przemija!
    Gaudeamus Igitur
    Vivat Akademija!

    I tu pierwsza migocze puenta
    na skromnego wierszyka progu:
    cała reszta na pedagogów.

    Inicjator i to przewidział
    i miał z punktu wyjście gotowe:
    przekształcamy powiada wydział
    w szybkie Studium Podyplomowe.

    Wszystkim damy tytuł doktora
    a kto będzie miał predylekcje,
    ten od ręki gdy przyjdzie pora
    trzaśnie wykład, albo prelekcję.

    A kto strzeli w dziób prelegenta
    lub w ryj - mniejsza o nazewnictwo,
    ten dostanie tytuł docenta,
    w ramach Reformy Szkolnictwa!

    Niechaj dzięki tym preferencjom
    nadwątlony szereg zasili
    nowa kadra inteligencji
    tak potrzebna w obecnej chwili.

    Niech to studium waży i znaczy
    wśród, o kształt Akademii sporów,
    dosyć mamy tanich partaczy,
    samouków i amatorów!

    Niech brzmi radosny chór
    i niech się rozwija
    Gaudeamus Igitur,
    Vivat Akademija
    A jak nie – to w ryja!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu pierwsza migocze puenta
      na skromnego wierszyka progu:
      jeden zgłosił się na studenta,
      cała reszta na pedagogów.

      Usuń
  6. Wieśku, chwała Ci za to, żeś dobrze odczytał intencję Piotra. Zaprawdę - o nic innego nie chodzi jak tylko o to, by za bardzo nie oddalać się od tematu, któremu poświęcona jest notka.
    Sobiepanie, nie bierz "życia blogowego" zbyt serio.
    Tu polecam Hannę Banaszak.

    Sam nigdy do tej pory nie zwracałem uwagi na ten problem, gdyż w rodzinie i wśród znajomych postrzegany jestem jako nieuleczalny gaduła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leszek Kowalikowski27 kwietnia 2018 14:06
      Wiśta wio ,łatwo powiedzieć, a mnie odkąd zacząłem odmawiać /a raczej czytać /a co gorsza stosować
      Modlitwy św. Tomasza (znajdujące się na jego grobie w Tuluzie)
      dla przykładu
      "Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
      że muszę coś powiedzieć na każdy temat
      i przy każdej okazji"
      "Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek."
      "Uczyń mnie poważnym, lecz nie ponurym;
      czynnym lecz nie narzucającym się".
      "Szkoda mi nie spożytkować wielkich zasobów mądrości,
      jakie posiadam, ale Ty Panie wiesz, że chciałbym
      zachować do końca paru przyjaciół."
      "Wyzwól mój umysł od nie kończącego się brnięcia
      w szczegóły i daj mi skrzydeł, bym w lot
      przechodził do rzeczy".
      "Zamknij mi usta w przedmiocie mych niedomagań i
      cierpień w miarę jak ich przybywa a chęć wyliczania
      ich staje się z upływem lat coraz słodsza."
      "Nie proszę o łaskę rozkoszowania się opowieściami o
      cudzych cierpieniach, ale daj mi cierpliwość
      wysłuchania ich".
      "Nie śmiem Cię prosić o lepszą pamięć, ale proszę
      Cię o większa pokorę i mniej niezachwianą pewność,
      gdy moje wspomnienia wydają się sprzeczne z cudzymi."
      "Użycz mi chwalebnego poczucia,
      że czasami mogę się mylić".
      "Zachowaj mnie miłym dla ludzi,
      choć z niektórymi z nich doprawdy trudno wytrzymać".
      "Nie chcę być świętym, ale zgryźliwi starcy;
      to jeden ze szczytów osiągnięć szatana".
      "Daj mi zdolność dostrzegania dobrych rzeczy w
      nieoczekiwanych miejscach i niespodziewanych zalet
      w ludziach; daj mi Panie łaskę mówienia im o tym."
      łeb mi zaczyna strasznie nap...ać.
      Znajomy ksiądz zdiagnozował "widać aureola cie ciśnie"Zgrzesz, a zobaczysz, ze przejdzie/jako i ja robię powiada/
      Zgrzeszyłem i jak ręka odjął/sa na świecie rzeczy o ktorych się fizjologom nie śniło"Jak powiada Ferdek Kiepski/
      I jak tu żyć Leszku, jak tu żyć?
      Gdyby co "rad starać się będę" czy jakoś tak, z rosyjska.
      PS
      A ty "sobiepanie" nie wódz mnie na pokuszenie"Enter



      Usuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>