czwartek, 14 czerwca 2012

Warzecha i Herbuś !!!

autor





Mój nowy faworyt i ulubieniec znów zabrał głos w kluczowej sprawie tzw. kibolstwa w czasie meczu Polska – Rosja. Popisał się on nastepującym tekstem:
Po burdach przed i po meczu Polska-Rosja natychmiast objawiła się grupa osób które uważają, że Polska powinna oficjalnie przeprosić Rosjan za incydenty. Na jej czele stanął Aleksander Kwaśniewski. Teraz czekam aż dołączy Andrzej Wajda, specjalista od palenia zniczy dla krasnoarmiejców oraz inni koryfeusze salonu. Przeprosić mógłby osobiście rzecznik Graś i to po rosyjsku – ma w końcu praktykę. Przepraszał już OMON-owców ze smoleńska w ich ojczystym języku za oskarżenia, że to oni okradli ofiary katastrofy smoleńskiej”.
Nie dziwi więc, że ta wiadomość ukazała się przy innej równie sensacyjnej wiadomości: „Edyta Herbuś nie miała nic pod spodem poza stanikiem”.
FAKT.pl z dnia dzisiejszego tzn 14.06.2012.
Do zwolenników Pana Redaktora.
Uważajcie jak was zaprosi do siebie w gościnę to spuści psa z łańcucha a i może napluć do zupy. Ot – taka moralność !!.


Radny PIS – Maciej Maciejowski:
„Żałuję, że Policja nie zabroniła marszu Rosjan i honoru Polski musieli bronić kibole”.

Panie Boże – oszczędź nam gdziekolwiek i kiedykolwiek rządów PIS-u !
Der Spiegel – fragment wywiadu z polskim kibolem:
Oni na to zasłużyli, Ci brudni Ruscy – mówi Maciek. Zepsuli u nas wszystko po drugiej wojnie światowej – dodaje.
Kibol przyjechał do Warszawy z Gorzowa razem z braćmi. Wszyscy sa miejscowymi pseudokibicami. Liczą się z tym, że prędzej czy później zostaną aresztowani. /...../ Na pytanie dziennikarza dlaczego wytatuował sobie swastykę odpowiada, że „Hitler nienawidził ruskich”. Gdy dziennikarz pyta czy wie ilu Polaków Hitler ma na swoim sumieniu, kibol milczy.... .
Oto przykład patrioty ochranianego przez towarzystwo Pana/Pani Warzechę, Romaszewskiego, Kempę, uczestników marszów z Krakowskiego Przedmieścia. Mięso polityczne PIS i im podobnych i nasza świetlana przyszłość, oczywiście po dojściu PIS-u do władzy.
Mój staryt faworyt a nowy głos PIS-u także dał głos: Pierwszy raz zgadzam sie z naszym trenerem bez matury.
Oj, Jasiu – Jasiu. Nie zmuszaj nikogo z Wrocławia aby Ci przypominał w jaki sposób Ty zdobywałeś maturę. Żyją jeszcze Twoi koledzy. Podejrzewam, że Twoja matura jest tak samo dobra jak magisterka Pana Kwaśniewskiego, czy magisterka Historyka Sztuki Stasi Gierek.
Z innej beczki:
Kora Jackowska oświadczyła że posiadane narkotyki oraz dostarczone w przesyłce są dla jej psa.
Chyba dziś wstałem lewą noga bo powinienen się uhahać i walić łapkami po udach, ale coś jakby mi smutnawo -durniem może i jestem ale nie aż takim.













5 komentarzy:

  1. Aaa, to ten facio o ktorym tandem SUPERSTACJI Mariusz Gzil - Kuba Watly powiedzieli: GNIDA

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się najbardziej Hofman po meczy z Rosja podobał.:-)))))))
    http://szklokontaktowe.tvn24.pl/spotkanie,258078.html
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  3. "....honoru Polski musieli bronić kibole...."

    Alfons też może gościa sprać po pysku za to, że nie zapłacił. A potem jakiś Brudziński czy jakiś inny Hofman powie, że to w obronie cnoty niewieściej.

    I tak się dzieje od dłuższego czasu z patriotyzmem i honorem Polski. Pisowcy traktują je jak dziwki, te pojęcia mają pracować dla nich i nic więcej.

    Odnośnie pani Jackowskiej - miałem kiedyś kota, zwykłego dachowca. Otóż ten kot był uzależniony od skórek z zielonych ogórków. Jak żona obierała ogórki na mizerię, trzeba go było zamykać w innym pokoju, gdyż stawał się nieobliczalny. Mógł odgryźć palec, lub nadziać się na nóż. Więc nie wydziwiam nad gustem psa Kory.
    Jeżeli jest to jednak "furtka" - to warto zastanowić się nad hodowlą takich "uzależnionych" piesków. Zbyt zapewniony!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. stanowczo wolę bez stanika niż bez rozumu
    -----------------
    a poseł Hofman faktycznie niedysponowany kapkę pchał się do obiektywu, DZIWNE - MIAŁ Z PREZESEM ŚWIĘTOWAĆ a tu na stadion się wybrał.
    -----------------
    wieszPiotrze, dzisiaj bolą mnie bardzo oczy i chciałam szybko przeczytać, chyba za szybko bo przeoczyłam i na moment słowa Warzecchy przeczytałam jako Twoje ... no - nieeeeee, zamurowało mnie, zwątpiłam i chciałam wrzasnąć, dobrze, że przeczytałam jeszcze raz
    ALE SIĘ CIESZĘ, ŻE MAMY FLAGĘ powoli może jakoś ten fatalny obraz kibolstwa zatrzemy. Pisowcom te rozruchy bardzo na rękę oni tak strasznie chcą, żeby się nie udało, żeby źle nas świat ocenił
    straszne to, ci ludzie mnie przerażają

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja uwaga, co jak co ale o kwaśniewskim i Wajdzie to prawda.
    Urszula z Sydney

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>