poniedziałek, 14 stycznia 2019

KRÓTKA PAMIĘĆ !!.

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok VIII  -  Nr 4 (1084)







           
Wiadomo co się stało i się nie odstanie. Trzeba to nazwać MORDEM POLITYCZNYM. Sprawcy także są znani.
Zastanawiamy się i dyskutujemy z żoną co zrobi ta łajdacka partia aby zatrzeć fatalne wrażenie a co najważniejsze zmyć z siebie winę.
Na godz. 20.oo dnia 14 stycznia zauważyliśmy dwa elementy taktyki:
1. Wylewanie krokodylich łez nad śmiercią tego którego szczególnie przed wyborami samorządowymi próbowali wsadzić do pierdla oraz wylewali wiadrami pomyje na jego głowę.
2. Jest próba rozłączenia WOŚP z Jurkiem Owsiakiem a samą osobą Pawła Adamowicza pod hasłem – Adamowicz do dobry człowiek i katolik a Owsiak to wcielenie zła i syn ubeka.


Wydaje mi się, że PIS i prezydent wymyśli jeszcze szereg innych zmyłek aby nie podejrzewał nikt, że moralnym sprawcą jest Jarosław Kaczyński /zawsze dziewica/ i jego banda.
Od czasu „dobrej zmiany” Jerzy Owsiak i jego WOŚP jest odsądzany od czci i wiary przez nasz miłosierny kościół katolicki i mieszany z błotem przez niemal wszystkich PIS-owców.
Nie ulega wątpliwości, że prawdy objawione przez rządzącą od 3 lat koalicję trafiają na podatny grunt różnych dewiantów i potrzeba było tylko czasu kiedy coś tragicznego się wydarzy.
Dziś następuje paniczna próba odwrócenia sytuacji i np. ten od „ojczyznę dojną racz nam wrócić Panie” próbuje coś posklejać to co przez lata kadencji rozwalał.
              Na więcej pisaniny nie mam za bardzo ochoty bo ci którzy będą czytali ten tekst dobrze znają realia a przygłupów z PIS nie mam zamiaru nawracać.
Reszta w cytatach, komentarzach i obrazkach:




w szczególności z portalu Republika







SUPLEMENT (Leszek Kowalikowski)

     Wybaczcie drodzy, ale dopiero teraz jakoś mogę poskładać myśli. Nie wiem co napisać.

     Życzeniem rodziny Pawła Adamowicza jest by nie wykorzystywać jego śmierci do potyczek politycznych czy ideologicznych.

     Dlatego nie napiszę nic.




     Żegnaj Prezydencie!




23 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Roes_HMog1c
    Dzis można się do nich tylko przyłączyć Tak jak śpiewali w Gdańsku

    OdpowiedzUsuń
  2. "Żaden człowiek nie jest samoistną wyspą:każdy stanowi ułamek kontynentu, część lądu. Jeżeli morze zmyje choćby grudkę ziemi, Europa będzie pomniejszona, tak samo jak gdyby pochłonęło przylądek, włość twoich przyjaciół czy twoją własną. Śmierć każdego człowieka umniejsza mnie, albowiem jestem zespolony z ludzkością. Przeto nigdy nie pytaj, komu bije dzwon: bije on tobie".Ernest Hemingway

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótka pamięć;
    1) 19 października 2010 roku ; krwawy atak na biuro poselskie PiS w Łodzi. Krzycząc, że nienawidzi Jarosława Kaczyńskiego i PiS, 62-latek z Częstochowy zastrzelił Marka Rosiaka, asystenta europosła PiS, i ciężko ranił nożem Pawła Kowalskiego, pracownika biura. Prezes PiS odpowiedzialnością "polityczną i moralną" za tragedię obarczył Donalda Tuska i PO. Premier nawoływał do uspokojenia emocji. A politycy obu partii wymieniali oskarżenia. PiS: winę ponosi "kampania nienawiści" Platformy. PO oskarżyło opozycję o polityczne wykorzystywanie tragedii.
    https://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurze-pis,311

    2) 9 grudnia 2012r. Atak szaleńca na Jasnej Górze na obraz Matki Boskiej Częstochowskiej; tym razem szaleniec miał 58-lat [poprzedni 62 lata]

    Czytaj więcej: https://dziennikzachodni.pl/atak-szalenca-na-jasnej-gorze-na-obraz-matki-boskiej-czestochowskiej/ar/716209

    3) 18 lutego 2014 roku ; Tajemnicza śmierć burmistrza. Brutalnie zamordowany we własnym domu. Nie wiadomo, kto i dlaczego zabił burmistrza. Prokuratura umarza śledztwo.
    Dieter Przewdzing został zamordowany 18 lutego 2014 roku tuż przed swymi 70-tymi urodzinami. Samorządowiec był jednym z najdłużej urzędujących w Polsce - gminą zaczął zarządzać jeszcze przed 1989 rokiem.

    https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/zabojstwo-burmistrza-zdzieszowic-prokuratura-umarza-sledztwo,834017.html

    4) Prezydent Paweł Adamowicz nie żyje. Zmarł po zamachu w czasie Finału WOŚP w Gdańsk.
    Nożownik miał 27 lat. To jest dramat dwu rodzin; rodziny ofiary i rodziny zamachowca.
    Każda śmierć przynosi ból.
    "Bliska znajoma rodziny Stefana W.: on wymaga gruntownego przebadania psychiatrycznego"
    - Stefan W. miał siedmioro rodzeństwa, ojca stracił w wypadku;
    - Pisarska-Umańska: chodziło wyłącznie o zwrócenie uwagi

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/atak-na-prezydenta-adamowicza-bliska-znajoma-rodziny-stefana-w-mowi-o-tragedii-na/lr1gkdn?utm_source=detal&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_detal_popularne

    Może należałoby spuścić zasłonę milczenia na tego rodzaju wydarzenia, a nie wywoływać upiory przeszłości,
    bo to tylko nakręca spiralę nienawiści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AISAB - dzięki za komentarz.
      Ludzie zdesperowani lub nie w pełni władz umysłowych sa wszędzie /vide J.Lennon/. Różnice polegają jednak w przeszłości zamachowca i jego motywach oraz wpływów zewnętrznych na psychikę sprawcy.
      Wyobraź sobie sprawcę zamachu na prez Adamowicza. Siedzi w pierdlu, słucha radia i ogląda jedną publiczna telewizję na której podstawie dochodzi do wniosku, żę WOŚP, Owsiak i ludzie którzy go popierają to sa wysłannicy szatana. Na podstawie takiego przekazu przygotowuje zamach, nie, że idzie do biura poselskiego i zabija przypadkową osobę czy inny kopnięty próbujący zniszczyć obraz Matki Boskiej Jasnogórskiej /podarowany klasztorowi przez Opolczyka/.
      Co do Przewdzinga masz rację - to niedowład policji i prokuratury.
      Twój pkt 4 wymagałby jeszcze szerszego omówienia ale na razie jest za wcześnie.
      Pytanie końcowe. Czy - cytat: Może należałoby spuścić zasłonę milczenia na tego rodzaju wydarzenia, a nie wywoływać upiory przeszłości, bo to tylko nakręca spiralę nienawiści należy spuścic zasłonę milczenia, nie pamietać czy przypominać jako swoiste memento mori?.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Pisząc o "spuszczeniu zasłony milczenia" miałam na myśli okres żałoby.

      https://www.youtube.com/watch?v=vwioguHNW2s

      Usuń
    3. Piotrze - skąd wiedziałeś co Stefan W. oglądał w zakładzie karnym?
      Głos zabiera Służba Więzienna;
      "Służba Więzienna poinformowała, że Stefan W. - jak każdy osadzony w zakładzie karnym w Malborku - miał dostęp do wielu programów informacyjnych, a nie tylko do TVP Info jak sugerowali niektórzy."

      https://trojmiasto.onet.pl/co-stefan-w-ogladal-w-zakladzie-karnym-komentarz-sluzby-wieziennej/svsmkeq

      Według mnie tego rodzaju domysły to, szukanie kozła ofiarnego ; może winna TVP ? może winna PiS ? może winny Kaczyński, którego szyderczo nazywasz "zawsze dziewica"? zaraz będę także winna ja, bo zabieram głos w tej sprawie zamiast ugryźć się w język; a może winny każdy, kogo nie lubimy? tego rodzaju oskarżenia [ akcja rodzi reakcję] powodują nakręcanie spirali nienawiści.
      Faktem jest, że Stefan W.dokonał zbrodni; zaś reszta jest politykowaniem; szukaniem na siłę kozła ofiarnego. Pod wpływem emocji rodzą się różne domniemania, podejrzenia i...urojenia. Cokolwiek nie uczyniłby nasz "kozioł" zostanie odebrane jako zło; we wszystkim dopatrzymy się złych intencji; jeśli kogoś nie lubimy przypisujemy mu złe intencje; a jeśli kogoś darzymy sympatią - to usprawiedliwmy każdy jego czyn, nawet zły; taka już jest natura ludzka.
      Każdego roku z ręki szaleńców ginie w Polsce co najmniej kilkanaście osób. Krótką masz pamięć [jak w tytule], bo umknęło Ci również wydarzenie, gdy cała Polska przeżywała, gdy w lipcu 2014 szaleniec za kierownicą staranował tłum na deptaku Bohaterów Monte Cassino w Sopocie, a następnie wjechał na molo. Dwadzieścia trzy osoby doznały ciężkich obrażeń ciała, niektóre z nich są teraz kalekami. Dopiero po uderzeniu w przeszkodę szaleniec zatrzymał auto. Czy to też była wina polityków?
      Stefan W., oskarżony o zabójstwo prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, miał zeznać w prokuraturze, że chciał "zrobić coś dużego, o czym wszyscy będą mówić" - wynika z informacji "Gazety Wyborczej". Chodziło o atak w tłumie, używał słowa "zamach". No i zrobił, co mu się uroiło w głowie - chciał być sławny, dlatego wybrał mord w świetle jupiterów, ale żeby zaraz czynić z tego mord polityczny, to moim zdaniem - paranoja.

      Usuń
    4. Nie wiedziałem co oglądał w więziennym TV ale moje przypuszczenie potwierdził red. Czuchnowski, że w więzieniach sa tylko kanały TV publicznej, naziemnej.
      Kaczyńskiego nazywam szyderczo "zawsze dziewica" gdyż nigdy nie przyznał sie do żadnego błędu i nie zna słowa przepraszam. Nie rozumiem także jak taki człowiek może przystepować do komunii świętej ?.
      Trudne wzięłaś na siebie zadanie bo próbujesz rozwikłać cos co jest stosunkowo proste. Ten mordferca jest jedynym które przesiedział kilka lat i juz więzieniu sie chwalił, że zrobi cos dużego. Po wyjściu także się dokładnie przygotowywał a polityczna stronę pokazał i wykrzyczał po zadaniu ciosów.
      Odnośnie szukania kozłów ofiarnych to nie trzeba ich szukać bo samy podnoszą rączki. Oglądałaś sejm i minut e ciszą na której nie było kilku osób, oglądałaś minute ciszy z obrad miasta Łodzi kiedy z sali wyszli wszyscy członkowie jednej partii.
      AISAB - nie ma co sie gryźć w język bo każdy z nas ma swoje spostrzeżenia i swoich idoli.
      Pozdrawiam

      Usuń
    5. Piotrze>
      1) poza mężem, nie mam żadnego idola, co bardzo mi komplikuje,[bo mąż nigdy nie kandyduje] decyzję przy urnie wyborczej
      2) chyba muszę dostać się do więzienia [tfu...tfu - wyplułam] aby sprawdzić jakie programy się tam ogląda :)
      3) według mnie - gdyby Stefan W. trafił do więzienia za rządów PiS-u, to zapewne jego ofiarą byłby ktoś z tej partii. PECH - padło na PO.
      4) Nie zastanawiam się nad tym: [cyt. Twoje słowa]; "jak taki człowiek może przystępować do komunii świętej". Nie mnie osądzać bliźniego wedle zachowań jego, gdy dochodzi do spotkania człowieka z Bogiem.
      „Bóg nie widzi tak jak człowiek, bo człowiek patrzy na to, co widoczne dla oczu, Pan natomiast patrzy na serce.” (1 Sm 16:7)
      5) nie oglądałam obrad miasta Łodzi, lecz z Sejmu tak. Moje zdanie jest takie- lepiej, że niektórych osób nie było na sali podczas pożegnania prezydenta Gdańska [czy był posłem???]; coby nie uczynili i tak byłoby odebrane jako "be"; nie byli - źle; byliby obecni zarzucono by im hipokryzję. Tak źle i tak niedobrze. Zafiksowaliśmy się na tym punkcie i robimy z igły widły. A na ser mater; czy to zadecyduje gdzie spocznie dusza śp. Adamowicza? Albo zależy od tego, czy jakiś ksiądz pomodli się za niego czy nie? Dorośli, a jak dzieci przywiązują wagę do drobiazgów. Czy to takie ważne; kto ile razy przeprasza? dla mnie ważne, aby te przeprosiny były szczere, a jeśli czyni to li tylko dla PR-u [pozory], to niech się wypcha. No cóż, widać mamy inny pogląd na te sprawy, dlatego zamilknę.
      Pozwól, że szczerze na Twoim blogu oddam hołd Zmarłemu;
      "cześć Jego pamięci, niech odpoczywa w pokoju".

      Usuń
    6. ad. 4. Masz rację - nie mnie oceniać. Każdy ma swoje sumienie.
      Spróbuj popatrzeć indywidualnie. Dotychczas nie było zaplanowanego z góry zamachu na konkretna osobę bo poprzednie to ofiarami byli przypadkowi ludzie /nawet ta osoba z biura PIS/. Pytanie kto wpłynął, w jaki sposób na ten plan ?.
      Czy to się dyś wyjaśni do końca ?.
      Na koniec przetoczę Twój cytat a dotyczący ofiary ten zbrodni - "cześć Jego pamięci, niech odpoczywa w pokoju".

      Usuń
  4. Widziałam dziś naszych "najważniejszych" na specjalnej mszy. I co? To już? Podejdą do komunii i to zamknie sprawę? Całkowicie zdejmie odpowiedzialność?...
    Kto wiatr sieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamknie, jeśli wierzą, to wiedzą, a jeśli udają, że wierzą ... to sprawy nie ma, w znaczeniu, że nie ma kontekstu są pozory, ale z tego każdy rozliczy się już sam

      Usuń
  5. to rzeczywiście nie czas na rozliczenia, skoro prosi rodzina ...
    --------------------
    czy zasłonę milczenia należy spuszczać ? według mnie nie ... czy ktokolwiek wyciągnął wnioski z poprzednich zbrodni ? NIE odpowiedź , że nie należy rozliczać tej, bo tamte były, niestety nie uchroni nas przed następnymi ... jeśli psychopata będzie wiedział, że jego czyn może byc usprawiedliwiony to go popełni, jeśli będzie widział winę wymiaru sprawiedliwości, to własną winą ten wymiar obciąży i czyn usprawiedliwi a nawet będzie się nim chełpił, jeśli znajdzie tych, którzy go bohaterem okrzykną to czyn popełni ... psychopatyczna osobowość rządzi się własnymi prawami ... tu Autor ma rację jeśli psychopatę będzie się karmiło rzeczami, które w jego świadomości tych, co go posadzili pokażą jako zdrajców, złodziei , kłamców, złoczyńców, jeśli sędziów pokaże się jako klikę drani, to on po wyjściu na nich wszystkich weźmie odwet, bo mu się w głowinie ulęgnie - ja kradłem czemu złodziej mnie zamknął, oczyszczę kraj ze złodzieja ...
    ------------
    I JESZCZE JEDNO - MOŻE W TELEWIZJI TO WYGLĄDA , ŻE KOŚCIÓŁ ZWALCZA OWSIAKA,. ALE W TELEWIZJI TO ZWYKLE WIDZIMY TYLKO TO, CO KTOŚ NAM ZECHCE POKAZAĆ, NAJCZĘŚCIEJ JEST TO KTOŚ ZŁEM ZBULWERSOWANY ... W NORMALNYM ŻYCIU SĄ (sory, caps)normalni księża, najzwyklejsi, borykają się z różnymi rzeczami, jeżdżą po tych wioskach, wysiadują w zimnych konfesjonałach, pomagają ludziom , najzwyczajniej na świecie, tylko że "ich ludzie" uważają to za coś najnormalniejszego, a oni nie latają po telewizjach i się nie chwalą, bo zwykłe rzeczy nie uznają za godne chwalenia, zresztą często telewizji nie oglądają, bo czasu nie mają ... ja to widzę, bo pracuję przy obiektach sakralnych, bywam na zimnych plebaniach, nie pali się bo dom duży, syary a pieniędzy nie ma ... ja to widzę, tak zdecydowałam się napisać, kto chce może uwierzyć, kto woli niech urawniłowke stosuje ... życie jest , jakie jest i tu "średnia telewizyjna" nie jest średnią miarodajną ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poniedziałek zadzwoniłam w sprawie projektu do jednego z księży, potrzebowałam kilku wymiarów, przy okazji pytam o sytuację i co usłyszałam - aaale wspaniale dzieciaki zbierały na orkiestrę ! za Adamowicza odprawiłem Mszę ... zwykłe proste odpowiedzi, w telewizji nie usłyszysz gdybym nie zapytała to bym nie wiedziała

      Usuń
  6. Faszyści mieli „Völkischer Beobachter” i „Der Stürmer”.
    My mamy TVPiS.
    Byłem bardzo blisko związany z TVP od 1978 roku. Od stażysty aż do członka zarządu. Znam się na mechanizmach mediów w tym telewizji.
    Tak.
    TVPiS jest czynnym współwinnym budowania fali nienawiści i podziałów w Polsce.
    TVPiS, a szczególnie jej kierownictwo, stosuje – w białych i bez białych rękawiczek — klasyczną podjudzającą mowę nienawiści.
    Mowę nienawiści karalną moralnie i prawnie.
    Nie wystarczy wstyd.
    To musi zostać ukarane.
    I zbojkotowane.
    Całkowicie.
    Walter Chełstowski
    P.S w więzieniach więźniowie mogą oglądać tylko TVPiS.
    P.S II I jeszcze ok. miliarda złotych rocznie dotacji od władzy ..
    Jesli On to pisze to wie co pisze.Czas na powszechny bojkot TVPPIS !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To epidemia czasu nienawiści a epidemii nie da się zwalczyć, bez podania źródeł zakażenia.Nadzieje pozostawmy sobie czasom przyszłym
    https://depresjaplemnika.files.wordpress.com/2019/01/dw-jqsfwoaaa2zr.jpg
    https://depresjaplemnika.files.wordpress.com/2019/01/dw-jruqxqaazngt.jpg
    https://depresjaplemnika.files.wordpress.com/2019/01/dw-jr3mxcaaw6sb.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podałeś ...
      kampania pod tytułem OSKARŻAM PO na całego ,
      no wprost świetny czas na zdobywanie elektoratu PO
      na trumnie w.i.e.ś.ku ???? chodliwe, czyż nie?

      ta nadziej na przyszły czas to odwrót od PO ?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Czytałas ?
      Chyba nie!! Pisać o PO i szczuciu na PO co najmniej dziwne gdy 'artykuł zaczyna się od "Oskarżam PIS"
      https://depresjaplemnika.files.wordpress.com/2019/01/dw-jqsfwoaaa2zr.jpg
      Tak to jest gdy alergicznie się reaguje na wszystkie teksty nie zadawszy sobie trudu przeczytania.

      Usuń
  8. Malina M16 stycznia 2019 12:02
    Czytałas ?
    Chyba nie!! Pisać o PO i szczuciu na PO co najmniej dziwne gdy 'artykuł zaczyna się od "Oskarżam PIS"
    https://depresjaplemnika.files.wordpress.com/2019/01/dw-jqsfwoaaa2zr.jpg
    Tak to jest gdy alergicznie się reaguje na wszystkie teksty nie zadawszy sobie trudu przeczytania.
    Jedyne"oskarżenie PO" to to ze "skapitulowało przed chamska i obrzydliwa propaganda dotyczącą katastrofy lotniczej w Smoleńsku". Warto jeszcze do tego doczytać i to ze zrozumieniem.Jako dopełnienie myślenia.
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/czy-wszyscy-jeste%c5%9bmy-tak-samo-winni-w-gda%c5%84sku-ot%c3%b3%c5%bc-nie/ar-BBSjyu6?li=BBr5MK7&ocid=SK216DHP#page=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Was tu wszystkich potrafiących czytać ze zrozumieniem nie powodowanych uprzedzeniem do Blogu "depresjiplemnika"
    Pytam Gdzie i kiedy ten facet atakuje PO? No gdzie

    OdpowiedzUsuń
  10. N ie trzeba wcale atakować PO. Wystarczy zamulać sieć swoimi wyrobami. Mam wrażenie, że ta osoba nic innego nie robi tylko od rana do wieczora siedzi i pisze. Może to grupa ludzi.
    Inni także czynni - Wieniawa i Falconetti mnożący swoje wpisy. Studio Opinii - mają swoja stronę to jeszcze muszą puszczać swoje felietony gdzie się da. Jeszcze inni co trochę zmieniaja nicki chociaz po rozpoznaniu znikają.
    Po cholerę atakować PO - wystarczy zamulać, zmieniac tematy lub pisać od rzeczy i to wystarcza aby wielu zniechęcić do pisania czy nawet komentowania ale my nie, my nie, my nie my nigdy nie poddamy się...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Studio Opinii to portal dziennikarski najwyższej klasy, wart przeczytania prawie "od deski do deski". Wciskają ci felietony? Przymusem w pasek adresu przeglądarki? Czy może należy narzucić limity publikacji materiałów w sieci?

      Usuń
    2. Tym razem w 100% popieram Wieśka.
      Nie obrażajmy się na to "oskarżam PO" bo to święta prawda. Ale też oskarżenia PO za zaniedbania czy nieudolność wcale nie zdejmują odpowiedzialności z pisu. Wręcz przeciwnie - widząc powściągliwość - wywołaną choćby dobrym wychowaniem - cham zawsze będzie traktował ja jako słabość i z jeszcze większą chamską siłą będzie wciskał kłamstwa ciemnemu ludowi.

      Usuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>