niedziela, 9 września 2012

Uprzejmie donoszę !! /13/

autor




Uprzejmie donoszę, że istnieje świat równoległy co stwierdziłem dowodnie po wyjeździe z Opola do Wisły. Poza Jarosławem Kaczyńskim, Donaldem Tuskiem, polityki, sejmu, TVN-u, a nawet blogów istnieje inny świat. Ten świat to góry z zapachami lasu i świeżo skoszonej trawy, śpiew jakiś ptaszków i odgłos tartaku /gdzie się rżnie deski, jest deska, jest sęk/. Podziwiając szczyty można wdepnąć w placek a co jeszcze bardziej rozczulające przynieść go na kwaterę, zaś patrząc pod nogi traci się widok na górki.
Górale jak zwykle trzepią dudki na ceprach aż miło np. W ramach kwaśnicy góralskiej pożarłem zwykłego kapuśniaku /dobry był/, w Koniakowie koronki nadal w cenach złota a na targu „słynne” wiślańskie bursztyny /?!/.


Uprzejmie donoszę, iż w potwierdzenie istnienia świata równoległego wybitnie dopomogła mi sieć komórkowa ORANGE w której na dzień przed wyjazdem nabyłem internet mobilny o dźwięcznej nazwie Orange Free. W miejscu pobytu spełnia on co najwyżej funkcję „free” , tłumacząc jako wolny lub jako bardzo wolny ale większości wyświetla się komunikat „brak zasięgu”. Wizyty w tut. Oddziale operatora spełzły na niczym gdy w salonie internet mobilny działał jak niegdyś Amber Gold a na kwaterze jak tenże Amber dziś. Chyba będzie reklamacja.
Ciekawi mnie – jak to jest. Telefon komórkowy sieci „Orange” działa a tej samej sieci i w tym samym miejscu i czasie a modem z kartą sieciową nie.


Uprzejmie donoszę, że raz udało mi się otworzyć stronę główna portalu onet.pl /4.09/ i struchlałem po przeczytaniu pierwszego nagłówka w wiadomościach „Już więcej nie uwierzę Tuskowi”. Nie bacząc na czas po ok. 15 min otworzyła mi się podstrona i dowiedziałem się, że tym który już nie uwierzy premierowi jest..............Paweł Kukiz.
Mam nadzieję, że do czasu mojego powrotu do Opola premier jakoś się podniesie z kolan i wyjdzie z głębokiego szoku.

Uprzejmie donoszę, że moja percepcja schodzi na psy, bo wydawało mi się ,że usłyszałem rzecz niepojętą – Jarosław Kaczyński będzie dążył do likwidacji gimnazjów i liceów oraz także do likwidacji Narodowego Funduszu Zdrowia. Jeżeli /w dniu 4.09.br./ słyszałem dobrze to proszę mi przypomnieć głosami których parlamentarzystów wprowadzono system gimnazjalno-licealny oraz Narodowy Fundusz Zdrowia. O ile pamięć mnie nie myli to dzisiejsi narzekacze byli u władzy i mieli większość parlamentarną i tylko majstrowali przy szkolnictwie /Giertych/ i chwalili NFZ /Sosnierz/ Wydaje mi się, że udział w tym brali ci sami, którzy wprowadzili w życie obowiązek jazdy samochodem ze światłami mijania a nie tak dawno postulowali o jego zniesienie.
Jeżeli dobrze rozumuję  to ktoś przebił wszystkie dotychczas stany paranoiczne i wymaga permanentnego leczenia w domu bez klamek.

Uprzejmie donoszę, że ............NARESZCIE !!! ktoś przymierza sie poważnie do postawienia przed Trybunałem Stanu byłego prokuratora i ministra /pfu-pfu !!/ sprawiedliwości, który pozbawił możliwości przeżycia wielu osób czekających na przeszczepy różnych organów. NARESZCIE ktoś przymierza się do postawienia przed Trybunałem Stanu tego który doprowadził do smierci nie tylko Barbary Blidy ale także naszej, młodej demokracji.
Panie Schetyna życzę Panu z całego serca pomyślności w tym przedsięwzięciu, bo już upadałem na duchu że nikt tymi sprawami się nie zajmie.



Uprzejmie donoszę, że zgadzam sie z Lechem Wałesą i treścią jego listu do Prezydenta Rosji w którym prosi o zastosowanie prawa łaski wobec „Pussy Riot”
Pełna treść listu tutaj
/Prezydent Rosji nie ma prawa zastosować prawa łaski do czasu zakończenia postępowania przed wszystkimi instancjami odwoławczymi/ .

Kto jest ciekawy to niech zajrzy np. do „Gazety Prawnej”, Gazety Polskiej Codziennie”, „Rzeczypospolitej” itp. jak można wyrwać fragment zdania aby stworzyc jakieś inne wrażenie, jak można skracać zdania lub w ogóle tworzyć fragmenty tekstu nieistniejacego.



Powodzenia Robert !!!!!






2 komentarze:

  1. No pacz pan, a mówią, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Donoszę, że przeczytałam teksty, które mnie ominęły i na tym tekście zakończyłam . Co do okręgów jednomandatowych zawsze byłam za ale wybory do Senatu pokazały że niewiele to zmieniło. nie wiem sama, jesteśmyb bardzo mocno przywiązani do liberum weto i przy jednomandatowaych w Sejmie mogłaby straszliwa kakofonia, a przy zwycięstwach celebrytów okiełznanie towarzystwa mogłoby być trudne.
    Uprzejmie donoszę, że Premier jakoś się podniósł , co bardzo mnie cieszy, bo bardzo cenię Premiera. Ostatni jazgot pisowców w sprawie przejścia Premiera na niemiecką, tfu, brukselską, stronę mocy świadczy dobitnie, że pisiami to wstrząsnęło, cóż - za wysokie progi dla prezesa
    POZDRAWIAM SERDECZNI I DZIĘKUJĘ ZA TAKI MIŁY WPIS ... cieszę się Piotrze, że czytasz co piszę ..

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>