sobota, 16 kwietnia 2022

JAJO

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok XI  -  Nr  19 (1341)






Drodzy Przyjaciele !.

Wiem, że opuściłem się w aktywności internetowej poświęcając większość swojego czasu na rehabilitację /wzroku w szczególności/.

Jestem po odwiedzinach u kardiologa, neurologa, urologa, naczyniowca, diabetyka no i kilku okulistów.Przyznaję, że rehabilitacja przebiega wolno ale w dobrym kierunku z wyjątkiem drugiego oczka. 13 Maja zadecyduje się czy druga soczewka pójdzie do wymiany.

Jestem dobrej myśli.

W związku ze Świętami Wielkanocnymi życzę Wam wszystkiego najlepszego, wymarzonego i końskiego zdrowia.

Wasz
Piotr Opolski 


 

 

 

 






Przeczytałeś? Zgadzasz się poglądem autora? Uważasz, że warto by i inni przeczytali?
Kliknij w poniższy przycisk.




1 komentarz:

  1. Piotrze, ja też jestem dobrej myśli i życzę Ci świątecznie, by te myśli spełniły się.
    Dziękuję za życzenia. Jednak traktuję je jako lekką prowokację.
    Nie wiem co byś wolał - jedno sztuczne jajo, czy sześć prawdziwych?

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>