środa, 9 listopada 2022

CHAMSTWU NALEŻY PRZECIWSTAWIAĆ SIĘ SIŁOM....



GDAŃSK-OPOLE  -  Rok XI  -  Nr 66 (1368)







DOSYĆ CHAMSTWA!! JESTEM ZŁY!!


     Kaczyński nie zna granic chamstwa. Wymieniać wszystkie jego chamskie wypowiedzi – próżny trud. To tak jakby w czasie deszczu liczyć krople wody.


     Niestety, nie tylko za jego przyczyną polityka w ostatnich kilkunastu latach schamiała bardzo. Dlatego też pewnie tolerowało się jakoś chamstwo Kaczyńskiego – z obrzydzeniem, czasem z szyderstwem, ale jednak.

     Ja już dalej nie mam zamiaru udawać, że mnie to bawi. Od tej chwili nie ma już – Lilputina, Polskęzbawa, prezesa Polski czy Dziada Żoliborskiego. Teraz już zawsze będzie Kaczynski i jego demencja, chamstwo i zboczone poczucie humoru.

     Zasługą Kaczyńskiego jest również wykopanie rowu dzielącego Polaków. Ten podział co prawda ma i swoje dobre strony – pokazuje, iż po jednej stronie tego rowu znajdują się ludzie, których bawi obleśny rechot Kaczyńskiego a po drugiej stronie ludzie, których poczucie humoru pachnące starą onucą obraża. Jednym słowem Kaczyński oddzielił ziarno od plew.



     Każdy z nas ma swoją „czarę goryczy”. Moją przepełnił ostatni wybryk Kaczyńskiego dotyczący kobiet. To naprawdę wymaga interwencji dobrego psychologa. Bo czy to normalne – facet 70 lat bez „baby”. To musiało skrzywić jego psychikę.

     Daleki jestem od wyśmiewania się z ludzi ułomnych. Zwracam tylko uwagę, że to nie normalne, że krajem rządzi inwalida umysłowy przy pomocy szemranego elementu, który za kasę i władzę przytakną najbardziej szalonym pomysłom Kaczyńskiego. Dla dobra materialnego, politycznego jak i psychicznego, trzeba z troską zająć się tą obłąkaną ekipą.

     Nie chce mi się dalej pisać, gdyż klawiatura zacina się na każdym słowie na K. W niektórych przypadkach można tą literę zastąpić inną, np. quźwa. Dlatego też teraz wklejam wypowiedź Ewy Chodakowskiej i mój komentarz z FB do tej wypowiedzi.



Jestem proszona przez Was wielokrotnie: „Ewka! Nie mieszaj się do polityki. Niech to miejsce będzie wolne od sporów”..
Z kolei pare dni temu, zostałam zapytana: „CO JESZCZE MUSI SIĘ WYDARZYĆ, ŻEBYŚ ZABRAŁA GŁOS?”
Dziewczyny! JUŻ DOSYĆ!
To co się dzieje to szczyt nienawiści do nas! Do Kobiet!
Przecieram oczy ze zdumienia, obserwując sytuacje w życiu publicznym, kiedy to o nas, o naszych wyborach, decyzjach, naszym życiu, mężczyźni wypowiadają się z taką łatwością i lekkością, snując jednocześnie teorie przyprawiające mnie o mdłości…
Kobiety nie rodzą dzieci,
bo 2 razy w tygodniu „dają w szyję”?!
Chwila!
A czy ja nie mam dzieci właśnie z tego powodu?!
Nie! Nie mam ich,
ponieważ jest to mój świadomy wybór!
I do tego świadomego wyboru,
do tego, jak chcemy żyć,
ma prawo każda z nas!
Tak! To nasze prawo,
o które będę się upominać.
Prawo do życia na własnych zasadach - tylko wtedy możemy być spełnione i szczęśliwe.
To szalenie krzywdzące i oburzające, by w publicznym dyskursie padały słowa tak obraźliwe i pogardliwe wobec kobiet!

Mój komentarz

     Niestety muszę się co nieco czepiać.
Pani Ewo, pani emocje są jak najbardziej uprawnione.
Ale na miłość boską, dzielenie narodu zostawmy Żoliborskiemu Dziadowi!
Obraził kobiety?! Ale przecież kobiety nie żyją na bezludnej wyspie. Każda z nich ma dziadków, rodziców, chłopaka czy męża i na koniec może mieć dzieci.
Ten zawistny, chamowaty i głupi staruch, obrażając kobiety obraził tych wszystkich wyżej wymienionych. A przynajmniej, jeżeli oni chcą się zaliczać do homo sapiens, powinni się czuć obrażeni.
Ja tak się czuję. Ten gnom obraził moją żonę, moją córkę, moje synowe i moje wnuczki.
Chłopy! zostawicie swe kobiety same?!!!!!!!!!


       

      










Przeczytałeś? Zgadzasz się poglądem autora? Uważasz, że warto by i inni przeczytali?
Kliknij w poniższy przycisk.




8 komentarzy:

  1. Dlatego właśnie pisałem, że analizowanie tych wszystkich "cudactw" grozi zawałem lub wylewem.
    Rozmawiałem z kolegą o tych wypowiedziach i dla nabrania większego "luzu" podrzucił mio 2 podpowiedzi.
    Kaczyński wie z doświadczenia o czym mówi. Jak jest po 19:00 Sławą (od imienia Jarosława) to "daje w szyję". Potem jako Jarek to komentuje. Ja mam tylko wątpliwości, czy nie musi się zastanawiać jako Jarek kiedy się tak nawalił.
    Drugie to pytanie dlaczego nienawidzi kobiet. Wiadfomo, że im łatwiej dawać d.... niż jemu. Może dlatego daje d.. jako polityk. (przepraszam, ale to prawie cytat).
    Może trochę poczucia chumoru. Czasem nie najwyższych lotów ale to pozwala zachować zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Netoperku. Zapewne pamiętasz mój post na temat Narodowej Poczty Polskiej, gdyż raczyłeś go skomentować. Co prawda komentarz nie dotyczył myśli przewodniej mego posta lecz dywagacji Wieśka, ale życie dopisało ciąg dalszy. Towarzysz Sasin dostał medal za zasługi od Poczty Polskiej.

      Usuń
  2. Swoją drogą wypowiedzi tego typa coraz częściej brzmią jak wypowiadane w stanie wskazującym na spożycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie krzyczał "dosyć kłamstwa" ja krzyczę"dosyć głupoty" a to prostej przyczyn,y kłamstwo przynajmniej dla wiekszosci jest widoczne, głupota widoczna,tylko dla niektórych.
    To głupota niektórych /mieniących się wiernymi synami kościoła/ pozwala pochwalać działania rządu wobec uchodźców na granicy z Białorusią
    To głupota niektórych pozwala się oburzać, gdy im powiesz ,iz Ukraińcy walczą "za swoją i nasza wolność"
    To głupota niektórych, pozwala im nawoływać do "powrotu" podobno i lepszych bo dawnych uregulowań dot, ciąży kobiet
    To głupota niektórych nie potrafiła im zrozumieć sensu słów jakie 27 stycznia 2020 roku w Oświęcimiu, podczas obchodów 75. rocznicy wyzwolenia obozu Auschwitz-Birkenau,wygłosił były więzień Marian Turski.
    "nie bądźcie obojętni, jeżeli widzicie kłamstwa historyczne. Nie bądźcie obojętni, kiedy widzicie, że przeszłość jest naciągana na poczet aktualnej polityki. Nie bądźcie obojętni, kiedy jakakolwiek mniejszość jest dyskryminowana, ponieważ istotą demokracji jest to, że większość rządzi, ale demokracja na tym polega, że prawa mniejszości muszą być chronione jednocześnie. Nie bądźcie obojętni, kiedy jakakolwiek władza narusza przyjęte umowy społeczne, już istniejące.Wy sami, jeśli potraficie obronić konstytucję, wasze prawa, wasz porządek demokratyczny, broniąc praw mniejszości – wtedy potraficie to pokonać.
    A głupi słuchali kiwając "ze zrozumieniem "głowami powtarzając No tak tak, ale to dotyczyło Niemców tamtych czasów U nas to nigdy się nie zdarzy.
    A "prawdziwi patrioci" powiadali "co ten stary Zyd bredzi U nas i do nas.
    To głupota właśnie przez "nierozpoznawalność osobniczą" mnie wq...wia.
    Chamom funduje rozpoznawalne wśród nich xxxxx xxx.A co lepsze, przez nich zrozumiale.
    Kiedyś Bułat Okudżawa proponował "każdemu głupiemu stempelek na łeb" ale jak widać Nie przeszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy rządzący robiąc wszystko by wygrać wybory kupuje głosy na nasze własne pieniądze zabierając na "dzień dobry" 40 % pensji a
    Z badania wykonanego na stosunkowo małej próbie 1063 obywateli naszego kraju wynika m.in. że 21% ankietowanych sądzi, że nie płaci żadnych podatków.
    Gdy przerażające w badaniu jest też to, że 16% osób pracujących na umowach o pracę nie wie, że płaci PIT oraz że 58% wszystkich badanych sądzi, że nie płaci VAT-
    Gdy rodak nie ma zielonego pojęcia ile w Polsce płaci w podatkach bezpośrednich i pośrednich ?
    Gdy rodak nawet nie wie że dostaje jedynie 60% tego, co płaci za niego jego pracodawca.
    Gdy pośród osób pracujących 82% orientuje się ile wynosi ich wynagrodzenie netto, 72% twierdzi, że wie ile wynosi kwota brutto (choć
    prawdopodobnie wynik ten jest zawyżony), natomiast tylko 36% ma świadomość dodatkowych kosztów ich wynagrodzenia dla pracodawcy
    Gdy nie wie jak opodatkowane są woda prąd paliwa i ile płaci podatków natomiast mu wmówiono i to wina Unii i oczywiście Tuska.
    To gdzie to należy włożyć?W kategorie kłamstwa czy głupoty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłamstwa utrwalają głupotę...

      Usuń
    2. Urodzić się głupim to nie grzech.
      Świadomie wykorzystywać głupotę innych - to jest przestępstwo.
      Tak więc odpowiedź na Twoje pytanie brzmi - ani w kategoriach kłamstwa, ani w kategoriach głupoty, lecz w kategoriach zbrodni przeciw ludzkości.

      Usuń
    3. I dlatego Czarnek "reformuje" szkołę. Jeszcze ktoś wprowadzi lekcje na ten temat i przejrzy na oczy.

      Usuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>