poniedziałek, 30 kwietnia 2018

BIERZCIE SOBIE JAKIEGO !!!

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok VII  -  Nr 30 (1025)





.........ambasadorem dalej jest TW Wolfgang.

Przypadki szalonego Jakiego !.

1. Patryk Jaki a Jerzy Owsiak;

Na antenie TVN24 wiceminister sprawiedliwości stwierdził, że osoby wpłacające na WOŚP finansują Przystanek Woodstock, „na którym promowane są wartości związane z cywilizacją śmierci, walczące z dziećmi z zespołem Downa" a w późniejszym programie dokończył – "Całe szczęście, że można wspierać fundacje, które nie promują wartości aborcyjnych".
Oto zrzut ze strony PIKIO.pl




Jeszcze tego samego dnia na wredne słowa do Jerzego Owsiaka zareagowali rodzice ciężko chorej Anielki ,którzy znają „z widzenia” Jakiego i przebywali w tym samym czasie w szpitalu.
"Pański syn wraz z żoną leżeli w sali naprzeciwko" – piszą do Jakiego - "Aniela czasami uśmiechała się do pańskiego syna przez szybę w drzwiach. Była na stałe przypięta do pomp podających leki. Badania Pańskiego syna i innych dzieci są przeprowadzane na sprzęcie zakupionym przez WOŚP".
Anielka niestety zmarła.
Syn Jakiego żyje.

2. Patryk Jaki a in vitro.

25.96.2015 roku Patryk Jaki głosuje przeciw finansowaniu metody zapłodnienia in vitro.
TVN24 – fakty po faktach: "Sądzę, że tak miejski program in vitro może liczyć na moje wsparcie. Sądzę, że to taki element, w którym można byłoby poszukać porozumienia. Sądzę, że tak. Moja stanowcza deklaracja jest taka: jeżeli chodzi o same in vitro – popieram".


3. Patryk Jaki a neonazim, faszyzm.
Po emisji wstrząsającego reportażu jak to neonaziści czczą Hitlera, Patryki Jaki i Zbigniew Ziobro starali się przekonać opinie publiczną, że nie ma tolerancji dla rasistów. W internecie pojawiły się jednak filmy i zdjęcia, które pokazują jak liderzy Solidarnej Polski w 2014 roku wspólnie śpiewają „Żeby Polska była Polską” z Piotrem Rybakiem skazanym za antysemickie wybryki.
Minęły prawie 3 lata i:




4 Komisja ds. reprywatyzacji.
Z jednej strony tragedia ludzi których wykorzystali bezwzględni łajdacy a z drugiej parodia komisji śledczej. Poza przesłuchaniami urzędników i zarządzających administracją m. Warszawy nie rozumiem po kiego grzyba wzywani są poszkodowani lokatorzy. Wystarczyłoby kilkoro i sprawa jest jasna. Wzywając większą ilość lokatorów z komisji śledczej zrobiono "komisję komisarzy ludowych" w której pokrzywdzeni oskarżali złodziei, obszarników, burżuazję itd.




Wyniki takich przesłuchań są takie same jak gdyby pytać poszkodowanych w wypadkach samochodowych co sądzą o kierowcach lub pytać stada myszy na temat opinii o kotach.

K u r t y n a.

            Nie było moim zamierzeniem pastwienie się nad Patrykiem Jakim. Odpuszczę sobie bandyterkę jaką zrobił w Opolu przyłączając do miasta okoliczne wsie wbrew woli mieszkańców.
Odpuszczę sobie bandyterkę wobec sędziny której groził na sali sądowej.
           Odpuszczę sobie omawianie wyroku uniewinniającego wobec protestujących w jego biurze poselskim w Opolu.
można zobaczyć.
           Odpuszczę sobie jeszcze kilka spraw łącznie z kompromitującym spotem wyborczym kandydata na prezydenta Warszawy.

Drodzy Warszawiacy !!.
Macie jedyną i niepowtarzalna szansę aby uratować życie Patrykowi Jakiemu.
W Opolu jest spalony i jedno co może go w Opolu spotkać to solidne manto chyba, że załatwi sobie ochronę jak Jarosław Kaczyński /zawsze dziewica/.
Bierzcie go sobie w cholerę !!.










11 komentarzy:

  1. Czekałem na Twoje "wieści"o Jakim i jego "działalności" w Opolu.
    Ja jestem przekonany, iż facet działa tak i mówi jakby czerpał całymi garściami z kawałów o Stirlitzu
    Np
    Stirlitz wchodzi do gabinetu Muellera:
    - Nie chciałby pan pracować dla radzieckiego wywiadu? - pyta. - Nieźle płacą.
    Zszokowany Muller patrzy podejrzliwie. Stirlitz zmieszany idzie do drzwi. Przystaje:
    - Nie ma pan przypadkiem aspiryny? - pyta.
    Wie, że ludzie zapamiętują tylko koniec rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatek z ostatniej chwili.
      ByleJaki przedstawia swój program dla Warszawy. Mówi o budowie żłobków i przedszkoli, czego podobno nie robiła obecna pani prezydent stolicy.
      A mówi to na tle budowy (sic!) nowego, "ekologicznego, przyjaznego dzieciom" przedszkola.
      Następnie rzuca wyzwanie Trzaskowskiemu zawierające podłe insynuacje. Ten odpowiada na twiterze, że program budowy przedszkoli i żłobków ogłosił już dwa miesiące temu.

      ByleJaki też wie, że ludzie pamiętają ostatnie słowa. I to tym bardziej pamiętają im większą bezczelnością będzie okraszone jeszcze większe kłamstwo.

      Usuń
  2. Leszku + Piotrze ! Szykowałem się na działce do tego aby zrekapitulować moją kilkuletnia współpracę z Wami - jako GOSPODARZAMI tego bloga, bo ostatnimi czasy ta współpraca jakoś się nie układa a Piotrowi jak gdyby wyraźnie przeszkadza. Mój pobyt na działce został niespodziewanie przerwany - w piątek wieczorem dostałem wiadomość, że nagle zmarła siostra mojej żony (wylew krwi do mózgu). Wszystko nastąpiło zaledwie w ciągu dwóch godzin. Zrozumiałe, że musieliśmy natychmiast wracać do domu i włączyć się w przygotowania do pogrzebu. A tu KOSZMAR - cala Polska na "majówce" - spróbuj coś załatwić. Bez "aktu zgonu" nie załatwisz niczego, a ten ma zostać wydany przez szpital - dopiero dzisiaj, a to dopiero początek "drogi krzyżowej" jaka Rodzina ma do przebycia. Nie będę się "wyrażał", bo nie wypada, ale jeszcze raz powtórzę - KOSZMAR i niech najjaśniejszy szlag trafi wszystkie "dobre zmiany". Mając na uwadze te zdarzenia - myślę, że prolongujecie mi date na moje "ostatnie słowo" lub "przedostatnie" - jeżeli Leszek pisze mi, abym zbyt poważnie nie traktował "życia blogowego". Wpisałem sobie do kajecika kilka spraw, które chcę Wam przedstawić a WY "róbta co chceta". Pewnie Piotr nazwie je ponownie "wypocinami" - jak to ON, ale zgodnie z "zaleceniem" Leszka - odłożę to na półkę w moim "archiwum-lamusie". No i będę musiał napisać kilka zdań Wieśkowi - bo ten zaś namawia mnie do odmawiania "modlitw św.Tomasza z Akwinu". Jest z tym problem....muszę Wieśkowi to wyjaśnić, bo jeszcze mi chłop "zejdzie na manowce", co ewidentnie ucieszyło by Piotra. Nic z tego !!! No więc dajcie mi jeszcze kilka dni, aż się ogarnę z niespodziewanych kłopotow. Bywa - samo życie...... i po życiu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sobiepanie - szczere wyrazy współczucia.
      Śmierć jest zawsze traumatycznym przeżyciem, a śmierć bliskiego - podwójnie. I podwójnie odczuwamy wtedy wszelkie trudności wynikające z bezduszności przepisów (czytaj: państwa). Ale tez i potrójnie te, wynikające ze złej woli i braku empatii wszelkiej maści urzędasów.

      Ale też dla nas wszystkich jest to też jakaś "szkoła życia". Z tej szkoły powinieneś wyciągnąć naukę, by "nie używać nadaremno" słów typu - "ostatnie słowo". Dawniej prości ludzie ujęli by to tak - "nie wywołuj wilka z lasu".
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Przyjmij wyrazy współczucia z powodu zgonu siostry żony z konstatacją - niestety, w naszym wieku nie chodzi się już na chrzciny a na stypy.
      Z "wypocinami" daj sobie spokój. Ja tez nie czuje sie dobrze z tym, że wiekszość ma do mnie pretensje - już taki hujek jestem.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Wieśku - ciekawsze wieści na temat Jakiego zostawiam sobie "na zaś". Nie wiedziałem, że przez lata byliśmy sąsiadami w tym samym mieście, na tym samym osiedlu i mieszkaliśmy w tym samym bloku ale o tym kiedyś w środku kampanii wyborczej.
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Po pierwsze primo
      Wyrazy współczucia!!
      .Choc śmierć szybka to "marzenie"nas kazdego a drogę przez mękę w załatwianiu, znamy chyba wszyscy i to z racji wieku.Miałem to samo "bo nie wystawiamy aktów zgonu,bo strajkujemy"dopiero jak przybyły z "doctorem" sanitariusz sam zadzwonił do "swojego?" Zakładu Pogrzebowego,przerwali strajk.
      Wiec próbuj "posmarować" wszak wrócił nam czas "bez smaru ani rusz"Co ja Ci będę mówić wychowanemu w tamtych czasach.
      Po drugie primo
      "muszę Wieśkowi to wyjaśnić, bo jeszcze mi chłop "zejdzie na manowce"
      Chłopie, myśl moja już dawno biega po "antypodach myślenia"i to często "solo"/co tak wku...Piotra./
      Podrzuciłem Ci do poczytania bo przyznaj ze chłop miał racje a jego przemyslenia powinny być kanonem każdej telewizji i kazdego z PIS /wymienić tu nazwiska/
      Wiec tylko tak po koleżeńsku Ci je podesłałem.No może i "dla jaj"

      Usuń
  3. starożytne eniochiańskie proroctwo brzmi:
    "hejt targetowany towards Patryk Jaki to nie hejt"...
    prorocy zawsze prorokują enigmatycznie, szczególnie enochiańscy, więc nikt nigdy nie wie, o co im się rozchodzi, do czasu, aż proroctwo się spełni... to akurat się spełniło...
    uzupełnię wicem /rzecz jasna hejtującym/, który z uwagi na przyspieszenie czasu jest już brodatym sucharem:
    Wchodzi klient do apteki:
    - Poproszę czopek.
    - Jaki?
    - Może być.
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  4. I w tym przypadku T.Lis ma 100 % racji
    https://vald2.files.wordpress.com/2018/05/tomasz-lis.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym to ja miała rozumek jak gąska,
    Poleciałabym za Jakim aż do śląska.
    Lecę ponad krajem, lecę ponad Wisłą,
    Szukać w jaką dziurę, Jaki mój się wcisnął.


    Taki oto wierszyk zrodził się w mej głowie. Kto jest ciekaw drugiej zwrotki, zapraszam do pokoiku poetyków (wszak poetą to ja nie jestem).

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>