środa, 19 kwietnia 2017

ONI JUŻ TU SĄ......








Droga Reniu !

      W swojej notce wyraziłem zdanie o terroryźmie w Polsce a zdanie to brzmiało: Nie mamy się co pocieszać, że na razie jesteśmy bezpieczni bo wcześniej czy później terroryzm do nas zawita. Już dziś można zaobserwować marsze rodzimych, potencjalnych terrorystów.............
Zareagowałaś pytaniem: A jeszcze jestem ciekawa Piotrze - jakich to mamy terrorystów nie wykrytych ,pomimo, że mamy świetne wojsko i służby antyterrorystyczne?
Twojemu pytaniu nie można nic zarzucić, jest logiczne, zasadne i podstawowe.




             W felietonie blogowym nie da się wszystkich aspektów czy przemyśleń zawrzeć tak więc ten poświęcam tematowi terrorystów którzy w naszym kraju już są. Mamy naszych rodzimych terrorystów którym błogosławieństwa udziela kościół, rząd i panienki rządne mieć obok siebie macho. Ci, najczęściej uczesani na łyso, w glanach i z kretyńskimi transparentami po jakimś czasie wyrastają z tego jak z krótkich majteczek ale i nie ich mam na myśli.
Na myśli mam porządnych, zamieszkałych i pracujących w Polsce wyznawców proroka, którzy są moim zdaniem potencjalnymi terrorystami. Każdy z nas ich zna; znana dziennikarka TVN, znany sportowiec, znany lekarz-onkolog a ja jeszcze dodatkowo znam lekarza, pakistańczyka z mojej przychodni zdrowia. Ci wszyscy są na co dzień de nomine poprzez środki masowego przekazu poddawani presji, szykanom, obelgom a jeżeli nie, to ta sytuacja może ich zaskoczyć de facto w każdej chwili ze strony naszych polskich bandytów.
           Znamy wypadki, przypadki ale nie znamy wyroków jakie zapadły na rasistowskie wybryki kibolstwa i tzw patriotycznej młodzieży. Trwają ataki rasistowskie na kebaby oraz na ludzi którzy posiadają inną karnację skóry. Nasz kochany KK bluźniąc przygarnia tych bandziorów pod swój dach i ma gdzieś słowa swojego patrona czyli papieża Franciszka. Odbywają się marsze pod niewybrednymi hasłami, okraszone gestami legionów rzymskich, bądź zamawiających 5 piw.
To wszystko odbywa się pod patronatem rządów Prawa i Sprawiedliwości.




Teraz Reniu popuść wodze fantazji. Wyobraź sobie, że do tegoż prawego człowieka i Polaka, nienotowanego nawet za mandat drogowy ale wyznawcy islamu przychodzi wysłannik Proroka z teoretycznymi pytaniami;
Jesteś wiernym wyznawcą Proroka ?,
Nie mierzi cię ciągła napaść niewiernych na nasze kobiety i dzieci ?,
Nie widzisz jak judzi Kościół katolicki przeciw nam ?.
Nie widzisz marszów nienawiści i pobić ludzi Allacha ?.
Nie chciałbyś się zasłużyć i pozostać na kartach historii naszej, jedynej wiary ?.
........jestem wysłannikiem jedynego Boga i przychodzę z dobra nowiną – w imię Allacha miłościwego i litościwego – Drogi bracie w Islamie. Jeżeli jesteś dobrym muzułmaninem to......... .

Wysłannikiem może być Polak, Niemiec, Francuz blondyn, czarny lub łysy, który uległ oczarowaniu przez islamistów.
Obawiam się, że prędzej czy później znajdzie się chętny do wykonania najpodlejszego zadania.
Jakie jest prawdopodobieństwo ?



Trochę statystyki;

W przekonaniu przeciętnego Polaka ilość wyznawców islamu można określić w procentach co jest gruba przesadą.
Wg najbardziej wiarygodnych badań mamy ich w Polsce ok. 0,1 % co daje liczbę ok. 38.000 wyznawców. Z nich wyłączyłbym ok. 3.000 Polskich Tatarów którzy swoją historią zaświadczali o swojej lojalności wobec Rzeczypospolitej. Gdyby do tego dodać inne pomniejsze nacje to wyznawców Islamu pozostaje ponad 30.000.

Czy wśród nich znajdują się potencjalni terroryści ?.
Ja twierdzę, że przy trwaniu i tolerowaniu wybryków i napaści rasistowskich TAK !!!

Jeżeli pokusie wyżej opisanej uległ by tylko co tysięczny muzułmanin to ....niech nas Bóg ma w swojej opiece.

             Media dokładają swoje – jeżeli pobije się kilku polaków to sprawa nie warta uwagi ale jeżeli wśród pobitych jest choć jeden innej nacji to zdarzenie jest nagłaśniane.
W Europie nie są lepsi - Polska jest krajem rasistowskim, a nowym celem mowy nienawiści stali się muzułmanie – twierdzą autorzy raportu Europejskiej Komisji przeciw Rasizmowi i Nietolerancji (ECRI).

To był mrożący spektakl przypominający nazistowskie Niemcy, gdy duży tłum nacjonalistów krzyczał ‘Bóg, Honor, Ojczyzna’” – tak rozpoczyna się dokument arabskiej telewizji pokazujący zdjęcia z demonstracji antyimigranckiej 
we Wrocławiu.

Oto odpowiedź na Twoje pytanie – skąd wiem, że w Polsce są terroryści.

ps.
Jak się coś stanie to i tak to będzie wina Platformy Obywatelskiej.
Zdjęcia:
wikipedia,

demotywatory





23 komentarze:

  1. A teraz rozumiem . Jednak dalej sobie myślę , że prawdziwy atak terrorystyczny nie grozi nam ze strony wyznawców Allacha a zupelnie z innej strony, niekoniecznie z Bozią mający coś wspólnego.
    Jeżeli jednak ci nieliczni islamiści się dadzą zwerbować i jednemu coś tam do łba strzeli i wysadzi jakiś kościół (jak bez wiernych ,to mu wybacze:))) to możemy sobie pogratulować .Wychowania młodzieży itp, itd. Ciekawe co na to Amtoś...
    Szybciej jednak ci nielicni wyznawcy Allach wyjdą od nas jak tylko się da...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz Piotrze ale Twoje dywagacje o terroryzmie to takie "jak se mały Jojne wyobrażał wojnę"
    Przed napisaniem należałoby i trzeba by coś na ten temat poczytać Np Jak sie rodzi terroryzm i jak sie zostaje terrorystą?
    A przecież znawcy, a nie ci co im się zdaje, mówią,piszą.
    "Warunkiem istnienia terroryzmu jest organizacja z jej zasobami i wsparciem oraz społeczność, w imieniu której organizacja występuje. Gniew i nienawiść terrorystów nie muszą wynikać z indywidualnej frustracji czy obrazy. Są one odczuwane „w imieniu” grupy.
    Czy u nas takie przesłanki zachodzą?
    Chyba nie?Pojedyncze akty bandytów lub zaburzonych umysłowo, nikt nie podciąga po terroryzm
    "Terroryzm rodzi się z doświadczenia politycznej opresji, frustracji grupowych dążeń i aspiracji. Większość organizacji terrorystycznych wyłoniła się z mniej radykalnych ruchów społecznych, które miały za sobą nieudane próby uzyskania celów grupowych za pomocą mniej drastycznych metod. Terroryzm jest sposobem walki o niepodległość i samostanowienie".
    "Terroryzm od tysięcy lat jest formą walki w konflikcie politycznym, wykorzystywaną przez stronę słabszą, represjonowaną, lecz pewną swoich racji. Tak walczy się z silniejszym przeciwnikiem, którego postrzega się jako źródło grupowych cierpień i przeszkodę na drodze do realizacji grupowych celów"
    Czy u nas takie przesłanki zachodzą ? Jak na razie nie.
    Terroryzm to siły i środki a i co najważniejsze, cel !
    Siły i środki mamy,zaręczam Ci iz z tego co posiadasz w kuchni i łazience" możnatakie kuku wywinąć ze w trzech siołach by słyszano Tylko w jakim celu ?
    Uległeś, chcąc nie chcąc, propagandzie pisowskiej
    I tak ma byc bo "suma wszystkich strachów"ma przerażać "suwerena"Aby było tak jak było. albo lepiej "tak jak drzewiej"
    Tylko ja się pytam Czy ten co na Monciaku w Sopocie wjechał autem w ludzi to terrorysta ? Czy" epidemię "żółtaczki w Wielkopolsce przywlekli "uchodźcy" co to nas mieli zarażać?
    Czy to spowodował facet6 niespełna rozumu, z nikim nie powiązany a epidemia"to nasza rodzima głupota, połączona z narodowym wstrętem do mydła"
    I to by było, jak na razie, "na tyle" bo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku - teoretycznie masz rację. Terroryzmu, jaki opisałeś na szczęście u nas na razie nie dostrzegam. Jednak co innego jest terroryzm zorganizowany, a co innego nawet pojedynczy akt terroryzmu. Zorganizowany terroryzm posadowiony jest w Syrii czy Afganistanie. Jednak nie można wykluczyć, że jakiś emisariusz Al-Kaidy czu ISIS znajdzie i u nas jakiegoś doprowadzonego przez "patriotów" do ostateczności islamistę. Przecież organizacje terrorystyczne nie stawiaja sobie zadania by zabić jak najwięcej "niewiernych". Ich zadaniem jest sianie zamętu i strachu w państwach koalicji antyterrorystycznej. Polska, ze swoją fobia podsycaną jeszcze przez rodzimych pislamistów doskonale się do tego nadaje.
      Wyobraź sobie jeden zamach, nawet niezbyt udany, do którego przyzna się jakaś organizacja. Kaczor zaraz w portki narobi i da przyzwolenie różnym Macierewiczom czy Płaszczakom na wprowadzenie "stanu wojennego". Nie muszę mówić, kto będzie pierwszą ofiarą tej akcji. Nie terroryści, ale rodzimi opozycjoniści.

      Usuń
  3. I jeszcze jedno Wyznawców islamu mamy w Polsce od wieków
    A historia Tatarów polskich liczy sobie przeszło sześć stuleci. Rozpoczyna się ona na przełomie XIV i XV wieku w momencie, kiedy pierwsi tatarscy osadnicy ze Złotej Ordy oraz chanatów nadwołżańskich, zaczęli pojawiać się na ziemiach Wielkiego Księstwa Litewskiego.
    No i co ?Nie takie krzywdy /i od nas/ich spotykały i nie takie "amty' chciały ich na nas napuścić.
    A oni z dumą o sobie mówili "Wierne psy Rzeczpospolitej" i dali tego przykład we wrześniu 1939 i podczas okupacji a dziś gdyby do nich przyjść z pytaniami prze Ciebie sformułowanymi odpowiedzieliby słowami "Ferdka Kiepskiego"
    A zasadził ci kiedyś ktoś ,coś, kopa w dupę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesiek - dziękuje za wykład i próbę postawienia mnie do pionu. Oczywiście, że jestem neptek jeżeli chodzi o sprawy terroryzmu. Widać to temat który znasz. Czuję, że gdybym napisał ,ze słońce kręci sie wokół ziemi to bys mnie zapytał czy czytałem Kopernika "o obrotach......".
    To sa moje odczucia z przebywania w tym społeczeństwie, oglądania, czytania i internetu z którego staram się wyciągnąć średnią.
    Wiem, jako Górnoślązak co to jest być poniżanym a ponad to wkurwionym do cna i nie wiem czy przy sprzyjających okolicznościach nie został bym zamachowcem.
    Nie przyjmuję Twoich nauk bo czasami kończa się dużym zaskoczeniem bo uczeni w mowie i pismnie przewidywali,że cos sie nie może zdarzyć.
    Powtórzę - to sa moje odczucia i Twój wykład tego nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotr Opolski19 kwietnia 2017 21:13
      Czuję, że gdybym napisał ,ze słońce kręci sie wokół ziemi to bys mnie zapytał czy czytałem Kopernika "o obrotach......".
      No co Ty !!
      Jeśli już to z pewna taka nieśmiałością spytałbym czy usłyszałeś to podczas transmisji "Podkomisji Smoleńskiej im Antoniego"
      Bo oni "się ciągną w nauce" jak nikt
      Cicha i bezśladowa,działająca punktowo, bomba termo baryczna,której odgłosów nie jest w stanie nagrać żaden mikrofon świata, taka ona szybka.Toz to światowe odkrycie na miarę co najmniej XXI wieku.
      Albo od NASA
      Kudy tam Kopernikowi z jego "Astrolabium" i pomysłami, gdy oni zdjęcia, satelity i parę planet już odkryli co to podobne Ziemi ect
      Sam powiedz !Czy w obliczu tych odkryć nie można napisać "na abarot" wstrzymali Ziemie, ruszyli Słonce ?
      Bo jak mówi mój ukochany Ferdek
      " Są Panie takie sprawy na Ziemi i niebie o ktorych sie nawet fizjologom nie sniło"

      Usuń
    2. Wieśku !!! Wydaje mi się, że rozumiem Twój "wykład" na temat "genezy" terroryzmu i na ogół mam podobne poglądy. A jednak ..... mam też wątpliwości - zwłaszcza po odpaleniu 59 tomahawków i jednej ogromniastej bomby termo barycznej. Bo nie wiem jak to zakwalifikować - czy to jest "odwet" za poniesione straty, czy też swego rodzaju terroryzm, który ubrał się w "patriotyczne i demokratyczne" szaty i "ogonem na mszę dzwoni". Czytałem kiedyś sporo książek historycznych a w tym historii wojen i podbojów wszelakich, "prawa do łupów wojennych" i "prawa do odwetu". Różnie to sobie, różne ludy wzajemnie "tłumaczyły". Zaraz po II-giej Wojnie Światowej, kiedy jechałem pociągiem z moich rodzinnych wielkopolskich stron - na Ziemie Odzyskane - trafiałem na stacji przesiadkowej w Zbąszynku na wielki napis wymalowany cyrylicą na murach stacji kolejowej - "Zdies' naczinajetsja prokliataja Germania" - "tu zaczynają się przeklęte Niemcy" - bo tam przed wojną przebiegała granica polsko-niemiecka. Znaczyło to mniej więcej tyle, że od tej chwili i od tego miejsca, zaczyna rządzić "prawo odwetu". I tak było - jak wy nam - tak my wam. Nikogo to w tych czasach nie dziwiło - pamięć krzywd była bardzo świeża. Podczas II - giej Wojny Światowej zginęło ponad 50 milionów ludzi. Dzisiaj niektórym "pamięć mocno wyblakła". A szkoda !!!
      Mam uczucia mocno "ambiwalentne", kiedy czytam słowa Piotra - wyżej napisane - cytuję :..."Wiem, jako Górnoślązak, co to jest być poniżanym a ponad to wkurwionym do cna i nie wiem czy przy sprzyjających okolicznościach nie został bym zamachowcem..." No proszę...deklaracja napisana jasno... potrzeba tylko "sprzyjających okoliczności" !!! Nie wiem w związku z tym, czy mam napisać "Maul halten" czy "Zamknij dziób" a może "Haltes Maul, und kuss mich". Gdy byś Wieśku miał kłopoty z tłumaczeniem z niemieckiego - kliknij sobie hasło "Maul halten" do wujcia Google - tam znajdziesz różne wersje i znaczenia w czasie "poza przeszłym" i teraźniejszym. Pamięć ludziom wyblakła !!! Przyznam się, że nie chce mi się już "stawiać do pionu" - Piotra, bo to była by zdaje się "syzyfowa praca" lub ktoś - a może On sam, uznał by, że się bez przerwy "czepiam". A po co mi to ???
      Wracam jeszcze na chwilę do tych "tomahawków" w Syrii i zastanawiam się, czy to było "oficjalne wypowiedzenie wojny" tamtejszemu "reżimowi", czy też tylko "drobna interwencja dyplomatyczna". Tak się jakoś "popieprzyło" w tym współczesnym nam świecie, ze trudno się połapać - co jest co, a co nie jest !!!
      I na koniec - jak "zapodają" - Rosjanie mają podobno jeszcze coś bardziej paskudnego, niż bomba termo baryczna. Od jednego "wystrzału" mogą ponoć wyłączyć wszystkie telefony u pana Trumpa a nawet połowę komputerów. Zdaje się, że "liczydła chińskie" będą ponownie niczym niezastąpione !!!

      Usuń
    3. Sobiepan20 kwietnia 2017 09:24
      USA to największy terrorysta świata.Tak jak kiedyś powiadano o CCCP "chcą uszczęśliwiać świat na siłę" według własnego pomyślunku i na własna modłę.No i mamy to co mamy gdy sie ludziom wciska :demokracje ale USA"
      O CCCP mi nie powiadam Mam z nimi własne rodzinne porachunki ale te i znam historie I wojnę jaka tam sie toczyła i sposób postępowania Niemców z Rosjanami.
      Załamujemy ręce na Oradour-sur-Glane we Francji z Lidice w Czechach za nasze 3 wsie spalone w odwecie za Hubala /razem z mieszkańcami/ a nie wiemy iż na samej tylko Białorusi spalono razem z mieszkańcami ponad 630 wsi Co to były Einsatzgruppen.I co wyprawiały.
      Bo w Rosji okupacja była inna niz u nas Choc u nas tez krwawa. I wiem tez co to znaczy odwet !!
      A słowa Piotra
      "Wiem, jako Górnoślązak, co to jest być poniżanym a ponad to wkurwionym do cna i nie wiem czy przy sprzyjających okolicznościach nie został bym zamachowcem."
      Rozumiem bo sam miałem czasami takie "przemyślenia"Tylko zabrakło motywacji a i przemówił rozum.
      To nie jest metoda walki, gdy giną przy tym niewinni ludzie,a winni skryci za plecami ochraniani w autach pancernych za nic to maja i śmieją się w kułak.
      I dlaczego ma milczeć?Jeśli możemy porozmawiać wytłumaczyć i /lub/sie przekonać.Czy nawet poszerzyć własne horyzonty, wiedzy.
      Ty jednak jesteś choleryk? Ciekawe czy z tych co naskakują z pretensjami" na kasjerkę w sklepie czy w okienku Poczty czy Banku.Bo my tak lubimy sie na nich wyżywać obciążając je z grzechy ich kierownictwa i szefostwa.Bo one "w pierwszym okopie"to muszą odebrać impet niezadowolonych.
      Objechałem jednego takiego i to solidnie bo mu się ceny nie spodobały a miał pretensje ...do kasjerki Gorzej bo rwał sie do bicia.
      I nie wolno " "Maul halten" bo On jest "u siebie" daje przyczynek do dyskusji i to szerokiej.
      A przekonanie lub nie zależy tylko od naszych umiejętności.I nie ma co się obrażać"bo nie zawsze myśl ujmiemy w zgrabne a zrozumiale słowo" lub opacznie zostajemy zrozumiani
      Troche to chaotyczne, ale zrozumiesz
      Pozdrawiam "choleryka"

      Usuń
    4. Wiesiek !!! Każdy ma za sobą, to co przeżył i to nie ja (jako Twoim zdaniem - choleryk) dokonałem "ekshumacji" tego tematu.Jako Wielkopolanin lub "poznańska pyra" urodziłem się na terenach, które niektórzy dobrotliwi sąsiedzi nazywali "Warthegau" albo "Prowinz Posen" i ja i moja Rodzina wiele tam przeżyła, ale połowa nie przeżyła. Ale nigdy mi nie przyszła do głowy myśl, że jak by tak "trafiła się okazja" to bym się "zamachnął". Było - minęło, zaleczyły się rany i nikt w moich rodzinnych stronach nie pała chęcią odwetu. Ja też jestem "u siebie" - tu w Polsce. Taka ona moja - jak i Twoja, czasami "mateńka" a czasami "macocha". I nie "wyżywam" się, ale staram się dyskutować. Masz prawo Ty - mam prawo i ja - mają prawo inni. Obecnie - na zasadach "koniunktory" politycznej kwestie migracji ludzi, doprowadzonych do rozpaczy, ludzi, którzy utracili wszystko, próbuje się rozgrywać politycznie, co jest wyjątkowo cyniczne. Polska od zawsze słynęła z gościnności. Od czasów najazdów mongolskich aż do rozbiorów w Polsce osiedlali się Niemcy,Fryzyjczycy, Holendrzy, Szkoci i inne nacje. I nikt nie czynił "larum", że grzebie się podwaliny "wiary" lub "fundamenta Rzeczypospolitej". Jest w Polsce takie miasteczko - Wilamowice, położone pomiędzy Bielskiem-Białą a Oświęcimiem. Wieś a później miasteczko powstały z osadnictwa "olenderskiego". Mimo upływu około 700 lat zachowali tam swój"język wilamowicki". Jest w Polsce co najmniej kilkanaście wsi o nazwie "Olędry" lub "Olendry" (kliknij !)- mieszkają tam potomkowie Holendrów lub "oledrów" - jak ich wówczas nazywano. Kliknij do Wikipedii i poczytaj sobie hasło "Bambry" lub "Bambrowie" - to potomkowie Bawarskich Niemców, których zaproszono do Polski, po wielkich wojnach i epidemiach chorób. Nikomu to nie wadziło ani nie wadzi a "Polska jest nadal Polska". O religijnych podstawach do nienawiści rasowej i religijnej już napisałeś prawie wszystko, to nie będę się powtarzał. Tak więc ja nie wyżywam się na panience z pocztowego okienka, zaś jeżeli mam uwagi do tego co napisał Piotr - to miał pecha, ze tak napisał. Gdyby to napisał ktoś inny - tez bym "choleryzował". Używając Twojego "pozwoleństwa" - jestem u siebie - nadto zważ, że Piotr nie zmieścil by się w pocztowym okienku.

      Usuń
  5. Panowie Piotrze i Leszku, nie traktujcie tego osobiscie, lub brońcie bogowie jako "wykład"czu "pouczenie"
    Tak to juz jest, jak jakiś świrus chce się zemścić za cokolwiek i na czymkolwiek a krzyknie "Allach Akbar" to go najłatwiej wsadzić do szufladki z klasyfikacja "Terrorysta" /Lub nam wmówić ze tak krzyczał/.
    Bo tak najłatwiej, dla służb ,mniej zachodu, dochodzeń i śledztw a "suweren' zrozumie i nie zadaje pytań.
    Jak oni potrafili skraść samoloty i upokorzyć Amerykę, to co my możemy ?.
    Majac takie środki. Ale bronimy was staramy sie .A prasa to potwierdzi No jak nie jak tak.
    I my zakrzykniemy, mają rację jak się obronić przed świrusem /nawet rodzimego chowu/Nie ma sposobu I tak każdy świr to terrorysta
    Ale terroryzm to organizacja! A jak organizacja to w każdej z nich winien być od dawna osadzony i wsadzony informator, donosiciel. Co ze trudno ? Jasne, ale dysponując takimi pieniędzmi, kazdego kupią Nawet Bin Ladena sprzedano.
    I tak jest w tzw "grubych przypadkach"Mniejsze nie opłaca sie.Lepiej jest straszyć i suwerena trzymać za pysk Bo suweren tak naprawdę, sam tego chce.
    "To sa moje odczucia z przebywania w tym społeczeństwie, oglądania, czytania i internetu z którego staram się wyciągnąć średnią.'
    Bo to jest sensacja "news' który daje oglądalność i czytelnika.I dla władzy,wygodny. Strach, strach powszechny .Bo nie chcemy uchodźców.Chcecie ?
    I na zakończenie
    "Wiem, jako Górnoślązak co to jest być poniżanym a ponad to wkurwionym do cna i nie wiem czy przy sprzyjających okolicznościach nie został bym zamachowcem."
    A wiesz dlaczego? Miałeś pod ręka to co robi buuum.
    Kumple mogli wynieść i to łatwo/i wynosili/"zrywczatke ' jak mawiają Rosjanie i zapalniki, tylko nie było Motywacji. Zwyczajnej motywacji.
    Rozmawiałem kiedyś, z takim jednym 'specem od" i on mi powiada żartobliwie.
    A tys by się nie wysadził ?
    Dookoła piasek i wielbłądy, albo osły, z kobietami jak na lekarstwo i "po slubie ' Bo inaczej ja kamieniami potraktują, alkoholu ci nie wolno itp itd przyjemności zachodu są be.
    A tu ci od małego powtarzają, iż w raju Mahometa będziesz miał to wszystko oraz 24 dziewice na łeb, co to skrobia po pietach, wachlują i przynoszą wino.I możesz miec to wszystko, naciskając tylko na jeden guzik.To co nie naciśniesz?
    I to jest motywacja a do tego dochodzi szczęśliwa rodzina Bo ma męczennika?
    Tak jak i Wy mam obawy, tyle ze nie takie jak Wy, ale te rodzimego chowu. Naćpany wjedzie na chodnik i zabija ludzi bo się z babą pokłócił,albo ma kłopoty w pracy i chce kogoś zabić No to siekiera, w dziecko.
    Bo to nasi nam robia "jesień średniowiecza" napadając na cudzoziemców w kebabowniach a nie odwrotnie.
    To ja mam sie dalej bać terrorystów.
    Oni już tu sa ? Przepraszam a gdzie?
    Czy ich obronę konieczną /bo sa napadani/skutecznie i cyklicznie uznamy za terroryzm?
    I ich się mam bać? Bo oddadzą ?
    Moze sie trochę"wytłumaczyłem?" Bo nie zawsze język......


    OdpowiedzUsuń
  6. Winni ci z PO... NO fakt... Nie wolno zapominać o pewnym wrażym Wnuku pewnego Dziadka z Wehrmachtu...
    Zdruffko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bimbrovnikus Oni tu już sa i działają Jak napisał niejaki pawel-nowicki2
    "Słownik jęz. polskiego, wydanie z roku 2025"
    "pisowiec - pot. obraźliwy zwrot używany w szczególności wobec polityków i urzędników (coraz częściej jednak używany do opisu pewnych ogólnych cech charakteru), podkreślający zestaw cech osobowości, z których najważniejsze to: hipokryzja, obłuda, kłamstwo, ignorancja, niekompetencja, zawiść, prymitywizm, chamstwo, pycha, pogarda, mściwość, demagogia.
    Zwrotem tym określa się również osoby o wąskich horyzontach umysłowych (porównaj: "błaszczaki"), karierowiczów (porównaj: "misiewicze"), a czasem również chorych psychicznie (porównaj: "zespół Macierewicza"). Przekonane o swojej nieomylności, ignorują wszelką krytykę swoich działań, posuwając się do pomówień i oszczerstw wobec interlokutorów.
    Nie mają zahamowań przed niegodziwymi i bezprawnymi działaniami; uważają, że cel uświęca środki (porównaj: "zero"), czują się bezkarni z powodu znajomości z wyżej postawionymi innymi "pisowcami" (porównaj: "nepotyzm", "kolesiostwo").
    Ostentacyjnie obnoszą się ze swoją religijnością, jednak ich działania stoją w jawnej sprzeczności z nauką Chrystusa (por.:"faryzeusz", "Radio Maryja").
    Bezrefleksyjnie i z całkowitym posłuszeństwem wypełniają polecenia prezesa partii (por.: "Andrzej Dupa"), którego otaczają swoistym kultem.
    Posługują się alternatywnymi pojęciami, negującymi ich prawidłowe znaczenie: sprawiedliwość zamiast niesprawiedliwość, prawo zamiast bezprawie, prawda zamiast kłamstwo, honor - hańba, czarne - białe.
    Wypowiedzi pisowca należy najpierw poddać negacji znaczeniowej, aby uzyskać rzeczywisty sens słów.
    Zwrot upowszechnił się po upadku rządów partii Prawo i Sprawiedliwość w roku 2018; pochodzi od skrótu nazwy partii "PiS", której działaczy określano słowem "PiSowiec".

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieśku !!!! JEST PROBLEM !!! Oglądam sobie w internecie taki rysunek - zagadkę - "kaczka czy królik". Są już różne wersje tego rysunku. Widziany "pionowo" - wypisz, wymaluj - KRÓLIK. Widziany "poziomo" - nie da się ukryć - KACZKA. Potrafię już "z zamkniętymi oczami" narysować ta "zagadkę". Poszperaj i "pogoogluj", może Ty potrafisz przesadzić. A może powstał nowy gatunek zwierza "kaczkokrólik". Ehhh.... ta ewolucja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tak troszkę hmm zdezorientowana.
    Sama mieszkam poza granicami naszego kraju w wielokulturowym społeczeństwie. Dla mnie kolorowy,skośnooki, w chustce czy bez nie jest dziwny. Nie dawno z okazji Nationale buurmantag dowiedziałam się ,że w moim znowu nie największym bloku mieszka dwanaście nacji. A ja sądziłam , że jestem jedna inna...
    Przyjeżdża tu czasem policja do ćpuna sąsiada (Holender). I do innego bardzo przystojnego młodego człowieka też Holendra. A czasem przyjeżdża stwierdzić zgon . Nacji już nie znam tego śmiertelnika (kiedyś był to blok dla 50+.d;atego dużo starych ,samotnych ludzi).
    Nie mam w tym moim miejscu do życia żadnych problemów . Sąsiad z Maroka chwali się ,że zna kilka słów polskich, inny mi śpiewa jeszcze Polska ni zginęła (Holender) a bośniaczka przynosi mi przez siebie upieczone ciasteczka.
    Koflikty i terroryści są wszędzie . W moim miejscu do życia konfliktów nie ma...Jak na razie bo przecież mamy rodzinę młodych syryjczyków, Maroko, nie wiem jacyś skośnoocy też sa.
    Bośniacy ,Białoruś Dominikana i Meksyk..
    W większości żyją jak Holendrzy ,kupują te same fast fudy albo ryby albo cokolwiek. W tych samych sklepach co ja. I wszyscy spotykamy się u Turka bo tam taniej i czasem dobrze jest się napić w Tureckiej knajpeczce obok lady ich świetnej herbaty.
    Jeżeli ktoś ogołoci bankomat to jako żywo nie jest akt terrorystyczny a bandycki.
    Jeżeli ktoś z pędzącego motoru kogoś zastrzeli to nie da się ukryc - to są porachunki gangsterskie a nie akty terrorystyczne.
    Jeżeli na basenie chłopcy w wieku 10 -12 lat okradną dziewczyny zostawiająć ich w kostiumach kąpielowych i wpadną na basen krzycząc Allach akbar to co to jest - wybryk młodzieńczy czy atak terrorystyczny.:)
    Sam jestem tutaj cudzoziemka i wiem jakie fazy przechodzi człowiek na emigracji. Od fascynacji i poznawaniu nowego po nienawiść do gospodarzy . Az zaakceptujesz, az sie przyzwyczaich i zrozumiesz. Potem już leci.
    I dlatego mam dużo życzliwości dla innych uciekinierów czy emigrantów i zrozumienia . I tu uważam ,że jednak Piotr ma rację - możemy sobie w Polsce wychować bardzo łatwo terrorystę. Smam na własnej skórze przechodziłam różne fazy i mnie było łatwiej bo jestem europejką białą ,nie chodzę w żadnym nakryciu głowy i nie przeżywałam szoku kulturowego. Nie miałąm za sobą przeżyć wojennych . A ci co teraz przybywają mają sie o wiele gorzej ...W Polsce - nie przyjmować sami przyjdą czy my ich chcemy czy nie...Przyjmowąać to z głową. Korzystając z doświadczen innych narodów. Bo nikt tej fali ludzkiej nie zatrzyma...

    OdpowiedzUsuń
  10. Renata Klosowska20 kwietnia 2017 14:15
    "możemy sobie w Polsce wychować bardzo łatwo terrorystę"
    Przepraszam uprzejmie, iz zapytam.
    A jakiego wyznania będzie ten terrorysta.Islamskiego
    Jeśli w Polsce mamy 21000 podstawówek i gimnazjów ( łącznie) oraz około 10 000 szkół średnich/razem to ponad 31000 To wymieńcie mi choć jedna bez nauki religii i księdza lub katechetki na etacie,którzy to tak jak PIS "bronią nas" przed uchodźcami odwołując się "do naszego dziedzictwa kulturowego" opartego na "tysiącleciu chrześcijaństwa"
    Nie inaczej a bardziej mocniej dzieje się w 1240 katolickich przedszkoli i szkół podstawowych,417 szkół ponadpodstawowych gdzie tez "nauczają" i kształtują "myśl światłą "Muzułmanie to terroryści"
    Mamy w Polsce 133 biskupów oraz około 28,5 księży którzy tez "dbają o linie i wychowują,przyszłe pokolenie A na jaką to wiarę? Zapytam. Co "głoszą" w 18 000 kościołów i kaplic?
    A my się boimy a my krzyczymy nie gdy chcą w Polsce postawić jakiś meczet!A ile już ich jest? Wiecie? A zagrożenie jest.Nieprawda?
    cdn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno by 28,5 tysiąca księży.
      Bije sie w piersi ,moja wina,moja wina, bo nie czytam, to co napisałem i zdarzają się literówki,powtórzenia itp błędy stylistyczne i gramatyczne.
      Czyli "Osle osle sam pisałeś a przeczytać,/by poprawić/nie umiałeś"

      Usuń
    2. Wieśku - nie wiem skąd masz te dane statystyczne, ale coś mi tu nie gra - to znaczy coś za mało tych "wielebnych" naliczyłeś. A ponadto - gdzie są zakonnicy i zakonnice i dziesiątki instytucji kościelnych i przykościelnych. Samych parafii mamy w Polsce grubo ponad 10 tysięcy, a w każdej proboszcz i wikary. No i jest jeszcze personel "cywilny" i personel na uczelniach kościelnych. Kiedyś to liczyłem - wyszło mi, ze ta "armia" liczy sobie około 50 tysięcy, ale od tego czasu - jak gdyby namnożyło się. Warto jeszcze zrobić przelicznik ile wypada "wielebnych" na jeden hektar gruntów kościelnych - tez to brzmi ciekawie.

      Usuń
    3. Sobiepan21 kwietnia 2017 08:08
      Masz rację bo opuściłem uznając, iż ich działalność ma mniejsze znaczenie na "wychowanie" przyszłych kato-terrorystów.I chyba się myliłem
      A ich liczba to ponad 23 tysiące zakonnic, i 1,5 tys.zakonników
      /a karmi się to towarzystwo z funduszy państwowych i pasie w ponad 10 tys parafii.Czyli średnio 5 sztuk na parafie/
      Pominąłem 69 szkół wyższych i uniwersytetów, oraz 50 seminariów duchownych /uznając błędnie iż tam religia ma mniejszy wpływ na indoktrynacje.Myliłem sie
      Tak jak pominąłem te setki kapelanów od Straży Pożarnej po wiezienia którzy tez "wychowują i nauczają"
      Pominąłem te wszystkie pielgrzymki,nauki i dni skupienia, urzędników państwowych gdzie im sie mówi "iz nasz religia jest najlepsza a inne to be" i rodzą terrorystów
      Pomijam "działalność"Radia "co ma" i TV "Plfam" i ich zasługi "w dziele nienawiści religijnej"
      Boimy się "wyznawców Islamu bo"pozostaje ponad 30.000." i rosną nam terroryści.
      A jakoś nie zauważamy/czy nie chcemy zauważyć/ naszych terrorystów /co to w sobotni lub niedzielny wieczór "po wysłuchaniu "napadną ,okradną,podpalą bar cudzoziemca,pobiją w pociągu lub tramwaju/bo rozmawiał po niemiecku/
      Czy to już terroryzm czy dopiero początki I czy to jest "terroryzm słuszny"
      Koncze bo i tak jestem za bardzo /jak niektórzy twierdza/antykościelny.
      Dostało mi się nawet od jednej znanej blogerki, która uznając iz atakuję kościół, wywaliła mój tekst bo zacytowałem w nim wypowiedz jednego z hierarchów na temat ostatniej miesięcznicy i ośmieliłem sie dopowiedzieć iz te "słowo boże" jak za panią matka odczytają i powtórzą we wszystkich parafiach" i tak się zrodziła i trwa "w ludzie religia" smoleńska.
      Ona znana z powiedzmy "niechęci " do "dobrej zmiany",jak ognia unika krytyki tych co "od ołtarza" głoszą nie chwałę Jezusa, ale Jarosława. I pokazania symbiozy "tronu z krzyżem"
      Takie to mamy w tej Polsce spojrzenie na "nasze prawdy"

      Usuń
  11. Właśnie o tym pisałam. Bo właśnie mamy tylu księży i biskupów i religię w szkołach i tę tam patriotów. Bo wszystko co nie po naszej myśli i trzeba zwalczyć - inny kolor skóry, chustkę z głowy ściągnąć , czadorów zabronić itd ,itp.. zwalczyc, spałować bo my tu "pany". Sfrustrowany czlowiek byle czeg osię chwyci by się bronic,swoją godność i dumę...
    Bo ci inni też mają uczucia, niejedno widzieli i mają koszmarne sny.W pewnej chwili mu jest wszystko jedno i z maczetą w pociągu zrobi "napad terrorystyczny". Bo mu zioło albo inny krystal już całkiem czerep zmuli..i jest mu wszystko jedno... Bo sobie zadał trud ,przeszedł pół Afryki ,przeplynąl przez morze i chce mieć święty spokój nareszcie. A tu nie ma spokoju...Bardzo łatwo się w takiej sytuacji zejść na ścieżkę terroryzmu.
    Sami sobie w Polsce zrobimy kuku...

    OdpowiedzUsuń
  12. Broniac nas przed uchodźcami /czytaj terroryzmem/ kościół i PIS odwołują się do "naszego dziedzictwa kulturowego" opartego oczywista na "tysiącleciu chrześcijaństwa"
    Wartość tego dziedzictwa jego humanitaryzm konfrontują z krwawymi rządami muzułmańskiego szariatu
    Słusznie prawią !Tyle ze jak zwykle nieszczerze.
    Za początek Islamu przyjmuje się rok 620 n.e jest to wiec religia młodsza od chrześcijaństwa o 620 lat
    Gdybyśmy więc założyli ,że czas kształtuje wiarę to oni dziś pod względem "dojrzałości wiary" są na poziomie chrześcijan z roku 1397
    Jacy wtedy byliśmy MY CHRZEŚCIJANIE ?
    Okrucieństwa i ekspansji na obce ziemie,mogli się od nas uczyć jak od mistrzów,chociażby z doświadczeń krucjat
    Dżihad który nas tak przeraza?"zabić wszystkich Bog swoich rozpozna" to nie hasło islamu,lecz legata papieskiego Amauryego
    Podobnie jak przekonanie o zbawieniu "za życie oddane za wiarę".
    Jaka to nasza Europa po 1397 roku była?
    Inkwizycja działała jeszcze w XIX wieku Giordano Bruno spalono w 1600 r
    To sa fakty to "nasze dziedzictwo" do którego odwołują się "nasi rządzący"
    Warto by wiec czasem ,patrząc na na zło chociażby aktów terroryzmu zadać sobie pytanie: skąd się wzięło ?
    Jeśli dojdziemy do wniosku ze zawdzięczamy je pośrednikom miedzy nami i Bogiem (jakimkolwiek by On nie był),będzie to oznaczać,ze myślimy podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. I tu masz rację, że jest to wina PO. Ta partia (jako spadkobierczyni) ma bowiem wielki wkład w ogłupianie społeczeństwa, zaczynając od reformy szkolnictwa na swą modłę. W klerykalizacji Państwa, też ma olbrzymie zasługi. Zgoda na krzyż w Sejmie, leżenie krzyżem w wykonaniu prezydenta z PO, głosowania nad uczczeniem kanonizacji JPII, doprowadziły do śmieszności, choćby modły o deszcz. I z tymi ludźmi przecież PO głosuje ręka w rękę nad likwidacją pamięci po PRL. To PO ukarała naganą Palikota i nakazała przeproszenie Rydzyka za kilka słów prawdy. Wskazując tym, kogo się boi i z kim nie chce zadzierać. To Siemoniak z PO rozpoczął czystki w wojsku, a Macierewicz tylko kontynuuje je. Razem też z PiS są wyznawcami oszustwa pod nazwą neoliberalizm. Wiedzą, że ich doktryna szkodzi większości społeczeństwa. Ale udają, że jest inaczej. To im się bardzo opłaca. Mają przecież znakomitych i zamożnych sponsorów. PiS wymyśliło 500+ i tym zamydliło oczy wielu wyborcom. PO już obiecuje więcej. Podobieństwa w tych prawicowych partiach, które nas osaczyły ładnych parę lat temu, widać też po Twoich zapatrywaniach na obcych. Prawicowe "nauki" nie poszły w las. Popatrz też jak niewiele brakowało abyś stracił emeryturę wojskową jako "peerelowski żołnierz komuch". "Oszołomstwo" tak łatwo nie przechodzi, tym bardziej przy takim poparciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jurek O.21 kwietnia 2017 09:08
      Nie zapomnij iz PO miała na łbie Konkordat, podpisany z chęcią i na klęczkach, przez Kwaśniewskiego
      Ze, wszystkie następujące po sobie kolejno rządy, jak pies do jeża podchodziły do "przejściowo powołanej"Komisji Majątkowej dojącej kraj przez 20 lat a utworzonej przez "czerwonych"
      Sięgnij wstecz i uwzględnij, co kto i kiedy utworzył i jaki balast na łeb wrzucił następcom A "prawda nas wyzwoli"

      Usuń
    2. wiesiek
      "Prawd", to my mamy bez liku. Do wyboru do koloru. I każda jest "najmojsza". I każda z nich ciągnie nas zawsze do dna. Do zatracenia.

      Usuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>