niedziela, 9 czerwca 2013

Uprzejmie donoszę 44

refleksje po 60-ce, refleksje, felieton, kuchnia, historycznie, limeryki, polityka, okiem emeryta



Informuje uprzejmie, że wraca nowe. Proponuje malutką zabawę w rozszyfrowanie kto zacz lub o kim ?.          
          W drugiej połowie lat 70. ta partia stanowiła swoisty system    polityczny, w którym ścierały się różne poglądy. Wydawało się, że dobrą drogą do demokratyzowania tamtego systemu było wstąpienie do niego.             W pochodach spotkali się weterani i młodzież, robotnicy, inteligenci, rolnicy i żołnierze, twórcy i uczeni. Wszyscy mimo różnych doświadczeń i punktów widzenia swoim udziałem potwierdzili nie tylko swój związek ze stuletnimi tradycjami robotniczej walki i pracy, ale także wspólne przekonanie, że jesteśmy w stanie (...) pokonać kryzys.
           Wielomilionowe pochody potwierdziły, że coraz szersze poparcie społeczne zdobywa linia socjalistycznej odnowy, polityka partii i władz, praktyka realizacji uchwał IX Zjazdu PZPR. 

           Oluś zawsze był krętaczem, i to małym krętaczem. Za co się brał, zawsze spierdolił. I to zjednoczenie lewicy też spierdoli.
           Jego ojcem jest płk prof. dr, zawodowy wojskowy (topograf), lewicowy publicysta, twórca CBOS oraz GFK Polonia i doradca Wojciecha Jaruzelskiego.
Łatwe ??.


Uprzejmie donoszę, że „WPROST” obrzygał Wojciecha Fibaka i wg mojej oceny niesłusznie. Nie bądźmy hipokrytami bo widzimy młode dziewczyny tulące się do staruchów i stare baby paradujące z młodymi chłopaczkami. Oczywiście zawsze mówi się, że wiek nie gra roli a między takimi związkami miłość kwitnie. To jest oczywiste – ona kocha jego młodość a on jej pieniądze lub ona patrzy /wg nowej pisowni – paczy/ w jego portfel a on paczy jak w obiekt z którym można się „pokazać”.
Jeżeli kobieta przychodzi i mówi wprost co chce mieć i na co się zgadza to następuje obraza moralności.



Uprzejmie informuję, że chyba pójdę w stronę literatury tym bardziej, że perspektywa świetlana. Kto wie a może na stare lata wleci mi na łeb jakiś literacki Nobel a koszt przedsięwzięcia to nieco ponad 20 zł. http://jak-pisac.zlotemysli.pl/ + ewent. smoking i mucha /buty mam/.
Cóż może być bardziej powalającego niż piękny, liryczny tekst w cyklu „Zapisane na chusteczkach”:
Widuję anioły sześcioskrzydłe. Ludzie mówią, że to z głodu. Ale ja nie jestem głodna. Moje ciało jest pokarmem samo w sobie i samo dla siebie. Czy ja bluźnię ? /..../
odp.......... bo ja wiem, może bluźnierstwo to nie jest ale jest pewne, że ja chusteczek używam nie do pisania a do wysmarkania nosa a w awaryjnych przypadkach do czegoś znacznie mniej wzniosłego.

Uprzejmie donoszę, że jestem zaniepokojony brakiem w przekaziorach Panprezesa Jarosława /zawsze dziewica/ i Antka policmajstra.
Pewnikiem siedzą gdzieś i wymyślają nowe fakty smoleńskie które jutro ujawnią w czasie kolejnej procesji.


Uprzejmie donoszę, że jakiś czas temu była w Opolu Czcigodna Posłanka Krystyna Pawłowicz.
Wcale mnie to nie denerwowało bo nie byłem obecny a przebywałem w o wiele przyjemniejszym miejscu. Odnotować jednak należy jej „występ”:
Posłanka zachęcała by odwiedzać biura poselskie i wytykać politykom wszystkie ich błędy. Podobnie z nauczycielami. - Jeśli jakiś nauczyciel plecie bzdury, to trzeba reagować. Iść do szkoły i reagować. Polska już jest ukradziona, a ukradną Wam jeszcze dzieci i wnuki. Nie możecie zostawiać ich w brudnych łapach Owsiaków, homofobów i innych - dodała.
- Rzucili nas na kolana. Musimy wstać i tej Polski bronić - zakończyła spotkanie Pawłowicz, po czym zebrani odśpiewali "Mazurka Dąbrowskiego".
Oczywiście w trakcie spektaklu nienawiści odbyła się modlitwa a w czasie całego spotkania obnoszono bluźnierczo figurę Matki Boskiej.

Uprzejmie donoszę, że poseł Adam Hofman powiedział..............................
A kogo obchodzi co powiedział Adam Hofman ?.














8 komentarzy:

  1. poseł Hofman mówi zawsze to samo tylko innymi słowami, jest tak p5rzewidywalny, że nudny do granic możliwości, wazelina wyazi mu uszami i aż kapie. A że to kapanie"posłu" się opłaca więc ... co nas to obchodzi
    Zgadzam się z Tobą Piotrze więc pędzę promować.
    Nie wiem, czy oglądałeś występ Olbrychskiego u Olejnik. Kropki od dawna nie oglądam ale przestawiałam kanały i mignął mi pan Daniel więc z zaciekawieniem popatrzyłam Mówił na temat Fibaka ale też ostro mówił na temat dziennikarzy. Wreszcie ktoś się ich nie boi. Kreują rzeczywitość więc politycy z nimi delikatnie jak z jajem ale Olbrychski ! jemu to lotto więc powiedział, co myśli i rozjechał przy okazji Olejnik.
    -----------------
    Piotrze - dziwna rzecz - jak wchodzę tu normalnie, ze swoich ulubionych, to strona długo się otwiera, jak wchodzę z liiil to fruuuuuuuuuuuu - i jestem tu. Przyzwyczaiłam się - jak chcę do Was to nacikam liiil , potem ranking a potem tu. Dużo szybciej. a teraz zalogowałam się w gooogle więc komentowanie mam proste :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko! Brawo za odwagę. Już kilkakroć pisałem pod adresem komentatorów, że Google nie gryzą. Chwila nieuwagi i jesteś realnym, a nie anonimowym komentatorem!

      Usuń
    2. Leszku - u mnie to nie był brak odwagi tylko brak wiedzy. Od zupełnie innych programów jestem a blogi, gooogle, fejs, to w wolnym czasie samouk ze mnie, znaczy dziecko we mgle ;o)

      Usuń
    3. No wypisz, wymaluj drugi ja!
      Auto-Cad, Inventor - to i owszem.
      Fejsa jeszcze nie do końca rozumiem. A twiter - to już masakra.
      Oczywiście na obu mam konta - inaczej nie miałbym pewności, czy w ogóle istnieję!
      Jak zaczynałem blogować, byłem zielony jak niedojrzała porzeczka. Ale przecież nie święci garnki lepią, a ja zbyt święty nie jestem, więc mi się udało!

      Usuń
  2. Drogi Piotrusiu koniecznie rób takie "prasówki". Telewizor mi niepotrzebny gdy sobie poczytam Twoje donosy :-) Wiem wszystko! Szkoda tylko, że nie dowiedziałam się co powiedział poseł Hofman. Napisałeś "kogo to obchodzi"? MNIE! Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kneź Strasznie Okrutny9 czerwca 2013 14:09

    Zastanawiam się co bym stracił, gdybym koniecznie chciał sie dowiedzieć co powidział Hoffman, Pawłowicz, Miller albo i sam Prezydent albo Premier, w poprzedni weekend? Tfu, tfu, zgiń przepadnij maro! :)
    Co do pana Wojciecha, to nie powiem, jako koneser sztuki zapewne ma gust znakomity i może być bardzo pomocny w zawieraniu tak atrakcyjnych kontaktów biznesowych - w dodatku zajmuje się tym charytatywnie, bo mu żadnych korzyści wręczyć się nie udało. Słusznie więc mu należy wyrazić uznanie - wszyscy powinni sie wzorować na nim, ot co! :P :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że tak - a niech sobie paradują stare baby (czyt. stare bejbi :-)) z młodymi chłopaczkami... bo niby dlaczego Matka Polka nie może być jednocześnie kochanicą Francuza?? Każdy ma tyle lat na ile mu konto bankowe pozwala... a skoro MIŁOŚĆ kwitnie: on kocha jej portfel, a ona jego... juwenalia - to MIŁOŚĆ im wszystko wypaczy.
    nexo45

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko To ja tu na za..tulu Europy siedzę.straszą powodziami ewakuacja i wszystkiego najlepszego a Antek sie byczy.To on już pozostał przy teorii kolejnych trzech wybuchów/no jak nie jak tak/ czy jakieś doszły Wracam do kraju i wlazę z butami w Onet by się dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>