sobota, 16 stycznia 2021

DEJA VU




 GDAŃSK-OPOLE  -  Rok X  -  Nr 04 (1270)




       Urodziłem się w przedostatnim roku II Wojny światowej. Niby nic wielkiego bo każdy kiedyś się urodził. Moje lata upoważniają mnie do skrótowej wersji własnego życiorysu wraz z końcowym refleksyjnym posumowanie.
       Bez mojej wiedzy, zgody i świadomości urodziłem się w Katowicach /wówczas Katowitz/ jako obywatel III Rzeszy.




Za niespełna 2 lata dalej bez mojej /właściwie rodziców/ zgody i świadomości zostałem obywatelem Polski i wiele lat później bez mojej zgody i świadomości stałem się mieszkańcem Stalinogrodu jak również odbyło się w tył na lewo bez mojej zgody i świadomości powracając do miejsca urodzenia czyli Katowic.

Losy dla mojej rodziny nie były zbyt łaskawe i być może z tamtych czasów wziął się mój szacunek do chleba naszego powszedniego, rodziny, pracy i wykluczeniu ludzi którzy stosowali metodę obywatelskiego donosu /taki osobnik wtedy był nazywany po prostu kapusiem/. Wystrzegano się funkcjonariuszy w niebieskich mundurkach zwanymi MO i ZOMO z których ci ostatni zrzucili mundurki i dziś nazywają się BOA.


ZOMOwiec a.d. 2020

       Moja Śląska rodzina zamknęła się w sobie gdyż byliśmy już wtedy gorszego sortu i wiadomej opcji i płaciliśmy daninę na rzecz Polski Demokratycznej z wszech miar uwielbiającej pokój nawet między narodami i to wraz z narodami Kraju Rad i Enerde.
       W końcu obóz państw socjalistycznych poległ pod własnym ciężarem i sprawami w tamtejszej gospodarce nie do rozwiązania jak np. sznurek do snopowiązałek czy papier toaletowy. Nie pomogła częściowa Gierkowa reanimacja ani próba wzięcia narodu za mordę ogłaszając stan wojenny.
       Byłem pewny, że zgodnie z zasadą co było a nie jest nie pisze się w rejestr i można otrzepać kurz bitewny zarządzając powrót Polski do Europy.


Czy ktoś może rozpoznaje tych osobników łamiących prawo ?.

      Czerwiec 1989 roku był cezurą i startem w nowe czasy dla nowych pokoleń. NATO, Unia Europejska i wyobraźni mi nie stało, że nadejdą czasy w których rządzący nawiążą niemal wprost do mrocznych czasów komuny. „Oni” też kradli ale dzisiejsi złodzieje chcieli to usankcjonować w formie ustawy. „Tamci” też obsadzali stanowiska swoimi a dzisiejsza grupa przestępcza skasowała tylko służbę cywilną. „Czerwoni” obsadzali stanowiska polityczno-gospodarcze poprzez komitety PZPR a nuworysze poprzez Jarosława Kaczyńskiego /zawsze dziewica/ mieniącego się zbawcą narodu.

DEJA YU, NICHTS NEUES, NOTHING NEW

Dopadła mnie refleksja której kilkadziesiąt lat temu nie można było przewidzieć:
   1. Jesteśmy znowu pariasem Europy z którym liczy się jedynie dyktator małego europejskiego kraju.
   2. Mamy nowego super przyjaciela, który nawet zafundował nam ruch pseudo-bezwizowy a którego samoloty F-16 stoją bezużytecznie na lotniskach, o patriotach możemy zapomnieć a F-35 sobie namalować /a właściwie po jaką cholerę one nam potrzebne ?/.
   3. Rośnie w siłę armia płaskoziemców i super-idiotów, którzy są doskonałą pożywką dla twórców memów.

(przykład super wypowiedzi pana /z oczywistej, wiodącej partii/ który tak skomentował podwyżkę cen benzyny: Cena benzyny nie wszędzie zdrożeje a tylko na stacjach benzynowych)


Przykładów każdy może sobie dośpiewać bez liku.

Mam nadzieję, że jestem defetystą, bo z historycznego punktu widzenia można dojść do nieciekawego wniosku. Polska znów traci zdolność utrzymania własnej suwerenności i robi się wrzodem Europy.

ps.
Bieżączka:




 
 

 









4 komentarze:

  1. Przeczytałam, zamyśliłem się i zrobiło mi się bardzo, bardzo smutno... :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl o naszych dzieciach, wnukach. To oni maja przerąbane i będa sie zastanawiali co ci nasi antenaci porobili ?.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pomyśl o naszych dzieciach, wnukach. To oni maja przerąbane"
    Pelna zgoda, ale dotyczy tylko nieletnich, nie mających głosu!
    Choć już nasza dzielna Policja"poucza" 14 latków, o niestosowności mieszania się do polityki, oskarżając ich niekiedy o "sprawcze przywództwo".
    Tych /czy te dzieci/ z 18 tka lub powyżej mam gdzieś!Bo to oni sami sobie wykuwają i przyniosą "taki los"
    Bo im powiewa i wisi kalafiorem, to co tu i teraz w Polsce wyprawia!!
    Myślą, będzie źle to wyjedziemy, lub pomoc uzyskamy, za granicami!
    Nie przypuszczając nawet, iż do zamknięcia granic wystarczy byle pretekst, byle rozkaz.
    Pod nawet najgłupszym pretekstem.I dupa blada.
    Pozostaje "zielona granica"a na niej doskonale działająca /i wyposażona za pieniądze Unii/ a niewidoczna Straż Graniczna.I podwójna dupa blada, bo połączona z pierdlem
    18 latkowie i wyżej tez nasze dzieci i to ukochane sami sobie wykuwają swój los. Bo mogli iść do urn bo mogli przekonać swoich rodziców /którzy je nad życie kochają/.
    Bo mogli przekonać swoje babcie i dziadków którzy je kochają podobno, jeszcze bardziej.W ostateczności zabrać im dowody.Nie chciało się d..dy ruszyć no to maja.
    Tych co orgazmu dostają na samą myśl, że dostaną kolejne 500 + i z drżeniem serc czekają, na obiecane 13 i 14 emerytury nie przekonam !
    Przekonać ich może jedynie paragon kasowy i wygląd koszyka supermarketu.
    Ile te "marności:" stałe się warte i co to znaczy inflacja.
    Moze? Albowiem wprowadzony do obiegu, nowy banknot 500 złotowy, nic im nie mówi, a nawet obiecane 1000 zł w jednym banknocie tez nie.
    Tych co powiadają iz cena benzyny ich nie dotyczy, bo nie posiadają samochodu ,tych co powiadają iz "opłata cukrowa tez nie' bo od zawsze nie słodzą herbaty,tych co podwyżka cen prądu tez nie dotyczy tez nie, bo zakupili energooszczędne żarówki a sprzęty maja w modnym dziś A ++++ itd itp podobnych myślicieli tez nie przekonasz, bo widać iż ze szkoły nic nie wynieśli i nic nie zapamiętali.A starych uczyć ?Daremny trud
    Pozostają słowa poety "Chcieliście to macie.Skumbrie w tomacie"
    I nadzieja Ja sobie radę dam.Bywało gorzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku, podwyżka cen benzyny nie dotyczy też blondynek.
      One jak wiadomo, zawsze tankują za 50 zł.

      Usuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>