poniedziałek, 11 grudnia 2017

MATEUSZ EWANGELISTA

GDAŃSK-OPOLE  -  Rok VI  -  Nr 112 (991)






TW Wolfgang w dalszym ciągu jest ambasadorem !.



               Obyś żył w ciekawych czasach ziszcza się co do joty i nie wiadomo czy bardziej śmieszno czy straszno. Obawiam się, że jednak straszno chociaż w Morawieckim jest jakaś nadzieja, że nie zdąży wszystkiego zepsuć bo w końcu był doradcą Donalda Tuska. Widać, że na finansach w PIS zna się Bierecki ale od już się obłowił. Pamiętacie jak PIS przyjął z otwartymi rękami Zytę /Wróóóććć/ Gilowską. Może po cichutku podsunąć Jarosławowi Kaczyńskiemu /zawsze dziewica/ NP. Andrzeja Olechowskiego w zamian beznadziejnego Waszczykowskiego, chociaż wątpię aby człowiek honoru dał się wrobić w stanowisko z rąk Kaczyńskiego.

         Ciekaw jestem rechrystianizacji Europy przez Mateusza Ewangelistę. On chyba już wie, że bez cudu boskiego i chrześcijańskiej wiary jego własne mrzonki gospodarcze można zaliczyć do literatury science fiction. Tylko jak to zrobić aby urzędnicy europejscy uwierzyli, że mamy w Polsce Matkę Boską, Polska zawierzona Chrystusowi a naród uwielbia otaczać granice różańcami.

Na dobry początek Mateusz Ewangelista pozwolił sobie na wywiad w którym stwierdził wyższość sprawiedliwości nad prawem stanowionym. Wnioski dla nas są budujące bo już prawa nie trzeba przestrzegać wystarczy, że się jest samą sprawiedliwością.

          Jesteśmy po expose prezydenta RP. Po raz ostatni nazwałem Adriana prezydentem. Expose było nikczemne i kłamliwe a dłuższy komentarz pominę gdyż mogą je czytać młodociani przed 22.oo.

          Mamy za sobą kolejna „modlitwę” smoleńską, która już raczej budzi politowanie niż złość.
         
           Dziś zaprzysiężenie pseudo nowego rządu tzn. nowych wykonawców rozkazów prezesa Jarosława Kaczyńskiego /zawsze dziewica/ i budowa kolejnych kilometrów metalowych płotów i dalsze wysyłanie tysięcy policjantów do ochrony rządzących przed suwerenem.



ps.

W ostatnich tygodniach stały się bardzo modne artykuły z „Tygodnika Przeglądu” i „Gazeta.pl” nakłaniające Platformę Obywatelską do samobiczowania oraz na wyznawaniu swoich win z czasów swoich rządów. Ludzie muszą od opozycji usłyszeć: "Mieliście rację, że głosowaliście na PiS"

           Moja odpowiedź brzmi NIE !!.


Dobrym i adekwatnym porównaniem działania państwa jest każde, nasze gospodarstwo domowe z rodziną wielopokoleniową oraz z tymi którzy wchodzą w życie i tych którzy już swoje wypracowali.
Moim zdaniem Platforma Obywatelska nie prowadziła polityki wariackiej a w miarę zrównoważoną. Poza tym zrównoważeniem pozostały grupy społeczne oraz grupy które nie umiały lub nie chciały się znaleźć w nowej sytuacji. Najgorszą grupą są ci którzy posiadają jedyny odruch to wyciąganie ręki do państwa czyli w rzeczywistości do sięgania do naszych kieszeni po złotówki przez nas wypracowane. Ta tzw wrażliwość społeczna przybiera karykaturalne rozmiary. Nie trudno w rekordowym tempie zadłużać państwo i jak wielkie panisko dać 500+.
Dylematy były są i będą jak to w rodzinie bywa.






28 komentarzy:

  1. Nie masz racji Piotrze, bo w naszym, jakże opiekuńczym i cudownym państwie, klasę średnią od bezdomności dzieli trzy raty kredytu albo podobne zadłużenie w ZUS. Cokolwiek by nie mówić, to Platforma z tym nic nie zrobiła, że przypomnę ci kwestie podniesienia VAT na 23 %, co miało być przejściowe, a stało się na zawsze.
    Co do tego "wyciągania ręki", to pamiętam jak Balcerowicz powiedział, że kwota wolna od podatku na wszystkie dzieci jest żądaniem wygórowanym, bo państwa na to nie stać (jakby rodzinę kiedykolwiek było stać na zapłacenie)i podał kwotę (chyba 1,5 mld zł?), z której wynikało ze akurat rodziny wielodzietne po prostu zarabiają relatywnie dużo. Jasne, przecież z czegoś te dzieci utrzymać muszą, prawda? A jakiś czas później pan Schetyna wygłosił, że DWA MILIARDY TO SĄ GROSZE!!!! Teraz uważaj, ulga w podatku dla ludzi uczciwie pracujących to jest dla państwa za dużo a ta sama kwota wydana na wojnę w Afganistanie to drobiażdżek! Oczywiste jest, że 500+ to jest typowe rozdawnictwo, ale jakoś Twoi ulubieńcy niczego nie stworzyli, żeby ludziom potrzebującym ulżyć, przynajmniej o tyle, żeby ich ze skóry nie obdzierać.
    I bez złudzeń, że beneficjenci liczą na to że to rozdawnictwo potrawa długo - oni liczą tylko na chwilowy oddech od życiowej masakry. A wiesz na co poszło owe 500+ na ogół? NA ODDŁUŻENIE!!! Głównie na spłatę długów i poprawę wiarygodności kredytowej na przyszłość. Tak ten platfotrmiany dobrobyt wyglądał!
    Ci teraz też specjalnie nie budzą nadziei, ani nie pozostawiają złudzeń, te 500+ ktoś musi sfinansować. I ci opluwani tu beneficjenci o tym doskonale wiedzą, to nie są tumany, jak tu ich określacie, ani patologia. To rozsądni ludzie, tylko że wyboru specjalnie nie mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreptak Zenon11 grudnia 2017 18:08
      Moja Babcia powiadała kiedyś"tak krawiec kraje jak mu materiału staje"porównujesz tamtejsze wczoraj z dzisiejszym dzisiaj.Kładąc równość w sytuacjach gospodarczych Europy wtedy i dzis.Podobno wtedy był kryzys.
      A tak miedzy nami to co rozdawane jest dziś wypracowane zostało wtedy a brane dziś z naszych kieszeni
      Majowie powiadali "Zyj jakbyś miał umrzeć jutro gospodarz jakbyś miał żyć wiecznie"
      No i ci z pis wybrali to pierwsze

      Usuń
    2. Dreptaczku – byłbym srodze zawiedziony gdybys nie wykorzystał okazji i nie wskoczył na schaby Platformie Obywatelskiej.
      Moja odpowiedź już zawarł w.i.e.s.i.e.k w "tak krawiec kraje jak mu materiału staje". Ciągle zapominamy, że jesteśmy krajem na dorobku ale niektórzy chcą „walić” na skróty. Pierwszy był Gierek a teraz jest rząd PIS. 500+ nie wzięlo się z naszego dobrobytu tylko z pozyczonych pieniędzy.
      Piszesz Waść, że „A wiesz na co poszło owe 500+ na ogół? NA ODDŁUŻENIE!!!” . Wg moich informacji najwiekszy boom związany z 500+ miały komisy samochodowy z tanimi samochodami na raty.
      Zenku – porównywanie Afganistanu do do ulgi podatkowej jest zupełnym nieporozumienie.
      ......a tak w ogóle to jesteś podpuszczacz bo ja wcale nie o tym chciałem pisać a o :
      Załóżmy że obywatel X ma 200 zł.- do wydania. Pierwszy kupuje sobie kalesony, koszulę i bielizne dla zony, drugi dwa worki cementu cegły i buduje w piwnicy ściankę działową, trzeci zabiera zone na kolacje przy świecach. Ocena celowości wydatków może być różna a „beneficjenci o tym doskonale wiedzą, to nie są tumany, jak tu ich określacie, ani patologia”.
      Moja teza brzmi – wydawaj dla przyszłości, nie dla siebie i Twoich dzieci ale dla wnuków i pamietaj, że będziesz miał na karku wielu niezadowolonych i zawiedzionych. Rozdawnictwo jest dobre do wygrania wyborów.

      Usuń
    3. Nie doczytałeś Piotrze, a szkoda. :) Też nie jestem za rozdawnictwem, ale jak nie ma co do gara włożyć, to nie w głowie budowanie ściany w piwnicy, a o tym mówimy. Natomiast na poziomie państwa wygląda to bardziej przekonująco, aczkolwiek dobry hodowca wie, że owce się strzyże, a nie obdziera ze skóry, a żeby zyskać więcej wełny, to lepiej zadbać o pastwiska i kondycje stada, nie mówiąc o jego liczebności. Tymczasem nasi (jakże przewidujący rządzący)nie dość, że umiaru nie zachowali, to jeszcze radośnie pozwolili części stada wymaszerować na obce pastwiska, gdzie tak się owieczkom spodobało, że nie ma co mówić o powrocie.
      Jak pamiętam, przy okazji tego nieszczęsnego VAT-u głosiłeś konieczność jego podniesienia, a nic nie wspominałeś o oszczędnościach i takich rzeczywiście nie było, za to był wzrost wydatków i nic go do tej pory nie zatrzymało. To jest chyba jedyny stały element w naszej polityce?

      A, jeszcze jedno. Nie powołuj się proszę na autorytet niejakiego Wieśka, który jak pamiętasz zapewne, zasłużył się wieloma niewybrednymi tekstami uwłaczającymi przyzwoitości i godności, w tym w stosunku do mnie i mojej rodziny.Czytanie tekstów tego człowieka nie interesuje mnie i omijam jego komentarze z daleka. Mam o nim tak złe zdanie, że gorsze chyba być nie może. Niestety, żeby stwierdzić, że to on, muszę rzucić okiem przynajmniej na nagłówek, co robię z duża przykrością ale trudno, przecież nie mogę milczeć tylko dlatego, że tu bywa taki typ.

      Usuń
    4. 1. Nie musze niczego doczytywać bo Twoje poglądy znam i tak jak Jurek O alternatywy tez nie masz.
      2. "Jak pamiętam, przy okazji tego nieszczęsnego VAT-u głosiłeś konieczność jego podniesienia",/.../ - ja tego nie pamiętam. Albo Tobie albo mnie jest potrzebny Bilobil
      3. Nikt nie karze Ci czytać czyiś komentarzy ale pozwolisz, ża ja się będe powolywał i cytował kogo chcę

      Usuń
    5. Brak alternatywy oznacza tu, że prawda, uczciwość, wiara, zdrowy rozsądek, a nawet zapisy Konstytucji i inne podobnie niepotrzebne w/g pseudoliberałów z POPiS pierdoły, też ugrzęzły w tej czarnej dupie.

      Usuń
    6. Niestety moje poglądy znasz tylko o tyle, o ile musisz bronic PO, bo jakoś nie przyjmujesz do wiadomości, że to partia przegrana, zgrana i zmurszała - nic nie zmienili w postępowaniu, żadnych wniosków, poza takim, że nie ma alternatywy. To ostatnie to akurat prawda, ale tej alternatywy nie ma także z ich powodu. A ja zmienię zdanie, gdy zobaczę, że to ugrupowanie się zmieniło i zmienia na lepsze. Że daje jakąś perspektywę zreformowania się i reformowania kraju, ale w kierunku praw i wolności, a nie kolejnego zagrabiania państwa. A na razie to jest zwykły handel miejscami na listach i dogadywanie się w sprawie wystawianych kandydatów pomiędzy nimi, a Nowoczesną. No to rzeczywiście zmiana - o tym że warto by poszukać prawdziwego fachowca z autorytetem to w obu partiach cisza. O tym, że są ludzie spoza partyjnych układów, też cisza - oni się nie "posuną" ani na centymetr, żeby wpuścić odrobinę świeżego powietrza pomiędzy siebie, oni tylko grabić potrafią i do tego ten system tworzyli. Im się podoba układ wyborczy, gdzie przechodzą dwie-trzy osoby z najsilniejszych ugrupowań, bo mają wtedy gwarantowane synekury i pozycję. Szkoda gadać, dla mnie ta partia jest zdegenerowana i skończona.

      Usuń
    7. Gdybym Cie nie znał to pomyślałbym, że jesteś zdeklarowanym PIS-owcem. PO jest be i koniec, nie ma o czym dyskutować.
      Nie bardzo akceptujesz układy partyjne, które czy Ci sie podoba czy nie są podstawą naszej demokracji. Bez parti politycznych to jest pajdo lub ochlokracja.
      "Warto poszukać prawdziwego fachowca z autorytetem...". Znasz może takiego ?.
      "oni tylko grabić potrafią....." - gratuluję przenikliwości a przede wszystkim generalizacji.
      A może Ci żal, że oni grabią a Ty nie ?.
      jestem złosliwiec co ?.

      Usuń
    8. Nawet nie Piotrze, właśnie popłaciłem parę rzeczy, w tym ZUS i rozglądam się co by to zagrabić, bo jestem goły i wesoły. Gdybym miał pójść w karierę polityczną, to pewnie bym już był bardzo wysoko, bo różni chcieli mnie zwerbować - od lewa do prawa - taki uniwersalny byłem!!!! :D :D :D
      Ale czasami to zazdroszczę jednak tym co dali się w to wciągnąć, oni nawet wylatując ze stanowiska zyskują! Z drugiej strony, część z moich kolegów już nie żyje, bo to kosztowna zabawa - trzeba nie mieć nerwów i sumienia - inaczej ciśnienie, alkohol, prochy i szybki koniec.
      A schemat, jeżeli nie jesteś za PO, to jesteś za PiS znam. A jeżeli nie PO i PiS to na pewno lewica! :)

      Usuń
    9. Też miałem okazje na kawałek politycznego chlebka ale coś mnie swędziały plecy i dziś nie muszę się niczego wstydzić. Dziś staram się być uważnym obserwatorem i tylko tyle.
      Nie PIS nie PO tzn. lewica ?. Jak na razie sama lewica sie wykończyła. Borowski, Olejniczak, Kalisz czy nawet Kwach to ludzie z sensem ale inni ich caps za nogi i w dół.
      Pozdro

      Usuń
    10. Zwracam się do Ciebie Piotrze, tylko jako do autora posta. Nie musisz odpowiadać, bo mi też (jak Tobie) na tym nie zależy.
      Problemem (a może nie) dla nas jest dzisiejszy ogląd świata, a w szczególności Polski, w kolorach czarno białych. Zły socjalizm, wspaniały kapitalizm. Biedny, to nierób, bogaty, to zaradny, pracowity i szlachetny człowiek. Lewak, to ch...j, "komuch" i zdrajca, zaś prawak, faszysta, narodowiec, to wzór patrioty itd. Każde wspomnienie o sprawiedliwości, Tobie kojarzy się jednoznacznie z rozdawnictwem i komuną. Nie widzę podstaw, ani sensu w tym aby popierać "przedsiębiorców", którzy nie płacą swoim pracownikom. Ty wraz z tymi niby liberałami, będziesz popierał tezę, że przecież ten wyzyskiwacz musi się rozwijać i mieć pieniądze. Nawet nie zająkniesz się, że ci wyzyskiwani ludzie, również. Skoro nie ma wystarczającego zasobu gotówki na start firmy, to nie widzę żadnego uzasadnienia, aby zaczynał w ogóle. W takim wypadku, to jest tylko cwaniactwo i oszustwo. A tak się działo i dzieje w Polsce w większości firemek, które jednak były i są pod ochroną państwa. Kto się nie załapał, niech zdycha. Albo niech wyjedzie, zmieni pracę, weźmie kredyt? A czy na pewno pamiętamy o zapisach Konstytucji, że jesteśmy "...równi w prawach i w powinnościach wobec dobra wspólnego - Polski", czy pamiętamy o " poszanowaniu wolności i sprawiedliwości, współdziałaniu władz, dialogu społecznym..."? Czy pamiętamy o naszym, "Narodu" wezwaniu do "Wszystkich" (chyba bez wyjątków?), "... którzy dla dobra Trzeciej Rzeczypospolitej tę Konstytucję będą stosowali...aby czynili to, dbając o zachowanie przyrodzonej godności człowieka, jego prawa do wolności i obowiązku solidarności z innymi..."? Czy tak było i jest? I czy na pewno? Ale to przecież "lewacka konstytucja", którą chcą prawaki zmienić. Jesteś za? O moim "oglądzie", pisałem nieraz.

      Usuń
  2. Możliwe,możliwe iz on jest "ewangelistą" stad ma jakaś tam taryfę ulgową
    Przecież przy tych wszystkich przysięgach /a mam tu na mysli akurat oglądanie zaprzysiężenie"nowego rzadu/"stania na straży Konstytucji"Okraszone dodatkowym "Tak mi dopomóż Bóg" a widocznymi jak na dłoni czynami.
    Dobry Bóg w obliczu jawnego krzywoprzysięstwa, powinien albo strzelić piorunem w to towarzystwo, albo przynajmniej spuścić nogę i kopnąć.A tu nic cholera tylko zsyła kolejna plagę egipska na "suwrena" stosując jak zwykle odpowiedzialność zbiorową.
    Dla ateistów pozostaje przekonanie "Boga nie mma" a jeśli już jest, to nie jest rozumny i miłosierny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem ekonomista,nie jestem analitykiem rynkowym nie sledze gospodarki światowej,na moje ręce nie przychodzą raporty służb jawnych tajnych i ambasadorów pełnomocnych.Nie mam na zapleczu całego sztabu analityków i podpowiadaczy typu"na co sobie możemy pozwolić" by przyszłe pokolenia nas nie przeklinały lub bysmy nie skończyli jak Grecja.
    Patrze tu i teraz śledząc ten otaczający nas mikrokosmos i dochodzę do przekonania iz błędem jest rozdawanie pieniędzy za nic, za bezdurno bo to jest "hodowla świerszczy muzykantów" na szeroka skale .Dali to rzucam robotę bo w robocie miałam mniej,Emerytura a to sie zobaczy czy dozyje a jak by co to znów dadzą.I 80 tys miejsc pracy porzucono i kombinatoryka Maz za granica to i tam sie weźmie,ect.
    /A cwaniaczki np dilerzy samochodowi juz pytają "dostajesz 500 weź samochod na raty a my to będziemy dostawać "z urzędu"No i pod blokiem stoi juz takich 3 nowki Stója bo do jazdy potrzeba benzyny/
    Dla mnie zbawiennym i właściwym było by zamiast tych 300 darmowe żłobki czy przedszkola,dożywianie w szkołach lub np odpis w rozliczeniach podatkowych Niech będzie po 500 zł na kazde.Kolonie dla dzieci i bezpłatne zielone szkoły czy zimowiska ect.ect Moze to bledną diagnoza,moze to nie tak tylko dlaczego widzę taki wysyp "świerszczy muzykantów"Mamunie siedzące w "ogródkach piwnych"patrzące jak obok bawią sie ich pociechy.Bog dał a PIS dołożył po pincet I jakoś to leci.Byle do wiosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku - kilka razy pisałem aby ktoś mądry policzył czy 500+ nie zrównoważyło by darmowej opieki i utrzymania w żłobkach i przedszkolach oraz darmowe podręczniki /które juz były/ i dożywianie szkolne. To byłoby działania na rzecz zwiększenia populacji.

      Usuń
    2. Wobec tego- czemu PO przez dwie kadencje nawet nie próbowała tego dokonać?

      Usuń
    3. Nadkrólik U. - Podejrzewam, że jest to zadanie prawie nierozwiązywalne. To co zrobiło PIS jest spektakularne a to czego nie zrobiła PO jest .......w miarę rozsądne.
      Przykład - stac mnie na zakup i częściowe kredytowanie nowego samochodu średniej klasy. Nie kupie bo jak by cos sie w rodzinie stało to nie mam żadnego zabezpieczenia.
      Dzis juz wiemy, że wiele rzeczy jest na kredyt a deficyt może sie zwiekszyć do ok. 45 mld zł.
      Nie chce myslec jak to wszystko sie rozleci. W PRL-u tez tak myślano, że można się zadłużac bez końca i zostalimy z octem i musztarda na polkach.
      Przez kryzys lat 2000 przeleźliśmy bo - państwo sknera miało skitrany grosz na czarną godzinę.
      Dzis trwa rozdawnictwo nie tylko po uważaniu ale przede wszystkim po znajomości.
      Szkoda, że PO tego nie zrobiła bo PIS nie miałby czym płacić za usługi polityczne.

      Usuń
  4. Piotrze, nie sądzę, by w Morawieckim była jakaś nadzieja, bo podobnie jak w wypadku Szydło, nawet nie stworzono pozorów, że ma jakiś wpływ na skład rządu- musiał ten kał przyjąć w pełnym składzie.
    Lud udowodnił, że jest ciemny, więc jest trochę prawdy w tym, że jedynie mówienie tego, co lud chciałby usłyszeć, daje szanse na rządzenie. Natomiast ja miałbym w dupie rządzenie, jeżeli jego założenia gospodarcze prowadzą do katastrofy- jeśli ma ona nastąpić, to niech jasne będzie, że to PiS było za sterami, tak jak tego suweren- idiota sobie życzył. Nie uszczęśliwisz narodu na siłę- chcą być niewolnikami, siusiak z nimi. Uciekają lekarze, uciekną i inżynierowie i każdy, kto nie jest zbyt mocno przywiązany do Grajdołkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, znowu świetnie. Znowu z wiarą i z pełnym przekonaniem (?). Znowu nie mam szansy na zgodę całkowitą. ;) Piszesz,"...chociaż w Morawieckim jest jakaś nadzieja, że nie zdąży wszystkiego zepsuć bo w końcu był doradcą Donalda Tuska.". To gratuluję doboru doradcy. Tusk umoczył, a doradca został premierem. Fajnie. Tym bardziej, że jak napisałeś o Morawieckim: "...On chyba już wie, że bez cudu boskiego i chrześcijańskiej wiary jego własne mrzonki gospodarcze można zaliczyć do literatury science fiction.". Albo albo, Piotr. Najbardziej wku...a mnie takie pieprzenie: "...Poza tym zrównoważeniem pozostały grupy społeczne oraz grupy które nie umiały lub nie chciały się znaleźć w nowej sytuacji...". "Nie trudno w rekordowym tempie zadłużać państwo i jak wielkie panisko dać 500+". Dalej już nie będę cytował, bo .... . Zapominasz jednak, że te 500+ biorą też, bez zażenowania, te paniska z POPiS, które nas zadłużyły aż do niewypłacalności. I które wmawiały na okrągło, że praca na czarno i za darmo (albo jedno i drugie), uszlachetnia. I to w imię Boga, co w każdej TV do dzisiaj widać. K... tylko widać.
    Ty się na mnie wkurzasz, albo nie słuchasz. Co na jedno wychodzi, bo i tak dyskusji nie podejmujesz, ale niechcący za każdym razem przyznajesz mi rację, że należy to całe towarzycho pogonić z lasu. Nawracał Cię nie będę, bo tak po prawdzie nie mam ani dla Ciebie, ani dla siebie żadnej alternatywy. Proponuję cały czas, aby jednak otworzyć oczy i odważnie stwierdzić, że POPiS władował nas i jakoś tam siebie z wyborcami, w czarną czeluść dupy. Co sam, może niechcący, jednak przyznajesz swoimi postami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnosnie 500+ nie nadymał bym sie że biora wszyscy. Słyszałem taka wypowiedź i nie wiem czy jest prawdziwa. Zatrudnienie armii ludzi którzy by weryfikowali dochody kosztowałó by więcej niz 500+ na każde drugie i dalsze dziecko.
      Jeżeli nie masz żadnej alternatywy to nie mam zamiaru z Toba dyskutować.

      Usuń
    2. Masz rację, że nie warto dyskutować o "rodzinie", jak to patetycznie nazwałeś. Bo po co, gdy Ty jesteś zadowolony, że "Poza tym zrównoważeniem pozostały grupy społeczne oraz grupy które nie umiały lub nie chciały się znaleźć w nowej sytuacji."? Czyli 3/4 rodziny. Można i tak.

      Usuń
  6. Ja z taka nieśmiałością zapytam
    Gdy partnerzy zasiadający do rozgrywki szachowej zamienia /przy obopólnej zgodzie i zgodzie sędziego/
    miejsce jednego tylko piona,pozostawiając bez zmian,zasady gry To dalej jest to ta sama gra w szachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Was czytam, czytam i jest mi coraz gorzej. PO może i nie była najcudowniejsza ale tak po chamsku nie rządziła. Jednak . Takich emocji jak teraz to w Polsce dawno nie było. Ciekawe co będą mówić o jutrzejszej rocznicy. Pewnie dowiem się jakiś cudów niewidów znowu.
    Osobiście szkoda mi lewicy. Poniewaz mają jedyny program dla mnie do przyjęcia. I podstawowy - faktyczny rozdział państwa od kościoła ( co Kwachowi odbiło, że podpisał konkordat ,tego nie jestem w stanie zrozumieć. Jedyne wyjaśnienie ,to ,że wtedy jeszcze żył Jan Paweł i Polska kompletnie zgłupiała na jego temat,a teraz ma w głebokim poważaniu słowa Papieża,szczególnie Rydzyk)
    W głowie mi się nie mieści jak społeczeństwo mogło tak zgłupieć i tak dać się ogłupić przez panów w sukienkach . Morawiecki mnie nie przekonuje - następna przystawka wielkiego guru,zawsze dziewica. Co to znaczy ewangelizacja Europy ? Kompletnie ich porąbało czy co?.
    Europa pozostanie laicka w większości . Spokojna głowa. Już jeden naród wybrany mamy na ziemi. Czy musimy z nim konkurować? Może lepiej by nm wyszło na zdrowie gdybyśmy wzięłi z tego narodu wybranego przykład (w końcu jego przedstawiciele zebrali najwięćej nagród Nobla we wszystkich dziedzinach) i jak wiadomo - najlepiej potrafią liczyć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata Klosowska12 grudnia 2017 12:00
      Co Cie dziwi.Na "rechrystianizacje Europy i Świata"płacimy juz dawno Albowiem nasze MSZ uznało ze Misje Katolickie spełniają taka sama role jak ambasady i ambasadorzy wiec i ich dotuje
      Tu masz więcej
      http://natemat.pl/100229,ile-polskie-panstwo-wydaje-na-kosciol-posel-artur-debski-ujawnia-ministerialne-dane

      Usuń
  8. Ja też jestem/byłam wyborcą PO. Nie bezkrytycznym, widziałam błędy, niemniej uważam, że porównania między tym, jak rządziła Platforma a tym, jak rządzi PiS nie ma żadnego i wszystkim nam się bolesną czkawką pisowskie rządy odbiją. Także tym, którzy teraz zachwycają się aktualną sytuacją w kraju,może nawet im przede wszystkim...
    Czytam dość regularnie notki i dyskusje. Nie czuję się na siłach, aby dołączyć do dyskutantów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rocznica stanu wojennego I na ulicach Warszawy pojawili się rekonstruktorzy
    https://pbs.twimg.com/ext_tw_video_thumb/940656875888136192/pu/img/ynQgwyBhc1FhSBzX.jpg
    Co prawda organizatorzy nie zadbali o szczegóły w strojach Milicji ale nastrój tu był ważny

    OdpowiedzUsuń
  10. A ty co "sobiepanie" na kon nie siadasz za szable nie chwytasz Gdy tyle sie dzieje,A to nam broszkę "wystrychnęli na dudka czy wyd-utkali na strychu' a to nam wyprawy krzyżowe byli banksterzy szykują a Ty wzorem Kiemliczów zaszyłeś sie w odstępach i nie ma kto prac.
    Chłopcy jak widzisz naciskają na hamulce i wena ich odpuściła.Byc moze jeden z nich czeka dalej i pokornie na list który wysmażył.
    Zaczynaja sie zas panoszyć ci co sami siebie herbowymi nazywają jacyś 'od prostaty ,apostaci czy juz nawet sygnaliści.I blog z bojowego stał sie "pantoflowaty" a moze "panfletowaty"Kto wie
    Ty saz zaszywszy sie w odstępy co porabiasz .nalewki na krucjaty szykujesz,nabożne i pobożne sztandary osadzasz czy drakwie i szarpie do przyszłej walki rychtujesz.
    Jednym słowem dałeś nogę co w wojsku nazywa sie dezercja a "towarzystwo"oblałeś ciepłym moczem.
    Okopałeś sie w okopach sw Trójcy i czekasz na wynik meczu"My oni?"
    W internet niz zaglądasz a z tv to jedyne słuszne oglądasz?No to masz zdrowie Czego Tobie i Rodzinie zycze.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ten komunikat Panowie znają ? Czy Was tez to dotyczy
    http://przyjaciele-z-onetu.blog.onet.pl/files/2017/12/blog.gif

    OdpowiedzUsuń
  12. Piśki, peowce, kukiziory,
    Petruki, rydziuki i korwinmikkory,
    Mohercie, lewicje i prawiczki,
    Feministuśki i sodaliczki,
    Gminni prorocy, miastowe gizdy ,
    Śledziennikarze i żurnalglisty,
    Wieczni wszechpolscy pozoranci -
    Bodnijcie wy mnie wszyscy w kancik!!!

    Pardon, w ostatnim wersie nieco mi się porypało! Miało być: "Wesołych Świąt!".

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>