środa, 1 kwietnia 2015

Kurier Żarski








fot. Mariusz Kapała

                         Truizmem jest stwierdzenie, że życie zaskakuje co ostatnio nam tzn. Leszkowi i mnie się zdarzyło.

Gazeta Lubuska podjęła się wydawania w soboty dodatku o nazwie Kurier Żarsko-Żagański. Nie wiemy dlaczego i kto odnalazł naszego bloga i postanowił wejść z nami w kontakt. Wystąpili o zgodę na publikację 7 naszych notek /4 Leszka i 3 moje/ o średnio agresywnym zabarwieniu politycznym.
              Po wymianie emocjonujących zdań z Leszkiem wyraziliśmy zgodę. Gazeta postawiła warunek, że skomentujemy reakcje czytelników /nasze notki będą pozbawione zamieszczonych na blogu komentarzy internautów/.

Tygodnik zastrzegł, że niestety nie posiada funduszy aby nas wynagrodzić za owe teksty ale zaproponowano nam inne i być może ciekawe rozwiązanie. Mamy wyrazić zgodę na pozostanie korespondentami tygodnika za co otrzymywalibyśmy normalną wierszówkę. Leszek byłby korespondentem znad morza a ja ......ze wschodu ?! /nie wiem o co chodzi ale chyba na południu kogoś mają/.
W pierwszej chwili miałem zamiar odmówić ale gdybym otrzymał jakąkolwiek pomoc od przyjaciół którzy mieszkają sporo dalej na wschód niż ja to przedsięwzięcie mogłoby się udać. Liczę tutaj w szczególności na Knezia oraz Tetryka, Klarkę no i Malinkę....może Alella, Bet ?

fot. Mariusz Kapała
Jak ten projekt odpali nie wiemy ale pierwszy numer ukaże się 4 kwietnia ?. Ciekawi nas także którą naszą notkę gazeta zamieści. Szkoda, że nie będziemy na inauguracji bo będzie także smacznie np. jajecznica z 2015 jaj.




11 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy akurat ja się nadaję, ale może alElla? :D
    Zdaje się, że warunkiem udziału w zabawie byłby udział w pisaniu na blogu, i w takim przypadku jestem za, bo z dorobkiem jednej notki jakoś mi łyso. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czy to nie jest prima aprilis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałem, ale mam w zanadrzu stosowne gratulacje...
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Całkiem dowcipny żart na 1 kwietnia. Gratuluję inwencji i pomysłowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. I dlaczego ukrywaliście to przed swoimi wiernymi czytelnikami przez kilka lat, ha? :)))

      Usuń
    2. ..............a tak nie chciałem się przyznawać !!
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. A mnie nabrałeś, więc masz teraz wór szczęścia do końca roku!!! :D
      Ale mój komentarz wcale nie był na prima aprilis - trzeba się będzie brać do pisania - przecież nie mozna osobistych trolli zawieść!!! :D :D :D

      Usuń
  5. No to ja się też nabrałam:))) Zwłaszcza na wierszówkę:)))
    Ale żeby na szpilkach biegać i ukrywać się w bagażnikach? Noooo... To się nazywa ułańska fantazja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy, przemiły dowcip primaaprilisowy :-) Oby więcej takich.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za późno tu zajrzałem, ale koncept przedni!

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>