wtorek, 25 września 2012

Uprzejmie donoszę !! /17/

10 komentarzy:

  1. Och Piotrze,
    "dziękuję" za pouczankę;-) Może więc się trochę wytłumaczę, jak to się stało, że "dałem się nabrać".
    Otóż nie dałem się nabrać, tyle tylko, że zachcianka Kaczyńskiego na pokazówkę okazała się całkiem pożyteczną inicjatywą. I pożyteczną bynajmniej nie z powodu zrobienia sobie przez prezesa piaru, ale z tego, że dyskutanci, poza tym SKOK-owcem, któremu grunt się pali pod nogami, w większości mu jego zamiar zepsuli. Odbyła się bowiem znakomita, publiczna i całkiem darmowa lekcja ekonomii.
    Poza pierwszą, za długą moim zdaniem częścią o tym "gdzie jesteśmy dzisiaj", bo do tego przyczyniły się wszystkie rządy i nie tylko one, i krótkim słodzeniem szefa SKOK-u, reszta mi "bardzo smakowała".
    A dziś, też sobie poużywałem, zgadłeś Piotrze. Nie na rząd, ale na prokuraturę wojskową. Rządowi się też dostało, za ostatni całokształt, a właściwie za "nicość", bo poza ekspertyzą, trafną jak sadzę, albo zblizoną do trafności, nie ma nic.
    Nie wiesz przypadkiem Piotrze gdzie jest rząd? czy oni żyją. Bo ja wczoraj tylko na sekundkę premiera widziałem z paroma emerytami... Oni chyba jakoś zarażeni są, czy coś, zamknięci w izolatce(?) Acha, Gowin jest zdrowy, wiem.

    Piotrze, naprawdę nie masz już dość, rozglądając się "dookoła siebie"? Bo mnie coraz bardziej się wydaje, że w naszym kraju już nikt nad niczym nie panuje (oczywiście z panujących).
    Co do Miecugowa, pełna zgoda, Morozowski dziś też się popisał "kulturom osobistom" w obecności Świata.

    I na koniec, nie jestem, i nie będę w żadnym wypadku zwolennikiem PiS-u, ale platformerskim "obrońcom mimo wszystko" tez być nie zamierzam.
    Zdrowy rozsądek nie oznacza w moim mniemaniu: "bronić bylejakich, bo inni jeszcze bardziej spieprzą".
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedna watpliwość: Co z tego co się dzieje jest ofensywa jesienna PIS. Fakt, że PIS ma szczęście bo do wszystkiego właśnie w tym czasie dołożyły sie ekshumacje.
      Gdzie jest rząd ?? - pardon, czy na wszystko musi odpowiadac rząd ?.
      Nie pouczam Cie Andrzeju ale czasami mam swoje zdanie inne od Twojego ale Ty masz prawo miec swoje.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Drogi Andy!
      Odnośnie debaty - swoje powiedziałem w komentarzu na Twoim blogu.
      Tutaj chcę Ci wytknąć pewną manierę, która do tej pory była domeną "szczerych wyznawców PiS-u". Piszesz w komentarzu do Piotra:

      "Nie wiesz przypadkiem Piotrze gdzie jest rząd? czy oni żyją. Bo ja wczoraj tylko na sekundkę premiera widziałem z paroma emerytami..."

      Chciałbym zwrócić uwagę (nie tylko Tobie), że np. premierowi Marcinkiewiczowi zarzucano ciągłą obecność w mediach. Moim zdanie całkiem słusznie. Właściwie po to członkowie rządu mają rzeczników prasowych, by media nie odrywały ich od pracy.
      Można tu zadać sobie pytanie - czy każde wydarzenie w krajowej polityce, nawet takie jak konferencja naczelnego awiatora wymaga natychmiastowej reakcji rządu. Jeżeli rząd skupi się tylko na PR, to ma to uzasadnienie.

      Ale chyba nie o taką aktywność rządową Ci chodzi?

      Usuń
  2. Faktycznie masz Piotrze rację z tym TVN-enem. Kiedyś uwielbiałem szkiełko, ale teraz to tuba pis. Aż żal, bo było dowcipnie i bezpartyjne. Nie wiem im się stało. Z pozostałymi "donosami" w pełni się zgadzam! Pozdrawiam Mirek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to że ani polsatnews czy superstacja nie maja takiego szmalu aby zagrozić monopolowi TVN.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. W jednym ze swoich postów napisałem: "O traktowaniu swoich słuchaczy przez radio ZET, może świadczyć wypowiedź Grzegorza Miecugowa w "Trójce", który opowiadał o wywiadzie jakiego udzielił Zetce, z okazji 50-lecia TRÓJKI. Otóż, redaktor prowadzący wywiad, zwrócił się do niego poza eterem, aby wypowiadał się "krótko i nie takimi słowami jak do słuchaczy TRÓJKI".(!!!) Wtedy byłem oburzony na redaktora Zetki, teraz widzę, że zaniżanie poziomu na "życzenie" odbiorców usprawiedliwia nadawanie chłamu, przez coraz większą liczbę stacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie zastanawia Cie to ze "niektóre rodziny" nie pojechały "na rozpoznanie zwłok" a miałyby odwagę otworzyć je "w domu" Rodzina Merty trumnę przecież "miała" zabrała do domu.
    Dzis krzyczą nie pozwolono.
    Dzis maja adwokatów,a wtedy nie miały ?
    Wtedy można było zażądać ponownej sekcji,w kraju.
    Tyle ze wtedy byłaby sekcja "prywatna" z "własnej kieszeni"dziś z sekcje płacimy MY,my wszyscy.
    Wiec krzyczymy,więc żądamy.Bo nie za nasze.
    I taka to"prawda smoleńska"

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam w doopie, gdzie leży Walentynowicz, tak, jak ona by miała, gdyby o mnie chodziło. I dobrze. Od tego jest rodzina. Mam swoje zmartwienia i tylko blog, żeby je wylać, bo w sumie nikogo nie obchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego. Kapitalne komentarze.Brawo...

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo - to dziennikarze rozpoczynają krzyżowanie Ewy Kopacz a najgłośniej krzyczy święta Brygida Grysiak, pamiętam ją w akcji z Drzewieckim, pamiętam jak zajadle trzymała za gardło i nie puściła do pierwszej krwi .
    Wczoraj Olejnik postawiła pod pręgierz księdza Błaszczyka i smagała biczem a ksiądz z drżeniem w głosie przepraszał... za co ??? za to, że całe swoje srece włożył, by pomóc rodzinom, że samego siebie musiał przekroczyć i znieść co mało kto znieść potrafi, że do końca życie będzie mu się to śnił ten koszmar rozwalonych ciał i będze pamiętał ten zapach ... w konkursie na hienę roku pani Monice przyznaję tytuł za wczorajszą Kropkę. W życiu każdego spotyka jakieś ciężkie doświadczenie, jedni wyciągną dłoń i od serca pomogą chociaż potem ta dłoń zostanie podeptana, inniu okrzykną jacy to są za i jak strasznie po stronie pokrzywdzonych i dla nich w geście solidarniości jeszcze przydapną dłoń a przy okazji wylansują własny wizerunek walecznego obroćy. Cóż - życzyć im by w potrzeba spotykali takich samych jak oni.
    -----------co do Miecugowa to 300% racji, uwielbiałam Szkiełko, teraz jak widzę Miecugowa to mam odruch Pawowa i chwytam pilota. Jedynie w soboty i niedziele lubię oglądać zwłaszcza jak jest Iwaszko, kompletnie ignorujący "słuszną linię" MIECUGOWA .

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>