piątek, 23 marca 2012

Warchoły, Ciule ??

autor



Szef Solidarności wręczył prezydentowi UEFA dwie, wykonane z węgla figurki Slavka i Slavki - maskotek turnieju EURO 2012. Na prośbę Piotra Dudy przygotowali je górnicy z kopalni Bobrek-Centrum w Bytomiu. - C'est magnifique - ocenił prezent zachwycony Michel Platini. / Cytat z WPROST / Oczywiście Przew. „S” nie byłby sobą gdyby nie próbował upiec innej pieczeni na tym samym ogniu. Poskarżył się M. Platiniemu że sponsorem reprezentacji jest m.in. „Biedronka” która zwalnia i sekuje działaczy najlepszego na świecie związku zawodowego. Nie lubię żadnych kapusi tym bardziej jak ktoś kapuje do kogoś kto nie ma na to wpływu a jest jeszcze do tego obcokrajowcem. Pan Duda jest na tyle impregnowany że nie przyjmuje wyjaśnień biedronki a sprawa dotyczy niebotycznej grupy pracowników bo aż ok. 50 w całej Polsce /swoją droga to zupełnie sprytny pomysł – pomimo iż jestem na umowie na czas określony, szybciutko założyć związek, zostać jego funkcyjnym działaczem i jestem nietykalny !?/.
Wręczenie Platiniemu figurek z węgla
Faktem jest więc że pan Duda nie omieszkał wykorzystać spotkania do promocji  EURO 2012 co właściwie winno być obowiązkiem wszystkich organizacji nie tylko rządowych. Szkopuł jednak w tym że to poparcie dla Mistrzostw Europy „Solidarność” traktuje instrumentalnie mając gdzieś kibiców w tym wykonawców figurek z węgla bo:
Przedstawiciele OPZZ, NSZZ "Solidarność" oraz Forum Związków Zawodowych zapowiadają, że wyślą list do prezesa UEFA Michela Platiniego, w którym poinformują go, "że przed i podczas Euro 2012 w Polsce spokojnie nie będzie"
Tu: zapowiedź protestów
A wyślijcie – związkowe Ciule – wyślijcie !!!. Może Platini wtedy szybko rozgrywki z Polski przeniesie do np. Niemiec a „Solidarność” odniesie kolejny sukces na polu rozwalania państwa. Policja się ucieszy na pewno bo poza planowanymi zabezpieczeniami nie będzie musiała pilnować „pokojowych” demonstracji związkowych z kilofami, mutrami i paleniem opon z udziałem związkowego  warcholstwa.
                         Osobnym pretekstem do warcholenia jest sprawa referendum ws.  podniesienia wieku emerytalnego. Wątpię aby nawet taka Duda nie wiedziała jaka będzie odpowiedź na tak zadane pytanie referendalne; czy jesteś za utrzymaniem dotychczasowego wieku przechodzenia na emeryturę ?. Rację ma L. Balcerowicz, twierdząc, że kiedyś „Solidarność” była w czołówce przemian i je wymuszała a to co robi dziś nie można inaczej nazwać jak warcholstwem.
Joanna Solska - Wywiad z P. Dudą.

Dowcip dnia:
Nasze protesty uderzą w rząd, a nie w społeczeństwo. Nie będziemy utrudniać Polakom życia, wręcz odwrotnie - Polacy przyjdą do nas - uważa Piotr Duda.


13 komentarzy:

  1. Nie na temat: nie otwierają się komentarze do poprzedniej notki. Wiesz o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się otwierają.

      Przepraszam bardzo, ale to moja wina. Pozwoliłem "rybkom" poszaleć. Wpłynęły na "teren" posta - i stąd problem.
      Już jednak "przywołałem je do porządku" i wszystko działa jak należy.

      Usuń
    2. Te rybki od razu wydały mi się podejrzane :)))

      Usuń
  2. Piotrze - spróbuję odpowiedzieć na pytanie, które mi zadałeś ... właściwie ja sama mam kłopoty ze zdefiniowaniem. Ten mój blog jest taki jak ja, napisałam w tytule że czasem pachnący, czasem kłujący.
    Pewnym jest jedno - to nie jest blog do "uchachania"

    To co piszę, jest bardzo serio, tak właśnie myślę a blog jest miejscem do wyrażenia poglądów.
    W tej cześci "pachnącej" mówię o tym, co kocham, o poezji, o piosence, kiedyś opowiem o sztuce i zabytkach.
    Może w trochę nietypowej formie to robię ale mam już zboczenie zawodowe - kocham syntezę i muszę trochę inaczej od innych ... a oprócz tego uwielbiam przenośnie i podteksty, których trzeba sie domyślać no i lubię wyzwania "graficzne"

    w tej pachnącej zrobiłam na przykład fotomontaże posłanek, to było dla mnie duże wyzwanie, takie warsztatowe wyzwanie, wiesz, ja nie mam programu do fotomontaży, zdjęcia potrzebne do projektów obrabiam w Corelu, dosyć stara wersja, którą dawno kupiliśmy, jest tam zakładka Foto-paint 11 , mogę wkleić wymazać zamalować różne tego typu operacje więc kombinuję z tymi "zabawkami jak koń pod górę , te właśnie "pachnące" posłanki-modelki były diablo trudne, zdjęcia modelek ulotne i rozmyte jak akwarelki a buzie posłanek ze zwykłych zdjęć. Palikot tez był trudny bo Cyd oświetlony był teatralnie, bez cieni, musiałam cienie sama namalować

    Część "kłująca" czyli polityka jest bardzo serio tylko w formie ironiczno-prześmiewczej, myslę, że jak ma być syntetycznie to taka forma jest akurat i nadaje się do połączenia z obrazem.
    Wiesz - ja nie mogę pisać tak rozwiniętych tekstów jak Wy bo ten mój blog ma być jakąś odskocznią od pracy a po napisaniu 40 stron opisu technicznego jestem o lata świetlne od pisania długich tekstów politycznych

    Na przykład ten ostatni wpis o Palikocie - tak właśnie o nim myślę... nie przypomina mi Stańczyka, może jest podobnie inteligentny ale ideowo pusty nie sądzę by Januszkowi na Ojczyźnie najbardziej zależało, raczej na kreowaniu własnego ja dla mnie to on ma się do idei jak głowa z jęzorem do postaci Cyda
    jest obrazoburcą bo mu się to opłaca heppening przyciaga ale jest pusty, nie niesie niczego na dłuższą metę nie da się tak bo fałsz widać
    OJ - się rozpisałam

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiedziałam na pytanie ale może po przeczytaniu wywalcie tego tasiemca bo zawali cały blog - przepraszam, że sie rozpisałam ale syntetycznie to jakoś było mi trudno

    OdpowiedzUsuń
  4. To może dla odmiany ja na temat :)
    Masz racje Piotrze, że to całe zapowiadane zamieszanie związkowców to jakaś paranoja. Dla pocieszenia: to nie polska specjalność; Duda zerżnął od kolegów po fachu z Unii, nic oryginalnego, choć, jak już musiał, to mógłby coś innego, ale każdy orze jak może ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję się do lenistwa zamierzonego i tekst notki jest o wiel krótszy niz by należało. Paranoja to dobre słowo. Związki mają swoja reprezentację w sejmie, maja komisje trójstronną, są zamontowane w Europejski system ochrony pracy. Zauważyć tzreba że wola one działać na innych polach na których nikt nie zadaje prostych pytań. Zauwazyc tez nalezy że związek ma opinie i wyliczenia swoich ekspertów którzy działają albo w podziemiu albo anonimowo. Podobna paranoja to jest pewna zaprzyjaźniona partia opozycyjna, która znajduje się w sejmie a manifestacje urządza............ pod sejmem.
    Itd, itd, itd, itd......tematów na prace magisterskie lub doktorskie.
    Pozdrawiam.
    ps.
    Nie wypowiedziałem się na tematy merytorycznie tylko zcharakteryzowałem metody i gdyby nie one próbowałbym sie doszukać jakieś logiki myślenia lub sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotr, z tym "ja na temat" to nieporozumienie. W pierwszym swoim komentarzu w tej notce wypowiedziałam się nie na temat i dlatego drugi tak zaczęłam :)

      Usuń
  6. Klik dobry:)

    Zastanawiam się, dlaczego niektórzy działacze, politycy i media wszystko starają się zohydzić. Nawet z Euro 2012, zamiast radości oczekiwania, mamy same kłopoty i afery. Tak mnie to bulwersuje, że dałam temu wyraz w notce pt. "Piłka". Czy nie istnieje już nic takiego, jak afirmacja życia?

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nic sobie to Euro zniszczymy skoro nawet PREZYDENCJĘ niszczyliśmy, a co - świat musi się dowiedzieć, że my nie sroce spod ogona - w niszczeniu świetni jesteśmy ...
    Nie wiem, czy Związki nie zdają sobie sprawy ile niechęci w ludziach wzbudzają ? Jak widziałam ostatnio związkowych przywódców "uchachanych po pachy" to mnie cos trafiło - skoro jest tak żle jak twierdzą to skąd śmiech głupawy i radość ... wygląda, że dla nich im gorzej tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu,jak komu, ale związkowcom źle nie jest. Znam takich przewodniczących z pensjami koło 10 tysięcy złotych.

      Usuń
  8. Bardzo się zdziwię jeśli MSWiA nie wyda zakazu organizowania manifestacji - protestów na czas trwania mistrzostw. Zapewnienie bezpieczeństwa gościom i organizatorom mistrzostw będzie przecież priorytetem władz w Polsce. Będzie tym obowiązkiem obciążona także władza lokalna. Nie wyobrażam sobie żadnych burd w czasie gdy obowiązkiem patriotycznym jest wykazanie się gościnnością i porządkiem. Sam zamysł działania pseudo-patriotów-obrońców jest działaniem na szkodę państwa. Oburzonym przypominam, że niedawno kolesie tatusia Jarosława Rajmunda Kaczyńskiego zamykali opozycjonistów we więzieniach przed pierwszomajowymi pochodami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boją się ci pseudo działacze związkowi, że sprawnie działające kancelarie prawne pozbawią ich "pełnych korytek", a Jarosław nie będzie w stanie załatwić posadek w sejmie. Nawet dezorganizację państwa są gotowi zafundować "ukochanej ojczyżnie". Ohyda!

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>