sobota, 10 marca 2012

Remanent w blogach

autor



IDZIE WIOSNA !!!!!!
......a na wiosnę czas na porządki a ponieważ komputer był w serwisie to logicznym krokiem jest powyrzucanie różnego typu śmieci. Na początek zabrałem się za blogi zgromadzone w paru podkatalogach jako ulubione i stwierdziłem że większość z nich wcale nie jest już taka ulubiona.
Rezultat – z ponad 50 blogów ostało się ino 20. Poleciały blogi np. Marka Migalskiego, pewnej pani która w tytule bloga ma wyraz „dama” choć jej samej do niej daleko, nie wiedzieć czemu trzymałem blog prof. Senyszyn oraz wielu innych, np. takich którzy aktywność przejawiają raz w miesiącu. Jako memmento mori pozostawiłem w swoich ulubionych blog p. Czarneckiego. Aby rozpoznać idiotyzm trzeba mieć jakiś punkt odniesienia a ten pan nadaje się do tego jak nikt.
Cześć pozostawionych blogów także traktuję jako punkt odniesienia do zdania innego niż moje ale odpowiednio podparte argumentacją i kulturą wypowiedzi. Nie pozostawiłem żadnego bloga który traktuje PO lub kościół na kolanach ale także bezwzględnie i po chamsku je atakuje.
Ulubionych blogów nie wymienię aby nie wbijać nikogo w zbytnią dumę i jak mi to napisał po moim komplemencie jeden z przyjaciół /mam nadzieję że mogę go tak nazwać/ /.../ właśnie zaryłem o sufit nosem (zadartym z dumy, że taki mądry jestem – a cooo…) i musze chusteczką… się doprowadzić do porządku.
Z drugiej strony jestem wybitnie preferowany przez kobiety i słyszę od nich najwięcej komplementów z przewaga uwag brutalnie krytycznych. Wiem – „jestem interesująca mężczyzna”, chociaż z atrybutów męskości pozostało mi to że do siusiania nie musze siadać.
Dobrze, że zakończył sie Dzień Kobiet bo w moim wieku wątroba jest juz nadżarta zębem czasu i nie każde święta wytrzymuje. Teraz już możemy Was normalnie kochać, szanować i pozwolić na pełna dominację /np. w kuchni/ i możecie wrócić do własnego i pełnego przygód życia. - patrz video /Ponoć dziś jest Dzień Mężczyzn czyli Łazarza/.

P.S. Zapraszamy do odwiedzania naszego pokoiku z limerykami, no i naszej kuchni z chlebkiem Malinki oraz w/g stareńkiego przepisu ciasto cytrynowe BetElli.

12 komentarzy:

  1. dzisiaj jest Dzień Mężczyzny czyli święto 40 Męczenników ... dlaczego ten dzień wybrano to nie będę dociekała .
    ŻYCZENIA SERDECZNE ZOSTAWIAM a dokładniejsze zostawiłam Panom na swoim blogu ...
    a co - jak się jest mężczyzną a przy okazji męczennikiem to trudy można ponieść i "się przespacerować" ;-)... nie moja wina że taki dzionek sobie "ście" wybrali ..

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co z tego, że zapraszacie do pokoju z limerykami, jak nawet nikt mnie nie pochwalił za dzieło wprost wybitne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. ja jestem od żarcia a Leszek od limeryków.
      2. Czytałem ale nie znalazłem sposobu ani ikonki aby wywalić Ci jęzor aż do pasa.
      3. Limeryk piękny przypominajacy limeryki pewnej polskiej poetki-noblistki.
      Pozdrawiam serdecznie.
      ps. Juz wiem co to jest burdel - to jest stan na 1 dzień przed kafelkownaiem kuchni z której trzeba wszystko usunąć mając do dyspozycji olbrzymie mieszkanie o metrazu dochodzącym do 38 m2.

      Usuń
    2. Naprawiłem to niedopuszczalne niedopatrzenia z nawiązką. Mam nadzieję!!?

      Usuń
  3. Uffff....widzę, że wiosenna miotła nie wymiotła PRL-u z linkowni. Z uznaniem i rozbawieniem przyjmuję połączenie w nickach z bratnią duszą blogową i powstanie BetElli. Bardzo kreatywne.
    Kliczki z okazji Święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klik dobry:)
    Mnie też się podoba "BetElla" :)

    Najlepszego z okazji Święta 40 Męczenników.

    PS. W USA 10 marca jest Narodowy Dzień Spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co Ty zrobisz, Piotrze, jak się np. PO rozpadnie? Z doświadczenia wiem, że wyborcy znacznie bardziej przywiązują się do partii, niż odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @only-avianco - jakos nie bardzo sie tym przejmuję. W tym miesiącu kończę 68 lat i raczej zastanawiam się jak długo będę na tyle sprawny aby prowadzić samochód jak i siedzieć rzed komputerem rozmumiejąc co nieco z tego co robię. Sądzę że platforma wytrzyma jeszcze do końca kadencji a potem sie obaczy. Jak na razie to na horyzoncie nie ma żadnej alternatywy a moim marzeniem jest aby nie głosować "przeciw" a "za".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrowionka niedzielne.
    Piotrze - czy dotarły moje poczty ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piotrze, ja też pozostawiłem, a właściwie wstawiłem na naszego bloga wzorzec głupoty, śmieszności i żenady w jednym - pierwotniak - do celów naukowych - czyli niezawodnego Richarda Henry'ego Cz.

    Jednocześnie służy on jako memento - nie podlizuj się nikomu, bo możesz tak skończyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Leszku - też mam taki wzorzec - POwon , to dopiero internauta najwyższych lotów, lata po Fejsie i ściąga od pisowców co bardzie plugawe fotomontaże
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. te na moim blogu robię sama, POwona nie stać nawet na to, musi biedaczek skopiować

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>