piątek, 24 lutego 2012

Panie prezesie, larum grają!

autor



   Zachodnie agencje przypuściły znowu brutalny atak na dobre imię Polski! Znowu mieszają się w nasze wewnętrzne sprawy! Znowu lepiej wiedzą, co jest dla Polski i Polaków dobre!
   Panie prezesie, larum grają! A ty się nie budzisz, za broń nie chwytasz?!! Nie dasz odporu pomówieniom? Pozwolisz by różni libertyni rzucali na nasz kraj kalumnie?!! Pozwolisz by mówili, że:
- "Złoty w tym roku umocnił się do wspólnej waluty o 6,6 proc. i zajął trzecie miejsce wśród 170 obserwowanych walut
- "Polska z łatwością i na bardzo dobrych warunkach sprzedała ostatnio obligacje skarbowe, oceniane w skali stabilności jako drugie w świecie po japońskich."
- "że polski PKB zwiększył się w 2011 r. o 4,3 proc. i był największy od 2008 r. (większy od Niemiec - 3 proc., i USA - 1,7 proc.)"
   Pozwolisz panie prezesie by te kalumnie bezkarnie rozpowszechniały polskojęzyczne media?
   Czas najwyższy wyjaśnić "prawym Polakom", że to wszystko to propaganda Tuska, który gotów jest na każdy przekręt, byle tylko nie dopuścić  "prawdziwych patriotów" do władzy.

   Prezesie! - liczymy na ciebie!

   Jarosław, Polskę zbaw!




18 komentarzy:

  1. Cieszę się z sukcesu Polski i czekam (niecierpliwie) na sukces Polaków. I nie ma tu ani przecinka sarkazmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @only-avianca
      Rozumiem. Dodam, że tylko człowiek złej woli może utożsamiać niedosyt "sukcesów Polaków" z "klęską Polski".

      Usuń
    2. Chyba mnie nie zrozumiałeś. Ja naprawdę uważam, że Polska jest krajem, z którego, jako obywatelka, mogę być dumna. Ale widzę, to co widzę. Cena jest bardzo wysoka. Napiszę, choć niechętnie, bo wiele mnie to kosztuje, o tym notkę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. @only-avianca
      Widocznie niezbyt precyzyjnie się wyraziłem w piśmie. Piszesz, że cena jest wysoka. Że widzisz to co widzisz (rozumiem, że chodzi Ci o to iż jeszcz zbyt wiele biedy i nierówności w Polsce) - i masz rację.

      Ale - uwaga - równocześnie uważasz, że pomimo tego można być dumnym z Polski.

      I o to mi właśnie chodziło. Te niedostatki, które widzisz nie uprawniają - powiem otwartym tekstem, chodzi mi o PiS - do malowania obrazu kraju w czarnych barwach. Przedstawiania na forum międzynarodowym Polski jako kraju w którym nic nie może się udać. Przykładów takiego postępowania chyba nie muszę przytaczać.

      Tak myślą, mówią i postępują ludzie dla których dewizą jest "im gorzej tym lepiej (dla nas)". Dla nich każde osiągnięcie Polski, zauważone przez "świat", to kłoda na drodze do władzy.

      Usuń
  2. Klik dobry:)
    Nie znam się na wskaźnikach, ale zauważyłam, że dolary tanieją. Dla mnie to dobrze, bo chcę kupić na wycieczkę :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @alElla
      Dla mnie też dobrze, gdyż mam córkę w Arizonie. Ponad rok temu przeprowadzała się z Kalifornii, chwilę potem urodziła trzecie dziecko. A w USA nikt nie wie co to urlop macierzyński. Musiała więc zwolnić się z pracy do czasu aż najmłodszy będzie mógł iść do przedszkola. Więc "dobry" tatuś posyła dolary do Ameryki!

      Czy kiedyś ktoś sobie wyobrażał, że nadejdą takie czasy?

      Usuń
    2. ..........a ja tam wierzę że jeszcze stanieją bo tez potrzebuję kilku "Ojro".
      Pozdro z Opo

      Usuń
  3. Super! Tylko, że takich wiadomości nie uświadczysz w oficjalnej TVP...a nawet jeśli to tak "z pewną nieśmiałością" i natychmiast opatrzone zgryźliwymi komentarzami jeśli nie opozycji to przynajmniej dziennikarza.
    Dlatego Prezes milczy bo TV milczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ..........a komentarz miał być wesoły i z sarkazmem. To co chciałbym napisać napisała @only-avianca. Wczoraj min. Rostowski stwierdził że jeżeli sutuacja nie ulegnie dramatycznej zmianie to Polska dogoni Niemcy pod względem zasobności w roku 2029 !!!. Jeżeli nawet przesadził np. o 1/3 to tempo mamy i tak zawrotne ale jak pisze avianca za wszystko sie płaci. Gnamy z bólem głowy, z dokuczającymi odcisami, pod górke i pod wiatr i w deszczu ze sniegiem w jesiennej kurteczce i dlatego tez co jakis czas dostajemy zadyszki /autostrady/, plujemy krwią /system emerytalny/ i czasami pytamy - jak rzyć ?. A mamy wyjście ???.
    Pozdrawiam
    ps.
    Ponoć "innostrańcy" wala przez granicę po naszą b. droga benzynę ??!!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jedno z Twoich pytań odpowiem - ma się doskonale. Ale nie potrwa to zbyt długo bo dzisiaj muszę przysiąć fałdów ... oj Premierze, co to będzie ... pewnie odciski na życiu ... :)))

      Usuń
  5. Wczoraj Miecugow, z pewną nieśmiałością, opowiedział o prognozach Rostowskiego, szybciutko jednak poprawił się i osłodził to stwierdzeniem, że Premier coś mówi a potem odszczekuje ... Reakcja telewidza była natychmistowa i dobrze, że inteligentny facet zwrócił uwagę ,no przyznam pierwszy raz w ten sposób dziennikarz w Szkiełku się odezwał o politytku. Uważam, że można kpić , drwić, ośmieszać, od tego Szkiełko jest, ale określenie - premier odszczekuje to niestety żenująca wpadka, widać że Miecugow Premiera nie znosi ... był taki konkurs na Lustro Szkła Kontaktowego, ludzie sms-y wysyłali, Lustro przypadło Premierowi , Miecugow stwierdził, że wręczy nagrodę jak Premier do nich przyjdzie, bo on, Miecugow za Premierem biegał nie będzie. To po co każe ludziskom, jak durnym, sms-y wysyłać ? forsa sie przydaje ale za rok ludzie się już nie nabiorą a przynajmniej część z nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy zwróciliście uwagę ale Unia prognozując nasz wzrost na 2,5% PKB i chwaląc nas i to, że wyrażnie najlepsi jesteśmy z całej 27, wśród powodów takiego rozwoju podała również działania naszego Rządu. Czy to sie w mediach przebiło ? skąd . W naszych mediach tragedia, upadek, totalne dno. Media wtóruja prezesowi a nawet wyprzedzaja go. Zdumiewające, że robi to w największym stopni TVN. Zauważyłam że ogladając Info o wiele wiecej się dowiaduję, bo mnie obchodzi co gość ma do powiedzenia a nie jak genialny jest dziennikarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Leszku - a gdzie wykład o sopelkach ??? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Malina M*
      Pamiętam, pamiętam. Tylko kurczę czasu brak. Złapałem fuchę (emerytowi się przyda) i muszę się wywiązać.

      A żeby "wykład" był zrozumiały, musi być przygotowany sumiennie, z czytelnymi "obrazkami" itd. Inaczej się nie podejmuję.

      A zima i tak się skończyła, więc tydzień, dwa albo trzy poślizgu - co to jest wobec tej wspaniałej perspektywy zdobycia solidnej, "nie potrzebnej" porcji wiedzy?

      Usuń
    2. To witaj w klubie - Ty fuchę ja pracę wolna sobota to pojęcie abstrakcyjne. Dzisiaj pracuję jak ta mrówa , jak zwykle mam do tyłu a z terminami nie ma zmiłuj .. jak inwestor czeka to doczekać się musi i kropka . Miłej pracy życzę. A ja sobie dzisiaj pomyślę " oj biedna ja biedna, ale nie ja jedna"

      Usuń
  8. poczekam, poczekam, pies jestem na solidną "nie potrzebną" wiedzę ... a przy okazji - włosy mam siwe ale jeśli chodzi o blond to miałam tylko farbowane kosmyki ... śmiało możesz polecieć wzorami, tylko bez przesady - bo jednak te kosmyki były ...
    ---------
    cha cha, dobrze, że przeczytałam, co napisałam i poprawiłam, to by dopiero było :
    " pis jestem na solidną ..." jedno małe "e" i orientacja polityczna w diabły maszeruje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Malina M*
      Bez przesady! Pies czy PiS - niewielka różnica!

      Usuń
  9. Kochani czy odpowiedzieliście sobie na pytanie dlaczego nasz kraj ma taki a nie inny wzrost gospodarczy? dlaczego polska jest chwalona na arenie międzynarodowej? dlaczego polska wyszła z kryzysu nie naruszona?
    Po pierwsze dlatego ze mamy rząd który prowadzi nas w dobra stronę ( z prezesem możemy mieć tylko druga Białoruś ) Kryzys nas nie osłabił ponieważ nigdy nie było prosperity a jak nie było okresy prosperity to jak niby mielibyśmy mieć recesje. A rozwijamy się w dużej mierze za pieniądze z unii europejskiej wiec jak moglibyśmy się od niej odwracać? I na koniec, dlaczego polska jest dobrze oceniana i złotówka się umacnia? otóż świat widzi ze jesteśmy krajem proeuropejskim i dlatego warto u nas inwestować jeśli tylko zmienimy kierunek sytuacja się odwróci dlatego tez DZIĘKUJEMY ci Donaldzie, może nie my ale nasze dzieci na pewno będą żyły w lepszej Polsce jeśli tylko naród pozwoli rządzić obecnej partii.
    Zapraszam również na mojego bloga :)

    http://dawidkujath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Kod do zamieszczania linków - wystarczy skopiować do komentarza, w miejsce XXX wstawić link, który chce się zaprezentować a w miejsce KLIK można wpisać jakiś tytuł, czy objaśnienie lub zostawić bez zmian. Linkiem może być adres strony tego lub innego bloga, adres jakichś treści (zdjęcie, film, wiadomość) z internetu. Może to być też adres komentarza do którego chcesz się odnieść. Znajdziesz go wtedy klikając prawym przyciskiem myszy na datę interesującego cię komentarza.

<a href="XXX" rel="nofollow"> <b>KLIK</b></a>